סלסולים לקראת כיפור



יום כיפור הוא זמן לחשבון נפש, וכמובן זמן סליחות, גם לאמנים, בינם לבין עצמם וגם כלפי הסובבים אותם. אז מי צריך לבקש סליחה? ולמה?

נתחיל בגילי ארגוב. הוא ללא ספק חייב התנצלות גדולה להפקת 'דה וויס'. גילי הגיע לאודישנים של התוכנית, עבר אותם והחל להצטלם לפרקים המוקלטים. אך בשלב הצילומים נעלמו עקבותיו של גילי, הוא לא ענה לטלפונים ולכן  הפקת התוכנית הייתה צריכה להמשיך בלעדיו ולהסתפק בחומרים שצולמו כדי לסחוט את הרייטינג- גילי תתנצל.

גם הזמר, ליאור נרקיס, צריך לבקש סליחה- מאשתו. נרקיס, נכח בלידת בתו השלישית אבל מיד לאחר סיומה, לא יכול היה  לחזק את ידה, והיה חייב לנטוש את בית החולים. פרנסה כנראה באה קודם- ליאור היה צריך לנסוע להופעה. בטוחים שהאישה תסלח, אם תתנצל כמו שאישה אוהבת.

אחרי הראיון שהעניק, הזמר, אייל גולן, לאתר 'מאקו' ובו נכתב כי הקולגה, אביב גפן, הרים טלפון לאייל יום אחד, וביקש הנחה במלון באילת, לצורך לחופשה משפחתית. אביב מסתבר, אפילו לא טרח לומר- תודה. אנחנו מבקשים שתתנצל וגם תודה על הדרך.

 

אביב גפן, צריך לבקש סליחה נוספת, מהזמר, מושיק עפיה, זאת אחרי שבאחד מצילומי 'דה וויס', שבהם אביב משמש מנטור, הגיב גפן בזלזול למתמודדת  שהגיעה להיבחן כשסיפרה כי היא זמרת הליווי של עפיה, קם מכסאו במחאה ותהה מדוע היא עובדת דווקא עמו. מחייב סליחה. 

הזמר, דודו אהרון, צריך לבקש סליחה קטנה מאימו, ציפורה. ולמה? כולם לוחצים עליו לחתונה, הקולגות כבר בשלב השני ומביאים ילדים. והשנה דודו חזר לשוק הרווקים ואכזב את אמא ציפורה שאולי תזכה לראות אותו בשנה הבאה מתחת לחופה, זה היה כמעט אבל לא.

ללא ספק השגרירות האמריקאית צריכה להתנצל בפני שימי תבורי, כי עד היום ולא עזרו כל הערעורים, שימי נשאר בארץ הקדוש, כי מישהו בשגרירות החליט שלאחר 30 שנה שהוא טס הגיע הזמן להפסיק ואין כניסה לאמריקה- לפחות תתנצלו בנימוס.

אחרי הפרשה של הזמרת, שרית חדד, עם חיילי גבעתי. הגיע הזמן להתנצלות. בין אם התכוונו לגרום ל'הדרת נשים' ובין אם לא. הכותרות שהסאגה הזו יצרה סביב הנושא ,בטוח לא עשתה טוב לחדד – התנצלות תתקבל ובטוח שאם יזמינו אותה להופיע בפניהם- זה בטח יסגור מעגל. 

ולסיום, עוד קצת סליחות. השנה בזמן הופעהבהופעה של עופר לוי הייתה התפרעות אלימה בקהל שגרמה ללוי להפסיק את הופעתו- בהחלט שווה התנצלות, ושלומי שבת צריך להתנצל בפני מעריציו שחיכו לקיץ רק כדי לחגוג איתו 60 בפארק הירקון- חבל שבוטל.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה