ג'וליה לוי בוקן מתארחת ברדיו ירושלים



הכוכבת הצרפתיה, ג'וליה לוי בוקן, שמכבבת על המסך שלכם בתכנית הריאליטי "היחידה", הגיעה לרדיו ירושלים להתארח בתכנית 'מה נהיה' עם סיוון קליין וסיפרה על האהבה לירושלים

ביום שישי האחרון הגיעה ג'וליה לוי בוקן להתארח בתכנית של סיוון קליין 'מה נהיה' ברדיו ירושלים, ג'וליה שבימים אלה מכבבת בסדרה "היחידה" בהוט שלוש, הגיעה לרדיו ירושלים וסיפרה על אהבתה לעיר "אני אוהבת את ירושלים, תל אביב למשל יותר חמה בשבילי וקשה לי עם החום בעיר. אני חושבת שהעיר ירושלים מאוד רומנטית". בוקן גם סיפרה על השמועות על הרומן עם בראד פיט וצחקה על זה שהצהבונים החליטו להמציא לה רומן עם השחקן המפורסם. 
 


את בוקן חלקכם זוכרים מהסדרות אלופה, אלנבי והפמליה. בימים אלה סיפרה ג'וליה שהיא הולכת להצטלם לסרט חדש שיצולם בוגאס. "אני אוהבת סדרות גם בארץ וגם בארצות הברית, לדעתי הסדרות הם הסרטים החדשים, בארץ ובארצות הברית יש את הסדרות הטובות בעולם, ואני נהנית מכול רגע".

על ההתגייסות שלה לצה"ל במסגרת הופעתה בריאליטי "היחידה" סיפרה ג'וליה "ראיתי את הפרקים וזה נראה ממש קל, וכאילו כל היום עשינו צחוקים. ואת האמת לא חזרתי הביתה חודש, עשינו צבא ואני לא עשיתי צבא. בהתחלה זה היה שוק בשבילי, מדובר בפעם הראשונה בה אני משתתפת בריאליטי, בשבוע הראשון היה לי קשה אבל צריך להבין שהצילומים לא היו רק כייף- זה היה אולי החודש הכי קשה לי בחיים, זה אינטנסיבי אבל זה היה מאתגר ומהנה מאוד".
בתמונה בגוף הכתבה: ג'וליה לוי בוקן, סיוון קליין מגישת התכנית וגדי קסטיאל מנכ"ל רדיו ירושלים 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה