תקופת החגים מתקרבת אלינו בצעדי ענק עם לא מעט אופציות לשילובי צבעים, טרנדים מעניינים והתחלות חדשות

התקופה של החגים בספטמבר היא אחת התקופות האהובות עלי בשנה. כל המשפחה המורחבת נפגשת וסופסוף הקיבה שלי טועמת אוכל ביתי (תתפלאו, אני אוכלת רק בחוץ!), חופש, שקט, מנוחה טובה וטיימינג מדוייק לדף חדש, עשייה מרובה ותכניות להמשך. מאוהבת בספטמבר!! בראש-השנה כל המשפחה המהממת שלי נפגשת לארוחת החג. השנה אמיר ואני החלטנו (אמיר קיבל החלטה ואני לא הצלחתי לסרב לה) להעביר את החג בצורה קצת שונה - טיול קראוונים על חופי אילת עם זוג חברים. בתכנית: ים, שקט, צילום, כתיבה וקריאת מגזינים! אין כיף גדול מזה.

כמו בכל שנה, אחת השאלות שאני שואלת את עצמי היא מה לובשים בחג? מהם הטרנדים שמתאימים לראש השנה ואיך לא אתלכך גם הפעם מהקציצות של אמא?! התשובה בסופו של דבר היא לא ללבוש לבן, כי ברגע שהלבן עלי הוא אוטומטית מחליף צבעים ע"י לא מעט גורמים סביבתיים שנתקלים בי ונשפכים עלי! ומבחינת טרנדים, אני מתעדכנת ומעדכנת אתכם מדי שבוע.

הטרנד החם של עולם האופנה בימים אלה אינו חדשני או יוצא דופן במיוחד. לשם שינוי מדובר בטרנד סופר פשוט… ואני מדברת על קשר - כזה שמורכב משני קצוות שמשתלבים יחד - אז כזה. רק שהפעם המעצבים החליטו לאתגר אותנו ולהוסיף אותו כחלק בלתי נפרד מהאאוטפיט, ובעיקר במקומות ממש לא שגרתיים. מה שעושה את הטרנד למיוחד ושונה מטרנדים אחרים הוא שכל אחת יכולה לקחת את הטרנד ולמקם אותו איפה שבא לה. דוגמאות קשירה: חולצה מכופתרת עם קשירה בחלק התחתון של החולצה, שמלה עם קשירה במותן, חולצות עם קשירה בצוואר, סרטים שנקשרים בצורות מגניבות על השיער. בקיצור הבנתם את הקשר.
טרנד הכתפיים החשופות גם כן תופס תאוצה בימים אלה ומציע שמלות וחולצות עם שרוולים נופלים לחשיפת הכתפיים, גזרות אוברסייז עם כתף אחת חשופה ופריטים שעומדים בצורה יציבה על הזרועות וחושפים את עצמות הבריח והכתפיים. הטרנד החדש והחם הוא מעין ורסיה אלגנטית ומאופקת של גזרת הסטרפלס ומזכירים לנו את התקופה הרומנטית של שנות החמישים. על המסלול ראינו לא מעט כתפיים חשופות בשנה האחרונה החל מאלי סאאב ועד כריסטיאן סיריאנו. אהבתי את השילוב של חולצה עם שרוולים נופלים, ג'ינס בוי פרנד ועקב קטן.

הטרנד הבא שנמצא בתקופה האחרונה בלא מעט רשתות וחנויות אופנה היא סיכת הדש. אומנם עדיין לא ראיתי יותר מדי נשים עונדות אותה (אולי רק סבתא שלי), אך מדובר בטרנד שהולך להיכנס חזק לקולקציות סתיו-חורף החדשות שלנו. ומי שלא מבין במה מדובר - סיכת דש זאת סיכה שמצד אחד נראית כמו סיכת ביטחון ובצד השני נוכל לראות מתכות יקרות, פלסטיקים מגניבים, אבנים, עיטורים למיניהם ואפילו יהלומים שיכולים להקפיץ את המחיר לשמיים. את הסיכה עונדים על חולצה/ ג'קט/ ווסט/ שמלה. בתור התחלה, תבקשו מסבתא שלכן שתפתח בפניכן את קופסאת התכשיטים הגדולה שלה - לא תאמינו כמה סיכות דש מהממות תוכלו למצוא שם!!

אזעקת טרנד חדש שלא ישאר כאן לנצח הוא לא אחר מאשר האודם השחור שמקבל פוקוס ובמה כמו שלא קיבל מעולם. אם עד כה רוב תשומת הלב בעולם האיפור הלכה אל העיניים,  בתקופה האחרונה ניתן לראות יותר ויותר שפתיים מודגשות בלא מעט צבעים כהים. זה נכון שעד היום היינו רואות את האודם השחור רק בסרטים גותיים, אך מעתה ואילך אנחנו יכולות לקחת בזה חלק. מי שהחיו את הלוק והפכו את האודם השחור לסימן ההיכר, הן קיילי וקנדל ג'נר, האחיות הצעירות למשפחה הכי מתועדת בטלויזיה.

בחג הזה תשלבו את הבגדים שיש לכן עם הטרנדים הקיימים, תשחקו עם צבעי הקיץ, שימו נעלי עקב מחמיאות ונוחות ואל תשכחו לוותר על הלבן גם הפעם.

מאחלת לכם חג שמח והרבה התחלות חדשות,

בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה