מה קורה עם בוגר כוכב נולד שנעצר בתחילת השבוע?, עומר אדם מתחיל בשיווק מוצרי טיפוח לגבר וגם מסתמן דואט חדש של משה פרץ ודוד אהרון

נפתח את הפינה עם בוגר כוכב נולד וזמר מוכר יחסית בז'אנר הים תיכוני שנעצר בתחילת השבוע. אנחנו נעשה לכם סדר.  בלילה שבין שבת לראשון, החשוד, קיבל טלפון ממשטרת מסובים כשנכח בהופעתו של ליאור נרקיס בקיסריה והגיע ישר אחרי לתחנה המשטרה בערך ב2:00 בלילה. שם הבין שהוגשה נגדו תלונה מצד נערה בת 18.5 והאשמה- ביצוע מעשי סדום ושידול לאונס. גם שותפו לדירה שהוא קרוב משפחה זומן לחקירה באותו האישום. הזמר הודה כי קיים יחסי מין בהסכמה עם הנערה, ואף ביקש ממנה לקיים יחסים עם שותפו לדירה והיא הסכימה. עימות התקיים במהלך השבוע בין המתלוננת לחשודים והם  שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים, אינם יכולים לצור קשר עם המתלוננת למשך 90 יום וזאת לאחר שהחשדות שהוצגו בבית משפט השלום בת"א, לא התחזקו ואף נחלשו. גם שמו של אבי הזמר נקשר לפרשה, זאת לאחר שהנערה נשארה איתו יחד בבית הזמר, הוא מאושם בשידול לזנות של הנערה והיום יתקיים דיון נוסף בעניינו, לאחר שלושה ימי מעצר. החשוד, פליט הריאלטי, מסר לצוותי התקשורת ביצאתו מבית המשפט "האמת תצא לאור, הכל מעולה אצלי" את שם הזמר כמובן לא ניתן לחשוף עקב צו איסור פרסום.

 

עומר אדם כבר תקופה ארוכה טוען שלא ישאר זמר לנצח, שהתחיל את הקריירה מוקדם מידי ואולי הלחץ של הפרסום, הצלחה והגיל הצעיר, מוביל את אדם לתחומים עניין נוספים בחיים. ועכשיו, הוא

 פונה לעסקים. אדם, יחל בשיווק מוצרי טיפוח לאישה כבר בנובמבר הקרוב, כשמוצר הדגל שלו

 יהיה מסכת פנים ובנוסף, מוצרי שיער. שם החברה יהיה green  וכל המוצרים מיוצרים בארץ- נקווה להצלחה דומה כמו על הבמה.

עידן יניב מצא מתנה מקורית לאחיו הקטן, אלעד, לקראת יום הולדת. לא בגדים, בשמים, אפילו

 לא כסף. אלא הופעה של ביונסה ואיפה? לא כאן בישראל, כי הדיווה טרם הואילה בטובה לנחות כאן. עידן הפתיע קנה זוג כרטיסים להופעה בפריז והעלה אותו ואת אחיו על מטוס- מי אמר
שתימנים לא לארג'ים? מפתיע אבל נכון, משה פרץ ודודו אהרון לעולם לא שרו דואט יחד. הם חברים טובים, יוצרים, כאלה שכותבים לאחרים להיטים, וכמובן שגם שרו לא מעט דואטים עם קולגות אחרות, אבל יחד עדיין לא. השבוע משה הגיע לבקר את דודו באולפן ההקלטות במפתיע והשניים שרו יחד וכתבו ומסתמן כי הדואט קרוב למימוש- טובים השניים.

יום אחרי שמילא את קיסריה וגם ליידי גאגא שהופיעה במקביל בפארק הירקון לא הצליחה לעצור אותו. ליאור נרקיס נכח בטקס הברית של חברו הטוב, ונגן הדרבוקה שלו, שמעון וקנין, נרקיס קיבל את הכבוד להיות הסנדק של הילד ובנוסף, מרגש אף יותר, הנגן החליט לקרוא לילד על שם- ליאור- מחווה יפה והמון מזל טוב.

מועדון הפלקה נפתח מחדש. המקום שופץ, השאיר את אווירת הנוסטלגיה, אבל קיבל לוק חדש, עם 500 מקומות מקווים בעליה של הפלאקה שהפתיחה הזו כן תממש את הציפיות, היום ערב הפתיחה, אביהו מדינה, עומר אדם, נסרין, מאור אדרי מושיק עפיה, עופר לוי , כולם יגיעו לשונצינו 4, בת"א כדי לפרגן.

ונסיים, עם ישראל בונדק. כפי שסיפרנו לכם, השחקן והיוצר, חנן גולדבלט ישב בכלא עד לפני שנתיים למשך ארבע שנים, כתב מחזה בהשראת סיפורים של היושבים עימו בתא. כשאחד מהם היה בונדק. השבוע המחזה הוצג באופן רשמי והחזרות אליו החלו, המחזה יעלה 'בחג המחזמר' בחנוכה- אז אם תרצו לשמוע כמה מסיפוריו של בונדק, בכל זאת איש הפנתרים השחורים, הפעיל רדיו פירטי ולא פעם עלה לכותרות מסיבה כזו או אחרת, בקיצור איש מעניין,  תוכלו למצוא אותם על הבמה בקרוב.  

 


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה