תחזית שנתית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשנת תשע"ה



מאת עוזי הכוהן - מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים מביא לנו את התחזית לשנה הבאה

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

  

 

  

 

טלה:

השנה יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים בשנה הזו לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם יגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שכלתני שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם בשנה הזו להימנע מכעסים ולנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן בשנת תשע"ה, יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה, מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים.

תשע"ה בעבודה: בשנה זו אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים וזכאיםם לקידום המבוקש. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בשנה הזו העניין מסתיים והצדק יצא לאור. תשע"ה

בזוגיות: אשתקד מצאתם את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלף השנתי מלמד על כך שבשנה זו שיחה עניינית ושכלתנית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק.

 

תשע"ה - השיעור והתיקון: לנהוג בענווה ולגלות רגישות ואכפתיות כלפי הזולת. להימנע מכעסים והתפרצויות זעם. לגלות סבלנות ואורח רוח בדרך להגשמת המטרה. התמקדות באחרים והימנעות מהתפרצויות. ללמוד להאט את קצב החיים המהיר ואת הריצה המתמדת אחר הדחפים הפנימיים. לרסן את הטבע המלחמתי ולהיות הגיבור הכובש את יצרו. ליישם את כוח ההתנגדות - סוף מעשה במחשבה תחילה. להקשיב היטב לתחושות הבטן.

לסיכום: שנת תשע"ה מציבה את רבים מבני מזל טלה אל מול הבחירות הלא נכונות אותם בחרתם לבחור בשנה שחלפה. שנת תשע"ה היא שנת המצפון ולכן היה עליכם להקפיד ולבחור נכון. הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא  לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה שבכוונתי לעשות? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון" ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם. בשנה זו יש מפגשים עם אנשי חוק וממשל התמודדות אל מול בירוקרטיה או פוליטיקה מסוג כזה או אחר או עורכי דין. המפתח לשנה מוצלחת זה היכולת להתחבר אל חוש הצדק ולפעול בצדק בהגינות וישור אל מול עצמכם, גופכם ולבכם. ..

 

 

מזל שור

שנה בעל מוטיבים רוחניים עומדת בפתח ואצל רבים מבני מזל שור מתחדדת בשנה זו התחושה בצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן בתשע"ה צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשנה הקרובה רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה. הארה או תובנה שביכולתה ליצור ולהוביל לשינוי שאתם מצפים לבואו, תפקוד אתכם השנה. היו ערניים והקפידו שלא לפספס את הסימנים ששולח לכם בורא עולם. זיהוי הסימנים יאפשר לכם להבין את השיעור הרוחני אותו אתם צרכים לעבור. הבנת השיעור והפנמת המסר שגלום בו יאפשרו לכם לעלות שלב אחד נוסף בסולם הרוחניות והדבר יכול להשפיע לחיוב על האופן שבו אתם מקבלים את פרנסתכם מאת השם.

בעבודה: שנת תשע"ה, מספקת לכם הזדמנות נפלאה להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים השנה  בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשנה  הקרובה מזמנת לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם שנה מצוינת לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. מפגש עם דמות מרתקת פותח דלת להזדמנות חדשה. כמו כן קשר ישן מקבל בשנה זו ניסיון נוסף. לאלו ששוקלים למסד קשר, זו שנה נהדרת לעשות זאת.

לנשואים שביניכם: בשנה שחלפה, הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. והנה בשנת תשע"ה יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי/שיפוץ של מקום המגורים נראה באופק. שנה מבורכת ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: לגלות רגישות והבנה לאחרים, ללמוד לוותר ללא ציפייה לקבלת תמורה. להשתחרר ממידת הכעס, ממריבות וממחשבות שליליות המובילות למתח ולהצטברות כעסים. ללמוד להתגבר על הרכושנות והשתלטנות ולדעת לשחרר את ההתנגדות לשינויים. להרפות משגרת החיים ולמצוא הנאות גם בדברים הקטנים. לסלוח ולא לנטור טינה. לטפח יחסים ולהקדיש תשומת לב למשפחה הקרובה. ההצלחה תגיע מיחסים בריאים ומתוקנים עם הסביבה שמבוססים על התנהגות ישרה, הגונה וצודקת.

לסיכום: שנה בעלת אנרגיות רוחניות ורגשיות עומדת בפתח. זו שנה נהדרת להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים. בשנה זו ניתנת לכם הזדמנות לחדש, לרענן ולשדרג תחומים מרכזיים בחייכם. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשנת תשע"ה צפויות חוויות נעימות. המוטיב המרכזי של השנה, יהיה תהליך קבלת ההחלטות שלכם. הקלפים ממליצים לכם לפעול ולקבל החלטות מתוך הרגש ואז הדברים יצליחו. שנת תשע"ה מושכת אתכם לצמיחה, להעשרה וללמידה. הרשמה לסדנאות שעוסקות ברוחניות וחשיבה חיובית והתפתחות אישית יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכול הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם. 

 

 

 

 

מזל תאומים

המהות של שנת תשע"ה מדברת על הקמת תשתית חדשה שעליה אתם צרכים להציב את חייכם. שיפור בערך העצמי ושיקום בדימוי האישי, מאפשרים לכם להשתחרר ולחזור להיות באור הזרקורים.  זו שנה חיובית מאוד בעיקר לבני מזל תאומים שעוברים דירה או מתחילים את חייהם המשותפים ביחד. כמו למשל: זוג שנישא ומתחתן או קשר שמעמיק את שורשיו הזוגיים על ידי מגורים משותפים. זו שנה של בשורות טובות, שנה של התחברות לאנרגיה יצירתית כמו למשל: הריון ולידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד. תשע"ה היא שנה של הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית. לקראת חודש אפריל, ב"ה תתכן זכייה כספית. (תעדכנו שזה קורה). זו שנה נהדרת להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום המקצועי שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם בשנה זו להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי.

לעצמאים שביניכם: שנה מצוינת להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם יבוא ב"ה לידי מימוש. מעבר דירה שינוי שקשורים בבית ומגורים עולה בתשע"ה על הפרק ונושאים שקשורים בשיפוץ ותחזוקת הבית יעסיקו אתכם.

בעבודה: השנה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק.

זוגיות: שנה נהדרת לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. האהבה הראשונה צריכה להיות היכולת שלכם לאהוב את עצמכם. ברגע שזה קורה כמו קסם כולם יאהבו אתכם.  

לזוגות: נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום. 

לרווקים שביניכם: שנה טובה להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר.

שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: ללמוד לרסן את הצורך בסיפוקים מידיים, לפתח מחויבות עמוקה לערכים ולמערכות יחסים עם הזולת. לדעת כי אמת יש אחת בלבד, ולהיות נכון להתחייב לה, מבלי חשש להחמצת הזדמנויות. לפתוח את הלב לזולת ולהרגיש אותו מתוך סבלנות וסובלנות. לראות בעולם הרוחני צוהר לקבלת שפע הממלא כל מחסור וללמוד לחפש שינויים והתנסויות חדשות הקשורים בחיי החברה. להשתמש בחופש בצורה ראויה ומענגת. לעבוד על יציבות ויצירתיות עד שתתגלה תחושת החופש הנובעת מהכרה בצורך למשמעת עצמית.

 לסיכום: שנת תשע"ה חיובית ביותר בעבורכם. רבים מבני מזל תאומים צרכים השנה להשקיע את מירב זמנם ביצירת בסיס איתן שממנו יכלו לשאוב את תחושת הביטחון כמו למשל: מציאת עבודה הולמת או הקמה של בית או מציאת פינה חמה לעצמם. זו שנה מוצלח לבסס קשרים קיימים. הענקת משמעות לכול מה שאלוהים העניק לכם, (כלומר, הכרת תודה לכול הסובב אתכם) תאפשר לכם בשנה זו להתחבר אל נקודת השפע והחסד. המהות של השנה אינה רוחנית ולכם מומלץ לכם בשנה הזו לפנות וללמוד דברים פרקטיים ומשיים כמו למשל: קורס לתקשורת או שיווק  במקום חוג יוגה או הילינג. (אם אתם יכולים גם וגם אז סבבה) אך מומלץ להיות פרקטי ופחות שנטי.

 

מזל סרטן

בני מזל סרטן ניצבים השנה בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד הקשה של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשנה הזו, יהיה עליכם להבין שני דברים עיקריים: האחד - לכל אדם יש בעיות והמפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. בנוסף עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם. בנוסף חשוב לדעת שבשנת תשע"ה, ניתנת לכם משמים הזדמנות לחולל שינוי ובמידה ותבחרו לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים בשנה זו על הפרק. הכיוון התעסוקתי נראה חיובי ביותר ולרבים מבני מזל סרטן ניתנת השנה הזדמנות להתחבר לעשייה חדשה. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. לאלו מכם שמחפשים עבודה, צפויה בשנה זו הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר ליוזמה, לתכנון, להתלהבות, אמונה ולמרץ. זוגיות: בשנה זו יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות, ארוטיקה ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. תהליך זה, יבלום את השחיקה שאשתקד חלחלה לעולמכם הזוגי והמיני.

לרווקים: גם כאן ניתן לראות אווירה חיובית ואפשרויות טובות להיכרות וחשיפה. והכרות שהחלה על רקע מיני יכולה להפוך לחברות אמיצה. שנה מוצלחת ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: לצאת מהקליפה המגוננת ומהשריון המכסה את הרגש. להשתחרר מהגאות והשפל הנפשיים. ללמוד לחזק ולהעצים את האור הפנימי כדי לא ליפול לתהומות חשוכים. למצוא את הדרך לטפס מעלה לפסגת השמחה ומילוי הנשמה. לפתח את המנטאליות השכלית וללמוד להשתמש במנגנונים שכליים ולא רק רגשיים. ללמוד לפעול מהראש ולא רק מהלב כדי להתמודד עם האתגרים שמציב היקום.

 

לסיכום: אתם ביקשתם ובשנת תשע"ה אלוהים שולח לכם את ההזדמנות להשיג ולקבל את מה שאתם רוצים. כול שעליכם לעשות הוא להיות ערניים דייכם על מנת שלא להחמיץ ולפספס את החלון שנפתח בעבורכם.  המוטיב של השנה עוסק בעיקר בנושאים של עבודה, פרנה וקרירה. כיוון תעסוקתי חדש או נתיב מקצועי חדש נפתחים בעבורכם אל תפחדו לצעוד בהם. יש שיפור בכול הקשור לתחום הכספי אך עדיין אין את היציבות הדרושה שמאפשרת את תחושת החופש. מעבר דירה או החלפה של מקום מגורים חיובית ביותר.

מזל אריה

שנת תשע"ה מלמדת את האריות ש.. "אם אין אני לי מי לי". ברוך השם, הפנמתם שאם אתם רוצים שמשהו יקרה בחייכם  אז את צרכים לקום ופעול והשנה האריות פועלים למען עצמם. ורבים ב"ה לוקחים אחריות וניצבים על מפתנו של עידן חדש שמבטיח לאמיצים שבכם לזכות בחירות וחופש שאותו הם מחפשים. היכולת להניע דברים בכוחות עצמכם היא המפתח לשנה מוצלחת. זמן טוב לאלו שרוצים לפתוח עסק עצמאי משלהם. זו היא שנה נהדרת להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת השנה אל הפועל.

בעבודה: זמן להוביל ולקחת אחריות. לאלו שהחלו בעבודה חדשה, צפוי קידום מהיר תוך זמן קצר. חוסר ריכוז עשוי בשנה זו, להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השנה הקרובה ללא תקלות.

זוגיות: המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השנתי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים השנה בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בזוגיות שבחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, ישפר את הרגשתכם. 

לנישואין: אולי אתם ביחד אבל חסר דבר מה. יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות כמו למשל: עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לכן השנה היו אמיצים והתחברו אל ההבנה שלא נולדתם לסבול!! ובוא לקבל כלים למצוא את האושר בזוגיות ואו להשתחרר מהעבדות וחוסר שמחת החיים בקשר הזוגי.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה השנה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש ב"ה בזמן הקרוב. שנה מבורכת ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: לפתח ביטחון עצמי ולהתגבר על מכשולים. להמשיך קדימה באומץ מבלי להביט לאחור. לסמן מטרות ולכבוש אותן ללא מורא ופחד. להשתחרר מראוותנות ומאגוצנטריות המגדרת את האריה בהערצה עצמית ובחשיבות יתרה. לפתח מודעות עצמית ולהתרחק ממידת ההתנשאות והשתלטנות הנושאים טעם שחצני של אגו. השליחות היא להוביל מתוך ענווה ולהדביק את כולם בכריזמה הייחודית והנפלאה המסמלת מנהיגים גדולים. כשם שהאריה מסייע מבחינה אקולוגית למאזן הכוחות החיוניים הפועלים בטבע, כך צריך בן מזל אריה להקרין את הטוב והעצמתי הטמון בו.

לסיכום: שנת תשע"ה חיובית מאוד בעבורכם. זו שנה נהדרת להשקיע בכול הקשור לתחום החומרי והכספי. לאלו מכם שעוסקים במקצועות פיננסים כמו למשל : בנקאות, ביטוח, בורסה וכדומה צפויה הצלחה. בשנה זו יש לשים גדש על כול הקשור באסטטיקה, היגיינה, בריאות וטיפוח הגוף. מומלץ בעבורכם בשנה הזו ללכת וללמוד נושאים רוחניים ופחות להשקיע בלימודי פרקטיים. לדוגמא, בשנה זו מומלץ להשקיע את זמנכם וכספכם בקורס של לימוד אהבה עצמית או חשיבה חיובית. במקום לפנות לשיווק ומכירה או השקעות בבורסה. אם אתם יכולים לשלב אז סבבה. אבל שוב הדגש הוא לאזן את השנה החומרית בלמידה רוחנית. זכרו!!! לא על הלחם לבדו יחיה האדם. 

                      

  

מזל בתולה

נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד בשנה זו באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת בשנה הזו. המהות של שנה זו היא מהות חומרית שקשורה בכסף, השתכרות ויכולות כלכליות. זו שנה נהדרת להשקיע בשיפוץ של דברים קיימים וביצירה של דברים חדשים. זו שנה נהדרת להשקיע בטיפוח העצמי שלכם לתקן חולשות, להעצים חוזקות וללמוד כיצד להשתמש בכוח השאיפה לחולל שינוי מבורך. בעבודה: יש השנה עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע בשנה זו מס' דברים:

1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים

2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים.

3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע

4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, ספורט, לימודים, סדנאות והעשרה. שנה מבורכת לעוסקים באומנות ויצירה.

בבית: בתשע"ה, יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים בתוך הבית עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

כספים: בשנה שחלפה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת בשנה זו אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תוכניות עתידיות ממקום יציב יותר.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

לרווקים שביניכם, זהו שנה טוב ליצירת קשרים חדשים ומעניינים. מפגש עם קולגה מאותו תחום המקצועי, עשוי להתפתח לקשר רגשי. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: ללמוד למקד את העין הבוחנת הביקורתית והשופטת על עצמה פנימה במקום על הזולת. לא להיחפז לשלול את הזולת, לראות את מגרעותיו ולהסיק מסקנות. לזכור תמיד כי יש לדון את האדם לכף זכות ולנסות להיכנס לתוך נעליו. להימנע מלתת עצות לזולת טרם בדקת עמוק פנימה את המניע לאותו צורך בנתינת העצה - אם זה בא מתוך עליונות וכוחניות זה בוודאי שלילי ולכן "שתיקה יפה לחכמים". להפנים את העובדה כי "האדם יראה לעיניים והקב"ה יראה ללבב", התייחסו לאחרים באופן חיובי ולא פוגעני ובכך יזכו כולם מהשפע ומהאור המצויים בתוך נפשכם.

לסיכום:  תשע"ב היא שנה של התמקדות ועשייה בתחומים שקשורים בעבודה ופרנסה. זו שנה של התמקצעות ורכישת מיומנויות וכישורים שיועילו לשמכם הטוב. בשנה זו יהיה עליכם להשקיע בקיים ומקביל ליצור דברים חדשים. זו שנה טובה לרכישת מקצוע או להסבה מקצועית. הדגש בשנה זו הוא חומרי וכספי ואת מירב הזמן יש לייחד ליצירת ביטחון כלכלי שיאפשר לכם חופש תודעתי ופיזי כאחד. היכולת שלכם להתחבר להתמדה, נחישות ודבקות במטרה יאפשרו לכם לבלוט מעל כולם ולהשיג הכרה שתשפיע לחיוב על הערך העצמי שלכם. שבחים והכרה לפועלכם יתקבלו במשך השנה והדבר יעיד כי יש מי שמעריך את עשייתכם. 

 

 

 

מזל מאזניים

 שנת תשע"ה שבא עליכם לטובה, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שנה חיובית בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. השנה, למרות שאתם עייפים נפשית, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש בשנה זו תקווה, שאיפה ולהפוך חלום שחשוב לכם להגשים למציאות חיה ונושמת. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זו היא השנה לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם אשתקד בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה.

בעבודה: זו שנה חיובי אך מעייפת. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, תהיה זו שנה בעלת השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי ולפריצת דרך או הכרה

זוגיות: בשנה הקרובה יש כמיהה לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפאטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם.

לרווקים שבניכם: פחד מאובדן האהבה גורם לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך.  

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים בשנת תשע"ה על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני.  בשנה זו יש טיול  או חופשה קצרה שעולים יפה ומעניקים לכם ערך מוסף. שנה מוצלחת ואלוקים אתכם.

 

תשע"ה - השיעור והתיקון: לא לפחד לטעות. לדעת כי הצלחה צומחת מכישלון. לא לצפות יתר על המידה כדי לא להתאכזב. להיפתח אל הזולת ללא תנאים מוקדמים וללמוד כי כאשר הלב סגור הוא מזמן אכזבות. לוותר למען אחרים ללא ציפייה לתמורה. לא לנטור טינה ולשחרר כעסים. להפסיק להתלונן על כמה אתם עושים ונותנים - זה מרחיק, מתיש וגורם לאי נחת בסביבתכם. הניחו את כל הקלפים על השולחן והתרחקו ממניפולציות שבסופו של דבר פוגעות בכם.

 

לסיכום:
שנת תשע"ה היא שנה חיובית במהותה. הרבה דברים שרציתם להגשים ולממש יוצאים בשנה זו אל הפעול. המהות של השנה אינה חומרית למרות שלתחושת הביטחון הכלכלי משקל חשוב מחייכם. שנת תשע"ה פותחת בפני בני מאזניים את הדרך להתעוררות ולגילוי עצמי ורבים מכם ימצאו עצמם משקעים בעצמם הן מבחינת גופנית כמו תזונה נכונה, ספורט ודרך חיים בריאה והן מבחינה רוחנית כגון העשרה ולימודים פורצי חשיבה ודרך. עקב אכילס של השנה שלכם הוא : בחינה רוחנית - הנטייה שלכם לרצות אחרים ולהגיע לידי מצב של נתינת יתר או התבטלות עצמית למען רווח שולי.  נעכב אכילס מבחינה פיזית – הגב התחתון הרגליים המותן והברכיים.

 

 

 

מזל עקרב

פעולות ומעשים שביצעתם אשתקד וכלים שרכשתם בשנה שחלפה, מעניקים לכם בשנה זו את היכולת והרשות לעזור לאחרים. תהליך זה של עזרה ונתינה לאחר משפיע על מצבכם החומרי ואכן שנת תשע"ה היא שנה שביסודה היא חומרית ונושאים שקשורים בשכר עבודה, יכולות כלכליות ואיזון חומרי יהוו את הבסיס של שנה זו. נכונותכם לקחת חלק בתהליכים שקשורים במתן עזרה לזולת, התנדבות ושיתוף יועלו לכם מאוד.

בעבודה: בשנה זו, המפתח להתנהלות יעילה במקום העבודה, היא היכולת המהירה שלכם להסתגל למצב חדש שנוצר. ההבנה שאין טעם לבכות על חלב שנשפך או לבזבז את הזמן בשאלות מיותרות, תאפשר לכם להשלים עם השינויים שנוצרים השנה במקום עבודתכם מתוך תחושה של שליטה ושיתוף. לאלו מכם שמתחלים תפקיד חדש, ממליץ הקלף השנתי לנהוג בסבלנות ובאורך רוח ולהימנע לחצים מיותרים. סכום כסף שמגיע  במהלך השנה (פיצויים, חיסכון שמשתחרר, החזר מס, הלוואה מחבר, שיפור בשכר וכו') עשוי לעזור ולתת לכם קצת אוויר אך עליכם להקפיד ולהשתמש בכסף זה בתבונה. אהבה וזוגיות: בשנה שחלפה התחום הזוגי לא הסב הרבה נחת. היו רגעים יפים אך לא מעט טלטלות רגשיות יצרו בתוככם המון סימני שאלה והרבה חששות וחוסר אימון בכל הקשור למוסד הזוגיות. שנת תשע"ב מציבה בפניכם את האפשרות לטפל ולשקם את הפן הזוגי שלכם. למתמידים ולנחושים צפוי שיפור נכר בערך העצמי והדבר יוביל למהלכים שיש בידם לשקם את יחסכם לזוגיות.

לנישואין: אפרוריות, עייפות וחוסר חדוות חיים מאפיינים השנה את הקשר שבו אתם מצויים. מצב זה הוא תולדה של שגרה שמציבה את הזוגיות שלכם במקום נמוך ולא מכובד. תהליך זה, במידה ולא יטופל, יצור בשנת תשע"ה מצב של ריחוק ושחיקה, שיבוא לידי ביטוי במערכת יחסים מתוחה ומתסכלת. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שהשנה, שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים השנה בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם להתגבר על מחסומי הבושה ולהסכים ביחד לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולברר ביחד!! לאן פניכם מועדות.

לרווקים: הכרות חדשה עשויה להוביל אתכם לתחילתו של קשר שמסוגל לתת מענה מבחינה רגשית אך הוא אינו מעניק בטחון כלכלי. שנה מבורכת ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: להגיע לשליטה עצמית ורגשית למתן את הכעס והשנאה היוקדת ולהמירם ברחמים ואהבה. במילה עקרב נמצא את המילה "קרב"\ ולכן חשוב לוותר על ההתנצחות והמחלוקות, הם אינם תורמים כלל. לשלוט במחשבות ובתגובות. לדעת להרגיש חלשים. ללמוד לקבל ביקורת ללא תנאי, גם אם היא אינה נוחה לכם. להיות רגישים ולא אימפולסיביים ולדעת כי בפשרה ובחמלה נמדד אדם גדול.

לסיכום: רבים מהעקרבים, פותחים את השנה באפרוריות מסוימת. אך אל יפלו פניכם משום שהעזרה בדרך!! נכונותכם לפנות ולקבל עזרה, ייעוץ והכוונה של איש מקצוע כזה או אחר, תקל עליכם בפתרונה של בעיה שמעכבת את התפתחותכם. ענייני כספים ויכולת כלכלית עומדים במרכזה של השנה הקרובה. ניתן לומר שהחשש הכלכלי, מעיב על מצב הרוח שלכם ופוגם ביציבותכם הרגשית. כמו כן נושאים שקשורים בהשבחה עצמית והתפתחות אישית כגון לימודים עולים בשנה זו על הפרק. למרות שהמהות של השנה היא איננה מהות רוחנית, כדאי ומומלץ להעשיר את עולמכם גם בניחוחות של רוחניות.  

 

מזל קשת

בשנה האחרונה עברתם תקופה לא קלה, שהובילה לשינוי מבורך ולהתבגרות מחשבתית. מהמקום הנמוך שבו הייתם בעבר, הבנתם לבסוף שרק אתם אחרים לגורלכם. הבנה זו, היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם מבקשים לעצמכם בשנה הזו. חז"ל מלמדים אותנו, שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו! רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מכל עז מתוק...  זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. בשנת תשע"ה יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. שנת תשע"ה מזמנת לכם מצבים מצוינים לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה.

בעבודה: זוהי שנה דומיננטית בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שנה זה. שנה ברוכה לאמנים וליוצרים שבניכם. התנהלות עצמית נכונה מובילה לחשיפה. קידום שהובטח או דרגה, יוענקו בשנה זו.

לימודים: שנה של השכלה והעשרה שנובעים מתוך תחושת בגרות ואחריות. לכן זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת.

בבית: נושאים שקשורים בתחזוקה ושיפוץ בתוך הבית, יעסיקו אתכם. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא השנה את הזמן הדרוש לכך ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ.

לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ בשנה זו הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, תשע"ב זו שנה בעלת אנרגיה חיובית בתחום הזוגי. יצירת תחומי עניין משותפים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: לא לדעת להוציא כלפי חוץ את שחבוי בפנים. לחלוק ולשתף אחרים במכאובים ובלבטים. לא לפחד לחשוף את הפחדים ולתת להם ביטוי מילולי. ללמוד מכישלונות העבר. להפיק וליישם לקחים לעתיד. להיות ממוקדים בעשייה ולא לפזר אנרגיה מיותרת במגוון תחומים. זכרו: "סוף מעשה במחשבה תחילה". להיות מוקפים באהבה, דבר שעשוי לחזק את הביטחון והדימוי העצמי. האמינו בעצמכם ותנו לאחרים להאמין בכם. יש בכם הרבה קסם אישי פזרו אותו כלפי חוץ ואפשרו לרב גוניות שבכם לצבוע את העולם.

 

לסיכום: שנת תשע"ה תתאפיין בעיקר בכל מה שקשור לביסוס ולחיזוק מעמדכם המקצועי. יוזמה, נחישות ואסרטיביות, יהוו את הבסיס למהלכים מוצלחים שהחלו עוד בשנה שחלפה. למעשה ניתן לומר שבשנה זו נדרשים בני מזל קשת לנהוג באחריות ובבגרות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליהם ועל שיקול דעתם. בשנה זו,  הגיע הזמן לחזור לקדמת העשייה, להתבלט ולהוכיח את עצמכם. האופן בו תבחרו לנהוג, יסייע בידכםובעזרת השם תעשו וגם תצליחו.

 

 

מזל גדי

שנה טובה מצפה בעזרת השם לגדיים. ניתן לראות חזרה למרכז העשייה, התייצבות רגשית ואיזון כלכלי. המוטיב המרכזי בשנת תשע"ה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפות חדש ולקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה.

בעבודה: זו היא שנה חיובית שתאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר השנה הן בשכר והן בתנאי העבודה.

בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו השנה  על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה מכובד אך משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס בשנת תשע"ה מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית לתוך הקשר הקיים, כלים אלו שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם.

התיקון השנתי: לומר דברים בשם אומרם . לא לשכוח לתת את הקרדיט הראוי למי שראוי לכך ולא ולהתהדר בנוצות שלא שלכם. " האומר דברים בשם אומרם כאילו הביא גאולה לעולם". שנה מורכת ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: לא כלל ברזל הוא לא להתעקש על שום דבר יתר על המידה. לדעת לתעל את האנרגיה לאפיקים חיוביים על מנת להגיע לשלווה נפשית. המטרה . עליו לפתח ביטחון עצמי וללמוד לשלוט בתוקפנות וברוגז המאפיינים אותו. לחפש את האמת מתוך התעלות רוחנית ולהעמיק בה. כיוון רוחני עשוי לסייע לו לכבוש את החומריות ולמצוא שלוות נפש ורגיעה להם הוא זקוק מאוד. הקבלה מלמדת כי מאחורי המכשול הגבוה ביותר נמצא האור הגדול ביותר. גדי יקר, כבוש את החומר והתחבר אל הרוח.

 

לסיכום: בני מזל גדי נדרשים בשנה זו, להתחבר אל החלק הסמכותי שקיים בתוכם ומתוך בגרות אישית לקחת אחריות על האופן שבו מתנהלים חייהם.  היכולת להיות המנהיגים של עצמכם היא המפתח לשנה מוצלחת. הצעד הראשון לקבל שליטה על חייכם היא לטול קורה מבין עינכם ולדעת שהפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם אצל האחרים מצוי גם בכם. והשלב השני שיעניק לכם את היכולת להתחבר בשנה זו אל שדיי היקום ולינוק מהם כול טוב הוא להבין שנאה דורש נאה מקיים. ועליכם חלה החובה המוסרית לנהוג ביושר ומסר. ולשקף בפועלכם את מטרת הבריאה שהיא כמובן הפצת האור. 


מזל דלי

שנת תשע"ה באה לפצות אתכם על כול הקשיים של השנה הקודמת. תחלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה. אשכרה שנה טובה  מחכה לכם. המהות של השנה היא איננה מהות חומרית והיכולת שלכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהרגיע, חיונית השנה בעבורכם. בסה"כ, שנה חיובית ניצבת בפתח. ורבים מבני מזל דלי צרכים להפנות את מירב תשומת ליבם בשנה הזו לטיפול ולתחזקה של התא המשפחתי שלהם, שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים ,אחים וכדומה. היכולת שלכם להתגמש, להבין ואף לסלוח יכולה להעניק לכם את האפשרות לגשר על פערים ומחלוקות שעד עתה יצרו ריחוק ותסכול. תשע"ה היא שנה של התמקדות פנימית וניסיון להקים בסיס יותר איתן לחיים שלכם והדבר יבוא לידי ביטוי בעיקר בתחום הזוגי כמו למשל: נכונות ומוכנות להכניס שותף לחיים מתוך מקום של כוח ולא מתוך מקום של חולשה. או למשל הכרה בעובדה שבכוח שלכם, שאוב מהבית ולכן עליכם לתת לו המקום הראוי לו בחייכם.  

בעבודה: שנת תשע"ה מנפקת לרבים מבני דלי את  התחושה שמקום העבודה הוא גם "בית" . היכולת שלכם להשלים עם שינויים שיתרחשו תפתח בעבורכם נתיבים חדשים לקידום ושיפור מעמדכם המקצועי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים למהר ולהשתחרר מכבלי העבר ובשנה הזו,, לא לבחול בשום עבודה. לימודים, הסבה מקצועית והפניית זמן לחוגים והתפתחות אישית ורוחנית, לספורט וליצירה כול אלו, הם בגדר חובה בעבורכם.

זוגיות: שנה של רצון להיות שייך. שנה של רצון להיפרד מהלבד ולמצוא את האחד. גם בזוגיות זו שנה בעלת אנרגיות חיוביות שמאפשרות להעניק לזוגיות את המקום שלו היא זקוקה. לנשואים: שינוי בחשיבתכם יוצר תחושה של פיוס ורגיעה ומהמקום הזה הרבה יותר קל לכם לתפקד במערכת הזוגית. הנהנים העיקריים מכך הם הילדים שלכם. מחשבות על הרחבת התא המשפחתי מתרוצצות לכם בראש, ותהליכים שקשורים במיסוד של קשר או בהריון ולידה עולים בעזרת השם השנה על הפרק. לאלו מכם שעברים לדירה חדשה או לבית חדש חשוב לזכור !! שמשנה מקום משנה מזל. שנה מוצלחת ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: לא לראות את התמונה הכוללת ולהתמקד בעיקר ולא בתפל. ללמוד להודות בטעויות ולא לחשוב שאתה תמיד צודק. לשחרר, להבליג להעניק חסדים ואהבה אמיתית ללא תנאים או שיקול דעת של אינטרסים אישיים. לפתוח את הלב ואת הרגש לנתינה לשם נתינה.

 

לסיכום: יופי של שנה מחכה לכם. ורבים מכם חוזרים לאהוב את עצמם  מבלי לחוש אשמה. חבל שתבזבזו את השנה החיובית הזו על אותם הפחדים של השנה הקודמת. בעבור רבים מכם, תשע"ה היא שנת הפריצה והיציאה אל האור. זו שנה של שיתופיי פעולה שנושאים פרי. חתונה, הריון ולידה. עסק או פרויקט חדש שמרחף מעליו הרבה מזל יוצא בשנה זו אל הדרך. כמו למשל: ייסוד והקמה של שותפות או חברה. שנת תשע"ה , רוחנית במהותה ומכוון שאתם שייכים לבני מזלות הרוח, מומלץ בעבורכם בשנה הזו ללכת וללמוד נושאים פרקטיים מעשיים ופחות להשקיע בלימודי הרוח. לדוגמא, בשנה זו מומלץ להשקיע את זמנכם וכספכם בקורס לשיווק ומכירה ולא בסדנאות של שתיקה בטבע או חשיבה חיובית.  

 

 

 

מזל דגים

שנת תשע"ה איננה שנה קלה. מצב רוחם של בני דגים  נמצא בשנה זו בשפל. השנה הקרוב תתאפיין בירידה חדה באנרגיות, דכדוך ולא מעט פסימיות. בתוך ליבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים שקט, להיות לבד ושיניחו לכם לנפשכם. הקלף השנתי שלכם מלמד, שהגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מהעדר של תחושת ביטחון כלכלי ורגשי כלומר: רבים מכם, נמצאים בתקופה לא יציבה או מבחינה רגשית או מבחינה חומרית. או שניהם גם יחד. תהליך זה, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. חוק המשיכה פועל לפי העיקרון של "דומה – מושך - דומה" ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. מכוון שבשנה זו  מחשבותיכם לרוב שליליות, אתם עשויים למשוך אליכם דברים שלילים. לכן כדאי השנה לפקוח עין ולהיזהר מרמאויות, גנבות, חבלות ותאונות. אבל הכי טוב זה לשנות את המחשבה משלילית לחיובית. וחוק המשיכה יעשה את שלו... זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר..

כספים: נושאי כספים מעוררים בשנה זו, דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה או נגררתם בשנה שחלפה להוצאה כספית בלתי נמנעת, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים .

לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק השנה היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב.

בבית: התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב יעסיק אתכם וישפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק ולנחות רגשית אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם איננה במיטבה וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. ולגשת לסדר את הדבר. קשרים רופפים שלא יקבלו עזרה הדרושה כדי ליצור שינוי עשויים להתפרק ולבטא לידי סיום. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשע"ה - השיעור והתיקון: לפתח ולהעמיק את הקשר הפנימי עם הנשמה. לחקור את הפנימיות וללמוד את תורת הנסתר. לעמול על מנת להתגבר על הרגשנות (להבדיל מרגישות) כלפי עצמו וכלפי הזולת. הרגשנות מעוררת בו כאב עמוק המעכב את ההתפתחות והגשמת המטרות, הפחד והערפול הם תוצאה של חוסר יציבות ובריחה מהמציאות. חולמנות, בלבול, תלות ורגשות אשם - כל אלה מעכבים את ההתקדמות. יש לתקן מידות אלה, שאם לא כן יוצר מצב של חוסר ודאות.

סיכום: בעבור רבים מבני מזל דגים שנת תשע"ה איננה נוחה. המוטיב של השנה הוא כספי וחומרי אך יחד עם זאת, חוסר מנוחתה של הנפש גורם לגוף להרגיש חלש. והפסיכולוגיה בשנה הזו משפיע על הביולוגיה כך שגם מבחינה נפשית וגופנית נראה חולשה ובריאותית. חשוב בשנה זו להימנע מדימוי עצמי שלילי ומערך עצמי נמוך שבמידה ולא יזכו לטיפול נאות יגרמו לירידה בביטחון העצמי ולשחיקה במוטיבציה. הצמדות לחשיבה חיובית והימנעות מחשיבה שלילית יכולים ליצור שינוי שיעניק לשנה הזו גוונים אחרים וטובים יותר. זכרו!! הרי הכול כתוב והרשות נתונה ולכן, שימוש נבון בראשות הנתונה יפתח בעבורכם נתיבים חדשים של צמיחה מתוך משבר.

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

 

 (2412)

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה