האם שרית חדד לא תופיע מול חיילי גבעתי בגלל היותה אישה? אסף אטדגי נבחן לכוכב הבא, שלומי שבת והאקסית החדשה-ישנה, משה פרץ ועומר אדם מכניסים את האחים לעסקים, דודו אהרון מופיע בפרויקט חינוכי ואייל גולן מארח את פאר טסי

הדרת נשים, או בחירה תמימה של חיילים? פרשה שעלתה השבוע לכותרות- שרית חדד לא תופיע מול חיילי גבעתי בגלל היותה אישה. פנייה נעשתה לזמרת להופיע בפנייה חיילי היחידה, שרית השיבה בחיוב, אבל אז התברר לה כי הופעתה בוטלה ומשה פרץ נבחר להחליפה. ממשרד יחסי הציבור של שרית חדד נמסר: "נעשתה פנייה מחטיבת גבעתי בבקשה להופעת בהתנדבות ושרית נענתה בחיוב. לא ידוע לנו מעבר לכך אף פרט נוסף, שרית תמיד נענית בשמחה להופעות בפני חיילים". 
תגובת דובר צה"ל: "בשבוע הבא עתידה להתקיים עצרת לחיילי חטיבת גבעתי. שבה יופיע אמן בפני החיילים. ההחלטה בדבר זהות האמן המופיע באירוע החטיבתי התקבלה בהתאם להעדפת חיילי החטיבה. המח"ט ביקש לבחון אפשרות לקיים הופעה של הזמרת שרית חדד, או הופעה של הזמר משה פרץ". בשיחה עם חיילי היחידה נאמר כי ישנם כמה חיילים דתיים שלא הסכימו לצפות במופע של אישה ולכן הוחלט לקחת גבר למופע- דעתכם?

בזמן שעומר אדם, מבלה בצמוד לחברתו החדשה, מעיין, ודואג לעדכן באינסטגרם שלו את האהבה שפורחת  ובעיקר שומר על פרופיל נמוך מקצועית, מנהלו אסף אטדגי, דווקא ממשיך לדהור. אחרי שלקח חלק בפאנל המנחים המתחלף של 'חדשות הבידור' בהוט שלוש, אטדגי מנסה את מזלו על מסך גדול יותר. בשבוע האחרון, עבר אטדגי אודישן להיות חלק משופטי התוכנית ב'כוכב הבא'. עוד נבחנים היו הראל סקעת ומרינה מקסימלאן. כזכור, אייל גולן ישב בכס השופטים בעונה החולפת אך לא ימשיך בתפקידו. אם המסע ומתן יתקדם אטדגי יופיע על המסך שלכם בדצמבר הקרוב.

שלומי שבת חוזר לזרועות האקסית.  אומנם, צצו שמועות על קאמבק של שלומי שבת, לחני, גרושתו  אז זהו שלא. אחרי 4 שנים בנפרד שבת חזר לזרועותיה של לירון רפאל. קצת יותר משני עשורים מפרידים בין השניים, הוא יחגוג 60 בסוף החודש והיא בת 37- אין כמו הזדמנות שנייה.

משה פרץ ואחיו הקטן, ניר כבר שיתפו לא פעם פעולה מקצועי, ניר היה זמר ליווי של משה בהופעותיו, היה אחראי על עיבודים שונים לשיריו וגם באופן אישי היה די ג'יי. ביום שלישי הקרוב השניים יקליטו דואט משותף לאחד משיריו של משה והכל לקראת משדר התרמה מסורתי של קשת בשיתוף ארגון לתת –למען  משפחות חלשות  לקראת ראש השנה. עוד ישתתפו עומר אדם ואחיו הצעיר גל שגם כן יבצעו דואט משותף - מי ישיר טוב יותר אתם תחליטו, העיקר שזה יגרום לאנשים לתרום, המשדר יתקיים בשלושה בספטמבר.

דודו אהרון מתעתד לקחת חלק בפרויקט חשוב של משרד החינוך להעברת המסר החשוב "האחר הוא אני" – מסר שנועד לעורר אצל ילדים סובלנות כלפי השונה  ואפילו גאווה במה שמבדיל אותם מכל האחרים. דודו כיום זמר מצליח יספר איך מינף את השונות להצלחה. בילדותו גימגם והיה נמוך עד גיל מאוחר. הסרטונים יעלו בספטמבר הקרוב עם פתיחת שנת הלימודים בערוץ 10.

ולסיום, אייל גולן לקה  השבוע דלקת גרון חריפה והיה צריך לבטל הופעה מול חיילים. אבל בואו נקווה שאת סיבוב ההופעות החדש שלו הוא יצליח לפתוח בהצלחה ובבריאות  כבר ביום שני הקרוב בקיסריה.  אייל יארח את בן טיפוחיו, פאר טסי בסיבוב הקרוב. 

הופעות

דודו אהרון ב17.8 בבריכת הסולטן

אייל גולן 18.8 קיסריה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה