קולקציות חורף חדשות, ליין תכשיטים מקסים של תאומות שכולכם מכירים, טרנד שלעולם לא חשבתם שהמילה אופנה תשתלב בו וחנות קונספט מגניבה

בוקר יום חמישי, מתעוררת אחרי שבוע סוער בהרבה התרחשויות, ומחייכת כי יודעת שמחכה לי טיסה מהממת לאיטליה ביום שבת, סטודיו חדש שנבנה בימים האלה ואתר עם הרבה אופציות חדשות שיפתח בימים הקרובים. אז מי אמר שהחיים זה לא פיקניק ולא קיבל?

השבוע היו לא מעט עידכונים אופנתיים. יצאנו לדרך.
התאומות אולסון מארי-קייט ואשלי, החליטו לעצב ליין תכשיטים מיוחד במחירים שפויים לחלוטין. הקולקציה החדשה והמינימליסטית של האחיות מורכבת מ-13 פריטים שכל אחד מהם עולה 40 דולר ומטה. הקולקציה כוללת תכשיטים עדינים ויפים ביניהם צמידים דקיקים, עגילים נשפכים, טבעות משובצות באבנים, שרשאות ותיקים קטנים. העיצובים מושפעים מקבוצות כוכבים שהיוו גם את השם לקולקציה המבוססת על ראשי התיבות של שמותיהן: AMK x SM. כל הקולקציה המקסימה היא חלק משיתוף פעולה של האחיות עם stylemint.
בשבוע האחרון הוניגמן הציגה את קולקציית החורף שלה לשנת 2015 בבניין מגניב במרכז ת"א. הקולקציה החדשה מציגה פריטים מגוונים, יצירתיים, תוך שמירה על השפה העיצובית של החברה ועם הרבה בדים רכים ונעימים על הגוף. אז מה ראיתי שם? הרבה סריגים עבים ושעירים, חלקם עם גולף וחלקם באורך טוניקה מחמיא. לצדם, מגוון רחב של סריגים דקים ואיכותיים ליום יום בצבעי אדום, יין, כחול, שחור ואפור. קולקציית המעילים הרחבה והאיכותית של החברה, במראה חלק או בהדפס משובץ. הקולקציה גם כוללת מעילי רוח דקים לימים פחות קרים ושמלות מחויטות. בסה"כ נראה שהקולקציה לא מתחנפת והולכת עם קו החברה לאורך כל השנים.
ולטרנד מוזר ומפתיע לחלוטין עם בואו של הסתיו - סנדלים עם גרביים זה הכי כן! לא מדובר בגרביים דקות וצבעוניות אלא בפריטים הכי מגושמים - גרביים עבות וסנדלי פישנזון (כדוגמת בירקנשטוק). הלוק שזכה רק לפני כמה דקות בתואר "פשע האופנה הגדול ביותר" בסקר בריטי רב משתתפים, נצפה על מסלולי התצוגות כבר בקיץ ועכשיו הוא גם יוצא לרחובות. אז נכון שזה נראה כמו בדיחה גרועה ואפילו סבתא שלי כבר לא הולכת ככה יותר - אבל אם המעצבים הגדולים החליטו, מי אנחנו שנגיד לא? אז איך זה עובד? - לי זה פחות מסתדר ועדיין אעדיף את נעלי האוקספורד השחורות שלי עם גרביים דקות וצבעוניות, אך אם כבר החלטתן להישאב לטרנד הסנדלים עם הגרביים חשוב שהגרב לא תהיה גבוהה מדיי, שהלוק ילך עם מכנס קצר מגניב או חצאית ופחות עם ג'ינס ארוך ובעיקר - להשאיל גרביים עבות של אבא. אז שיהיה בהצלחה!
ולחנות חדשה שנפתחה לפני חצי שנה אבל רק בימים האחרונים יצא לי לבקר בה, ואני מדברת על Liebeskind Berlin מותג שמתמחה בעיצוב תיקים פונקציונליים, בעלי בשורה אופנתית השואבת את השראתה מאווירת עיר המסיבות התוססת ברלין. חנות הקונספט החדשה והראשונה בישראל, ממוקמת במתחם שרונה בת"א ומצטרפת לרשימת הסניפים הבינלאומיים אשר כבשו את ערי האופנה, בין השאר במינכן, ניו יורק, פריז והרשימה עוד ארוכה. המותג ידוע בזכות קולקציות תיקי יד שאינם קונבנציונליים, ייחודיים וקלילים, לצד קולקציות של פריטי אופנה עשויים עור משובח, המציעים איכות גבוהה במחירים סבירים. מראה הוינטאג' הניצחי של הקולקציות, מושך את העין והינו תוצאה של הגימור הייחודי: התיקים מיוצרים תחילה ולאחר מכן נצבעים אחד אחד, כאשר כל דגם נתפר בעבודת יד והינו היחיד מסוגו. בקיצור, ממליצה קפיצה!
 
אז שבוע טוב ומלא בהפתעות נעימות והתחדשות,
 
בר
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה