מזל טוב כפול לרוסלנה, גילי ארגוב בארץ, איתי לוי מפתיע בדואט חדש מי תשיר לצידו? מאור אדרי מסתבך בתביעה, שלומי שבת והחברה חזקים בזוגיות ולמה התעצבן שמעון בוסקילה לפני העלייה לבמה

נפתח את הפינה עם הצמודה של אייל גולן, רוסלנה רודינה. אתמול בשעות הערב הפתיעו אותה חבריה הקרובים יחד עם אייל כמובן והסוכנת שהיא גם בת דודה של הזמיר, נורית אור גל, בבר- מסעדה באזור ראשון לציון. רוסלנה שנמצאת בחודש השביעי להריונה, חוגגת 26 סתווים ובנוסף, אפשר לאחל לה מזל טוב כי אייל כבר לא צריך להסיע אותה ממקום למקום, רוס עברה את הטסט וקיבלה את רישיון הנהיגה שלה- אולי רכב יהיה מתנה מושלמת לחגיגות.
 

אנחנו דיווחנו לכם שגילי ארגוב עזב את הארץ לבלגיה והכל לטובת האהבה. עכשיו אפשר לספר לכם שאם חשבתם שראיתם אותו בימים האחרונים כאן בארץ- אז לא טעיתם. גילי נחת בתחילת השבוע עם חברתו, דנה והישר לבית אימו, ברכה. השניים יבלו את השבועיים הקרובים כאן – אחרי הכרות עם המשפחות נשארה רק הטבעת- בהצלחה.


איתי לוי כבר לא זמר מתחיל, ואחרי שכבש אותנו עם הלהיט 'כמעט שיר אהבה' הגיע הזמן גם לדואט. אז בפעם הראשונה הוא החליט לכוון הכי גבוה שיש ומי שנתנה לו את הכבוד היא לא אחרת מאשר מרגול. בימים אלו עובדים השניים על דואט שעתיד לצאת בחודש הקרוב. מילים של אבי אוחיון לחן אסף צוריה הסגנון הוא שקט ושמו של השיר הוא 'עוד יום'- מחכים לשמוע.
 
תביעה גדולה הופנתה כלפי מאור אדרי ואנשיו. אחרי שנים של סכסוך בין אדרי לחברת ההפצה והשיווק, ג'רני הפעם תביעה נוספת מכיוונים והפעם בטענה עלפי אדרי על הוצאת דיבה. החברה טוענת כי מאור באחד מראיונותיו הוציא דיבה על התנהלותה של החברה. בעבר מאור היה חתום על הפצת הופעותיו עם החברה וכבר מאז היחסים התעררו. כעת דורשים  ממאור ואנשיו כשלושה מליון שקלים. מזיו תקשורת נמסר בתגובה:"אנו לומדים את התביעה ונגיב באמצעות עורך דיננו בבית המשפט".

אם הייתם צריכים עוד הוכחה לזוגיות החדשה- ישנה של שלומי שבת. אז הנה היא. כפי שכבר סיפרנו שלומי חזר לאקסית שלו אחרי ארבע שנים בנפרד, לירון שצעירה ממנו בעשרים ושלוש שנה. היא החליטה להפתיע ולהגיע לאחד מימי הצילום של שלומי השבוע במסגרת הרילאטי שבו הוא שופט 'דה וויס'. וכולם על הסט מספרים שהאהבה פורחת. 


ולסיום, שמעון בוסקילה, נו נו נו. ביום שני נערכה השקה ובה תצוגת אופנה של רשת גולברי וכחלק ממנה גם הופעה של שמעון בוסקילה כשלצידו שירי מימון. בוסקילה שהגיע למקום, עוכב בכניסה על ידי שומרת צעירה בשער הויאיפי וכל זאת כי היא לא הכירה אותו. תגובתו של בוסקילה הייתה מביכה ובמקום להסביר בנעימות החליט לצרוח עלייה, לקלל ולאחר מכן גם ביקש את פיטוריה- חבל.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה