שרית חדד ואייל גולן בדרך למופע משותף במצדה, למה אנשים שופכים על עצמם מי-קרח ברשתות החברתיות? דורון מירן ואחיו סטלוס עושים סולחה, אלירן תבורי לא מצליח לסיים את הליך הגיור וגילי מסמי פותח בר הופעות חדש

נפתח את הפינה עם המשך הצלחת המופע המשותף בין שרית חדד לאייל גולן. אחרי שהרימו את בלומפילד פעמיים, וכפי שסיפרנו לכם לראשונה יצאו לסבב הופעות משותף בדצמבר הקרוב בארצות הברית, לפני כן בסוכות הם הכינו הפתעה לקהל והפעם הופעה משותפת במצדה. המופע 'פעם בחיים' עתיד להתקיים בחול המועד סוכות בעשרה באוקטובר.

'אתגר הקרח' אם נתקלתם ברשת בלא מעט מפורסמים, בניהם אייל גולן, ודודו אהרון בדרך ששופכים עליהם דיל מלא במים עם קרח, זה לא סתם. זהו קמפיין שמטרתו לגייס כספים ולעלות את המודעות למחלה הניוונית ALS. המפורסמים התבקשו או לשפוך על עצמם דלי מים מלא בקרח או לתרום 100 דולרים, כצפוי, רובם עשו את שינהם. אם שאלתם את עצמכם למה דווקא מים עם קרח? לחולים במחלה יש את הקושי להבחין בין קור לחום- מי הייתם רוצים לראות שישפוך על עצמו קרח?

יוצא האח הגדול 6, דורון מירן ואחיו הזמר, סטלוס, לא דיברו כמה שנים טובות. בשנה האחרונה לפני כניסתו של דורון לאח הגדול השניים בלחץ של ההורים החליטו להשלים. בימים האחרונים, הם סוגרים מעגל ומקליטים דואט משותף שמתייחס לתקופת הריב. יוסי גיספן הופקד על המילים, השיר יהיה בסגנון שקט וגם בו סטלוס לא יוותר על יוונית.

אחרי שדנו בשבוע שעבר בפרשת הדרת הנשים- בעניין ביטול הופעתה של שרית חדד בפני חיילי גבעתי. נוכל לספר כי ביום ראשון האחרון הופיע משה פרץ במקומה של שרית מול החיילים. ולפניו כחימום הופעה של להקה צבאית שכללה בתוכה חיילות. מח"ט היחידה ביקש מהחיילים הדתיים לא לעזוב את האולם וכך היה- סוף טוב .     

בנו של שימי תבורי, אלירן, חזר מסיבוב הופעות קצר בארצות הברית יחד עם שני אחיו, בן אל ודניאל. אלירן יליד ארצות הברית החליט לבצע עלייה וכלל בתוכה גם הליך גיור, אך בימים האחרונים התבשר לו כי לא עבר את ההליך בהצלחה, ולא יוכל לקבל את התעודה, וכרגע החליט לוותר על המשך ההליך- חבל.    

ולסיום, אחרי שחידש את השיר 'נשבע לך לא בוגד' יחד עם שורטי, גילי מסמי פונה לעולם העסקי. מסמי, פותח בראש העין את בר ההופעות הראשון באזור- הביגי'ס. כמעט מליון שקלים הושקעו במקום, הוא מכיל 400 מקומות  והפתיחה עתידה להיות בשבועות הקרובים- המון בהצלחה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה