אופנה ישראלית היישר מקרואטיה, קולקציית החורף של קסטרו, רשת אינטרנטית שעושה לנו טוב על הנשמה, טרנד חדש ומעצב אופנה שליבו בת"א ובגדיו בהוליווד

בוקר טוב קרואטיה! יושבת על היאכטה שמטלטלת מצד לצד הבוקר (כי אין מה לעשות, הבנתי והפנמתי סופסוף שהיא נמצאת בים.. ולים חוקים משלו). מתרכזת לרגע אחד, רק כדי לספר לכם על חדשות האופנה שהיו השבוע בארץ… חוסר איזון מוחלט, רוחות עזות, סופה משתוללת בחוץ. "להפעיל מנועים" כי קשה להפליג הבוקר ע"י הרוח שיכולה להעיף אותנו בשנייה בחזרה לארץ.. ומה עם הסטייל הקרואטי? אוקיי, זה נושא שקצת כואב לדבר עליו, אופנה אין כאן! אפילו קניון אחד לא מצאתי באזור ותאמינו לי שחיפשתי… חנויות של מותגים מקומיים, gant וחברות שמציעות קולקציות פסים בשפע בגוונים של כחול, לבן, אדום. מדינת ימאות שכזאת, לא נראה שרע להם, אפילו טוב להם מדי, ואולי אופנה זה הדבר האחרון שמעניין אותם. לא, אז אני לא עוברת להתגורר כאן, למרות שטוב לי ונחמד לי.

אז מה הן חדשות האופנה בשבוע האחרון?!

קולקציית הסתיו-חורף 2014/15 של קסטרו הוצגה ביום שלישי האחרון בגני התערוכה בתל אביב והצליחה בהשראה ממזרח וממערב ליצור את אחת הקולקציות המוצלחות שלה. את יריית הפתיחה של התצוגה סימנה הפרזנטורית שלהם - לירז דרור, שצעדה על המסלול עם שמלה בסגנון גאלבייה בעלת הדפס גרפי בגווני חרדל, ירוק זית ובורדו ונעלה מגפי חרדל גבוהים.
אז מה הולך להיות בקולקציה החדשה של החברה? קווים גרפיים, הרבה עור, פרנזים, צמר, רקמות למיניהן, גלביות טרנדיות וקימונו אורבני (אכן, קיים שילוב כזה). הכי אהבתי את מכנסי הדייגים שמוטי המפשעה בגזרה ישרה בדמוי עור שחור (סטייל אלכסנדר וונג) בקיצור, נראה כי יש למה לצפות ולחכות.. מה שכן, הקולקציה של המסלול מוצעת למכירה במהדורה מוגבלת בלבד בחנות האינטרנטית ובחנויות הדגל בדיזנגוף סנטר בתל אביב ובקניון רמת אביב. ואני אומרת, חבל שהקולקציה שלהם לא באופן תמידי - במהדורה מוגבלת.

אסוס מכריזה: "אנחנו נשלם עבור ישראל את המע"מ". ענקית האופנה הבריטית והאהובה עלי במיוחדת לקנייה ברשת, מחזקת את הפעילות החדשה שלה בישראל ומשיקה פעילות מיוחדת באתר, אשר מציע פתרון אטרקטיבי ללקוחות הישראלים בנושא חיוב המע"מ בישראל. על כל הפריטים הנשלחים מהאתר מעל סכום קנייה של 75$ יהיה פטור ממע"מ. ההצעה הנ"ל תהיה תקפה לחודש בלבד, מה-16 לאוגוסט ועד ה-15 בספטמבר, וניתן לממשה באמצעות קוד הנחה מיוחד לישראל: israel 18 אותו יהיה ניתן להזין בכל הזמנה מעל 75$. בנוסף לשיפור שירות המשלוחים חינם לישראל, לקוחות יכולים מעכשיו לקבל את ההזמנות שלהם תוך 3 ימים בלבד עבור 10 יורו. 

כובש את העולם, בפעם השלישית. אחרי ליידי גאגא, ביונסה וסרט "משחקי הרעב" הגיע הזמן שאלון לבנה ילביש את קים קרדשיאן. הטראשית המפורסמת בעולם, קים, לבשה את בגד הגוף של אלון לכבוד קמפיין שלה לחברת משקאות אמריקאית. אבל זה לא הכל, הטראשית לא חסכה מאיתנו והעלתה את הלוק שלה לאינסטגרם שלה שאחריו עוקבים פלוס מינוס 20 מליון! הקולקציה החדשה של אלון מושפעת מהז'אנר העתידני - בדיוני. 

ועכשיו לטרנד חדש ואדג'י שהגיע לכל הסלבס על השטיח האדום - עגילים שמכסים את התנוך, או בסלנג מקומי "עגיל חבק אוזן". אז איך תזהו אותו? זהב, כסוף, עדין, רוקיסטי או צבעוני, מטפס על התנוך ותופס את כולו. וקבלו סקופ - ניתן לענוד את העגילים גם על אוזניים ללא חורים. 
איפה ניתן לרכוש עד שהטרנד יגיע לכל מקום? אסוס, ה.שטרן, רוביסטאר… תהנו.
ומה בעניין מכירות סופ"ש? ממש בא לי לעדכן אתכם במכירה מיוחדת שתתרחש בסופ"ש הבא: 27-29 לאוגוסט. ויינגולד שואורום, היבואנית הבלעדית בישראל של אופנת הים השחור במכירת קיץ מיוחדת של עד 70% הנחה על מיטב המעצבים. טווח מחירים: 99-7000 ש"ח. פנחס בן יאיר 3, שוק הפשפשים יפו, תל אביב. שווה להגיע ולהתרשם. 

מאחלת לכם סופשבוע נעים שכולו אופנה ישראלית,
אהבה ותקווה לימים שקטים יותר.
אוהבת,
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה