מי תקף שוב את הז'אנר הים תיכוני, מי בדרך לקראת הופעה משותפת? ואיזה אב מבלה במתחם הבייבילנד? הכל בפינת הסלסולים השבועית

היום בדיוק לפני עשרים ושבע שנה, מת גדול זמרי הז'אנר הים תיכוני, זהר ארגוב. זהר כפי שכולכם יודעים היה דמות פורצת דרך בשנות ה80 שהביא את המוזיקה המזרחית למיינסטרים הישראלי. בימים אלו מתכננת המשפחה של זהר ערב לזכרו שיערך בחודש הקרוב. בנו היחיד של זהר, גילי, עבר שנה לא פשוטה. זה החל בחזרה למסך בתוכנית הריאלטי- 'דה וויס', המשיך בנפילה שהחזירה אותו לבית החולים, העזיבה לבלגיה בניסיון לפתוח חיים חדשים והחזרה לארץ. בימים אלה, דווקא במלאות עשרים ושבע שנים למותו של אביו הוא די נעלם. בשיחות שלי עם האנשים הקרובים לו ביותר נאמר כי הם הרימו ידיים ואינם בקשר איתו, כולל אימו, ברכה- עצוב.

בתחילת השבוע הרשתות החברתיות געשו. אביב גפן שוב תקף את הז'אנר הים תיכוני, והפעם האש הופנתה כלפי, דודו אהרון. אחד המתמודדים בתוכנית 'דה וויס', שבה אביב גפן הוא מנטור,  החליט לבצע את שירו של דודו 'אמא', אביב בביקורת לביצוע כינה את ה'טקסטים איומים' , ללא רמיזה, והוסיף- 'זה כמו להקיא על זקט'. דודו אהרון לא נשאר חייב ומיד הגיב בעמוד הפייסבוק שלו:" אביב גפן לידיעתך השיר ״אמא יקרה״ נכתב כתוצאה מאמא שמעניקה לי ולאחיותיי את כל הרגש, החום ואהבה שיש בעולם כנראה שאת הרגש הזה לעולם לא הרגשת ולכן היתה לך ביקורת על מילות השיר". אביב גפן לא רצה להגיב בנושא אבל דאג לעלות לחשבון האינסטגרם שלו תמונה- שלו ושל אימו מהקליפ הידוע שלו 'בוכה על הקבר של אמא' ובזלזול כתב 'כי בלעדיך זה קשה כל כך יא אמא'- די נמאס.

אל תחפשו יותר את אבי ביטר במסעדת הקבביטר. רק חצי שנה לאחר שפתח את המקום שבו האמין שיכול לשלב את שתי אהבותיו מוזיקה ואוכל- אתמול העלה ביטר פוסט זועם לפייסבוק בו טען- "אנשים פושעים לקחו ממנו את המקום, והעניין עבר לבתי המשפט".

האמרגן, אבי גואטה,  ידוע בעיקר כמנהלה של שרית חדד. אבל בשלוש שנים האחרונות הוא בחר לקחת תחת חסותו גם את הזמרת, מאיה בוסקילה. בתקופה האחרונה, היחסים עלו על שרטו,  מאיה עזבה ולא לעבוד יחד עם גואטה- חבל היא לא תזכה לראות את המשרד החדש.

השילוב של אייל גולן ושרית חדד ממשיך לתפוס תאוצה. מי שחשב שזה נגמר בבלומפילד ובמצדה טעה. השניים החליטו להוסיף עוד שני מופעים משותפים הפעם המופע יקרא 'התחלות חדשות'- תפתחו יומנים ותרשמו.  בארבעה בנובמבר בהיכל רוממה בחיפה, ובאחד עשר בדצמבר בהיכל נוקיה ת"א. מברוק.

ומחיבור אחד לשני. אתניקס ומשינה על אותה במה. בימים אלו מתקיים משא ומתן מתקדם בין שתי הלהקות לקיים מופע אחד משותף. לפני כמה שבועות אירחה אתניקס את יובל בנאי על בימת ההאנגר אחת עשרה בת"א, ומשם החל החיבור. שני הצדדים בעד תומכים ברעיון , מי שמקשה כרגיל הם המנהלים והעניינים הכספיים.

קובי פרץ שים לב. השבוע הזמר טייל במתחם הבייבילנד, מקום בו אפשר לקנות כל מה שהורה רק חלום לילד הקטן שלו. קובי קנה עגלה, ניסה להכניסה לאוטו עם ארגז אך ללא הצלחה. פרץ בחר להשאיר את הארגז מחוץ לרכבו ולא ידע שיגרום למהומה. כולם חשבו שזה חפץ חשוד הזמינו משטרה ובסוף גילו קופסא ריקה. פעם הבאה בזבל.

לפני ארבעה חודשים חגג הזמר, ליאור נרקיס, את לידת ביתו הראשונה, תהל. מבצע 'צוק איתן' דחה את השמחות. אבל ליאור לא וויתר והחודש הוא יחגוג את המאורע.  שימו תזכורת, בעשרים ושלושה בחודש יגיעו לאולמי 'טראסק' כל המי ומי של התעשייה לברך, על התוכנית האומנותית מופקדים רותם כהן, אייל גולן ומשה פרץ. עוד שמחה בגזרתו של נרקיס, בסופ"ש הקרוב הוא יחגוג יום הולדת 38 והשנה החליט לארוז את עצמו עם חברים ולטוס לרומניה- לא להמר יותר מידי- מזל טוב. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה