פרזנטציות חדשות, אופנת רחוב שהגיעה אלינו ישירות מקליפורניה, דוגמנית חדשה בת שנה וחודשיים וחנות איפור דנדשה מבית היוצר האירופאי. תתעוררו

קומי כבר!!! החליטו השכנים שמשפצים את הדירה ממול! אבל קומי עכשיו, ב-7:00! מיד! למה? למה לעזאזל לא ממציאים חוק לשעות שיפוצים, שאומר שצריך לתת לשכן לישון לפחות 8 שעות שינה בלילה? למה לא המציאו מקדחה שלא עושה רעש? שיפוצניקים שהולכים על קצות האצבעות? פטיש מספוג שעושה את העבודה כמו שצריך ומכונה שמנקה את האבק באותו רגע עוד לפני שהוא מספיק להגיע אלי ולהזכיר לי שהאלרגיה שלי לאבק הולכת ונהיית בלתי הפיכה???! רק תסבירו לי איך אני אמורה להמשיך לתפקד במשך היום כשהעירו אותי ב-7 לפנות בוקר? המזל הוא שחמאס לפחות ריחמו עלינו בתקופה האחרונה.. "רגע רגע חכו עם תל אביב, תנו להם לישון עוד שעה… מה השעה 10:00? לא הם עדיין ישנים.. חכו ל-12:00" . רק שתדעו שאני מעריכה את זה מאוד. ההיכרות עם השכנים בחדר המדרגות הרבה יותר כייפית בשעות הבוקר המוקדמות, כלומר ב-12:00 כזה. וגם עכשיו כשיש לי ולאמיר קשר מיוחד עם השכנים אנחנו יודעים עליהם הכל ויודעים איך הם נראים בלי איפור וכל זה, מרגיש לי ממש בבית. 

ואם כבר בית, אז אני אשמח אם פעם הבאה תתחילו את השיפוץ בשעה סבירה ונחזיר את הקשר שהיה לנו בתקופת צוק-איתן חלק א'.


השבוע היה לנו שבוע עמוס ומאתגר אופנתית: אירועים, פרזנטציות, אופנה חדשה והרבה הרבה השראה. 
אתחיל בכך שאספר לכם שביום ב', התרחשה הפרזנטציה של גולף לסתיו-חורף 2014/15. אומנם הקולקציה הייתה אמורה להיות מוצגת בתצוגת אופנה מושקעת, אך עקב המצב הביטחוני ואירועי החודש התצוגה הוחלפה בפרזנטציה מושקעת ומהממת בבניין ישן ברחוב לילנבלום בת"א. אז מה היה שם? אז ככה, הקולקציה המדוברת מבוססת על מפגשים בין חומרים וטכניקות טקסטיל חדשות של בית האופנה גולף: קווים נקיים, הדפסים ייחודיים, פרנזים, מכנסי רכיבה מהממים והרבה הרבה רוק-גלאם. התרשמתי בטירוף מהקולקציה המדוברת והבטחתי לעצמי שביום שהיא תוצע למכירה אמכור את הדירה שקניתי ואקנה את כל הקולקצייה. מלתחה אורבנית, מדהימה ומפתיעה.

חנות איפור חדשה? כן, כי אנחנו מתות על זה. אתמול יום ד' התקיים אירוע השקה של חנות הדגל של INGLOT ישראל, בדיזנגוף סנטר בתל אביב. חברת האיפור הבינלאומית, שהוקמה לפני למעלה מ-25 שנים בפולין, מונה כיום 460 סניפים ברחבי העולם. מוצרי הקוסמטיקה של החברה מיוצרים במדינות האיחוד האירופאי ו-95% מהם מיוצרים במתחמי הייצור החדישים ביותר של החברה במטרה להגיע לרמת מוצר מהטובה ביותר, במחירים הוגנים וסבירים לצרכן. הכי התרשמתי מהצלליות המיוחדות של החברה, האודמים הצבעוניים והלקים המגניבים. שווה קפיצה - דיזנגוף סנטר, קומה 1-, בניין B.

בת שנה וחודשיים ועושה קריירה של גדולים. נורת' ווסט, הבת של קים קרדשיאן וקנייה וסט כבר מפורסמת מספיק בזכות עצמה בשביל להצטלם לבד למגזיני אופנה. זה התחיל מכך שבגיל שמונה חודשים הקטנטונת הופיעה עם אבא ואמא על עמודי הכרומו של "ווג" וממשיך בכך שהיא מככבת בהפקת אופנה בגיליון הסתיו של המגזין "CR FASHION BOOK" בו היא מדגמנת אאוטפיטס של "שאנל" ותיק קטן עם לוגו החברה. הכיתוב על התמונה הוא ציטוט של קרל לגרפלד שאומר: "אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל לאהוב אופנה". מסכימה לגמרי! רק שאני להבדיל בגיל שנה אהבתי גרבר… שאנל הגיע בשלב מאוחר יותר.

אופנה כחול-לבן היא הכי הכי! מעצבת נוספת שעושה חיל בימים האחרונים היא לא אחרת מאשר דורית בר אור המהממת שזכתה להופעה של השמלה שלה על קלי אוסבורן בטקס פרסי שחקני הוליווד הצעירים. קלי לבשה לאירוע שמלה לבנה עם מראות בצורת משולשים וחגורת מותן. שאפו.
סטוסי בישראל!! הסטריט סטייל העולמי שהגיע מקליפורניה וכבש את העולם מגיע היישר לארצנו הקטנה. מותג האופנה מגדיר את עצמו כ"שאנל של אופנת הרחוב", ולמען האמת הוא לא רחוק מלהיות כזה. אופנת הרחוב של המותג מתכתבת עם לוק הסקייטרים שאנחנו מכירים, אך הקהל שהוא פונה אליו בוגר יותר. ניתן למצוא בחנות לא מעט טרנדים כמו קרופ-טופ, חולצות בייסבול והדפסים מגניבים אך מול אותם טרנדים נראית אופנה נוחה, קולית וסטייליסטית למדי. אני אישית התאהבתי. החנות נמצאת ברחוב אליעזר קפלן 34, מתחם שרונה, תל אביב. תנו קפיצה!

אז בסימן התחדשות,
סוף שבוע שקט וטוב
אוהבת, בר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה