מה היה בפסטיבל הפסנתר המזרחי?, מי חוגג יום הולדת 39? ומי מתכננים לעבור דירה? הכל בפינת הסלסולים השבועית

נפתח את הפינה עם מחאה. פסטיבל הפסנתר במימון עיירית ת"א, נערך כבר שש עשרה שנה. זהו פסטיבל שבו לוקחים חלק כ180 אמנים, בהופעות שונות, במשך כמה ימים. במהלך השנים הייתה נציגות דלה מאוד  לז'אנר הים תיכוני בפסטיבל, עד שהשנה הנציגות הפכה לאפסית. פוסט זועם בפייסבוק עורר מחאה נגד מארגני הפסטיבל, בטענה שאין נציגות מזרחית במופעים. אתר בטריבונה, יחד עם ישראל בונדק, מבקר המוזיקה, חגי אוזן ואנשי מפתח נוספים
החליטו להפיק  ערב משלהם שנקרא- 'פסטיבל הפסנתר המזרחי'. אתמול הוא התקיים, בקפה ת"א, ששה עשר זמרים עלו להופיע בהם: אלי לוזון, אוריאל שלומי, נסרין קדרי, מאור אשוואל ועוד. הכניסה הייתה חופשית. ההיענות הייתה גדולה והיה ערב מרגש, השאלה הנשאלת- האם גם ב2014 אין ייצוג הולם לכלל האוכלוסייה מבחינה תרבותית, בפסטיבלים גדולים?  

תגידו מזל טוב לקובי פרץ הוא חגג ביום שלישי האחרון 39. באותו היום הייתה לו הופעה בערב, לכן חגג בצורה מצומצמת יחד עם אשתו, ענבל, ושני ילדיו בביתם המשותף עם הרבה בלונים, עוגות ובעיקר אושר משפחתי. מזל טוב.

ברכות נוספות מגיעות לזמר, להראל מויאל ולאשתו, שמרית. גם הם מצטרפים לתופעת הבייבי בום. שמרית נמצאת בחודשים המתקדמים להריונה והשניים מצפים לבן. זהו יהיה ילד שלישי עבור הזוג, אחרי אלה בת החמש ושהם בן השלוש וחצי- בשעה טובה.

כל מי שחשב שהזמר, אייל גולן, וגרושתו אילנית בכאסח מסוים, אז זהו שלא. נכון שהיו כותרות בתקשורת, שאילנית טענה על אייל שהוא לא אבא טוב, לא רואה את הילדים, אייל טען מנגד שאילנית לא יודעת להתראיין. אבל מאז עברו הרבה מים בנהר, ואם אתם רוצים לראות את הסולחה בעיניים, כדי לכם ללכת למשחקי הכדורגל של ילדי הפועל מרמורק בימי שבת, שם משחק בנם, ליאם, ותוכלו לראות את ההורים המאושרים, מעודדים יחד מהיציע.

עוד אצל אייל. הוא החליט לחזור לגור בעיר נעוריו. אחרי שרכש פנטהאוז ענק בפרויקט- צמרת בת"א, אייל ובת הזוג, רוסלנה, החליטו, שהכי נכון להם לגדל את הילד המשותף דווקא ברחובות. ולמה? אייל רוצה שילדיו יהיו קרובים לאחיהם החדש, ושאמו, רונית, תוכל לעזור לרוסלנה בגידול הילד. רוס, שנכנסה לפני חמישה ימים לחודש התשיעי להריונה צריכה ללדת כל יום. החדר בבית החדש ברחובות, כבר מוכן ואייל אפילו הביא צייר ייחודי שעמל ימים שלמים כדי לצייר על כל קירות בחדר - דמויות מצוירות, שהילד הקטן ירגיש בבית. אבא לתפארת.

הזמר, לירון רמתי, מנסה כיוון חדש בחיים. והפעם זה לימודי משחק. כבר חודשיים שרמתי לומד באחד מביתי הספר למשחק בארץ, הוא משקיע עד כדי כך, שקיבל את התפקיד הראשי בהצגה 'סאלח שבתי' שתוצג בבית הספר. החזרות מתחילות בנובמבר. בהצלחה.

אחרי שסיפרנו לכם ששלומי שבת(60) חזר לאקסית, לירון רפאל(37), אחרי ארבע שנים בנפרד. עכשיו אפשר לדווח כי הזוג לוקח את מערכת היחסים צעד אחד נוסף קדימה ועובר לגור יחד בביתו של שלומי בהוד השרון. לירון כבר ארזה, ואנחנו מחכים כבר לשלב הבא.

ולסיום, אחרי ששרית חדד צבעה את שיערה לורוד. היא גם הולכת לשים על הראש פאה בקרוב. לא להתרגש, זה יקרה כחלק ממופע המחווה שמארגנות הדראגיסטיות לה – 'הפאות הקדושות'. הז'אנר מרבה לשתף פעולה עם הקהילה הגאה, מרגול וזהבה בן כבר עשו את זה והבאה בתור לרקוד מחופשת לצלילי שיריה תהיה שרית חדד.  

הופעות

במוצאי שבת הקרובה, עופר לוי יגיע למנדיס.

מופעי החורף מתחילים, דודו אהרון יגיע להאנגר אחת בת"א, בשלושה עשר בנובמבר.  

ליאור נרקיס יחל את סיבוב ההופעות שלו בשלושים בנובמבר ברידינג שלוש בתל אביב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה