ניחוח של אהבה עם רצון עז לבזבז, נעליים שעושות מהומות, קולקצייה חדשה לגברים, מגמות סתיו כי חייב ומכירות סופהשבוע הקרוב. מתחילים

ט"ו באב מגיע אלינו ממש ביום שני ה-11 לאוגוסט ותאמינו או לא זאת הולכת להיות משימה אתגרית פלוס להשיג את הדבר שאני הכי רוצה בעולם-ביקום-מוכנה למות בשבילו… נחשו מה - זוג נעליים חדשים. כן, נו אז מה? אני יודעת שאני בנאלית-טוטאלית-פוטנציאלית להתרוששות אבל ככה בא לי ומגיע לי - כי ט"ו באב הוא כמו יום הולדת מלאת אהבה - רק שביום הזה לא גדלים בשנה, אלא מראים וחולקים אהבה (שזה הרבה יותר טוב). אז המשימה שלי להשיג את הנעליים שאני חושקת בהן התחילה ממש אתמול כששמתי שומר מסך של נעליים על המחשב שפתוח 24/7, אחר כך לבניית אסטרטגיית השיווק הזכרתי לאהוב ליבי שביום שני חל יום האהבה הישראלי והסברתי לו שזה הרבה יותר נחשב מהלועזי, כאילו מהוולנטיין דיי.. (למרות שבוולנטיין אמרתי לאמיר שהוולנטיין הכי נחשב אבל הוא בטח כבר לא זוכר). לעניינינו, אחרי שעדכנתי אותו בתאריך המיוחל שהרי הוא עוד 4 ימים בדיוק, פרסמתי כאן ושם ופה, נראה לי שהרמזים עזרו וביום שני תחכה לי קופסת נעליים אחת או 6 על המיטה אם תנוח עליו רוח הנדיבות בצירוף מכתב אוהב, לבבות וזר פרחים. טוב, נראה לי שכדאי לי להתעורר ומהר מהחלום הזה, במיוחד אם אני רוצה להשיג לעצמי זוג או יותר נעליים חדשים. כנראה שתמצאו אותי ביום שני בקניון קונה לעצמי כמה זוגות בשם בעלי ומכתב תודה ממני אליו שאני ממש מעריכה וכל זה.

אני כל כך טובה כשאני רוצה!

בקיצור אם כבר נעליים, ממש בא לי לספר לכם על הסניקרס החדשות שדיור הוציאו לאחרונה שעולים 3,600 שקלים בדיוק. מחיר לא סביר לסניקרס, אך סביר לדיור. מה שכן הן הדבר החם הבא והמככב אצל כל הפאשניסטות באשר הן. בקיצור, מדובר בנעלי ספורט העשויות מגומי עם רשת המעוטרת בפאייטים צבעוניים שמזכירים שרשרת הנרות הסולריים בגינה של אמא שלי. לראשונה ראיתי את הנעליים המגניבות בתצוגה של דיור לאביב 2014, וממש לא חשבתי שהן יתפסו, או יגמרו, או יהפכו לטרנד של ממש. בקיצור טעיתי. בניו יורק ובאינסטוש שלי ניתן לראות את הנעליים מככבות, ומה שיש לי להגיד על זה? : "אמיר תקנה לי".

גברים זה בשבילכם! רשת האופנה הספרדית ZARA MEN מציגה את ה- DARK COLLECTION ומאמצת את הטרנד השחור והאהוב עלי ביותר. זארה העניקה לקולקצייה החדשה ערך מוסף בהשראה של המעצב הכישרוני והמוערך RICK OWENS. הקולקציה מאופיינת בגזרות לא שגרתיות לצד בדים לבישים וספורטיביים יותר פלוס אלמנטים המזוהים עם עולם האופנה הנשי: חצאיות, טוניקות וחלוקים למיניהם. כאשר מה שנותן את הטון הוא הפריטים המיוחדים והשילובים המתוחכמים שלהם גם יחד! טווח מחירי הקולקצייה: 119-369 ש"ח.

צבעים סתוויים? זה לפחות מה שאמור להגיע אלינו בקולקציות הקרובות - כי למרות שכל הקיץ היינו במלחמה - זה לא אומר שהוא לא יגמר ממש בקרוב (נכתב בבכי על המקלדת). מפה לשם, הצבעים החמים אש שהולכים לככב בקולקציות סתיו- חורף הקרובים הם : בורדו עמוק, ירוק בקבוק ונייבי לצד גווני פסטל ישנים - כלומר קחו את כל הגוונים שהלכו בקיץ ותזיזו אותם לגוון אחד כהה יותר - תכלת כהה, צהוב חרדל, אפרסק כהה, ירקרק, כתום, סגול כהה, מנטה… בקיצור אתם מוזמנים להתפרע ולא להתקבע! בנוסף נראה שאנחנו הולכים לראות לא מעט גזרות אתניות עם רקמות, פונפונים בשרוכים ושרשראות עם פרנזים של הוילונות של סבתא. אל תגידו שלא ידעתם!

מכירות ליום האהבה? יש חיה כזאת - והיא מיועדת לך. מה? מי? ומתי?
  • תיקי ערב ב-15% הנחה בחנויות של דניאלה להבי, עד יום שני, 11.8, בכל סניפי הרשת.
  • מכירה בפורלה, 30% הנחה על כל קולקציית הקיץ רק בסופשבוע הנוכחי - בויצמן 46, כיכר המדינה ת"א.
  • מבצע בטוונטיפורסבן מהיום ועד סופו של יום האהבה 11.8. קונים ב-250 שקלים ומשלמים רק 200 שקלים, בכל סניפי הרשת.
  • תכשיטי מילר מעניקה 25% הנחה על כל תכשיטי היהלומים, בכל סניפי הרשת.
  • עד 60% הנחה על כל קולקציית הקיץ של ניין ווסט, בכל סניפי הרשת ורק בסופשבוע הנוכחי!
  • מכירה מיוחדת ברשת: the loveffect לרגל ט"ו באב, ההכנסות ממכירת מוצרי תושבי הדרום ייתרמו לצורך קניית ציוד בית הספר לילדי האזור. היום בין השעות 14:00-21:00. ברח' ראול וולנברג 2 א', רמת החייל, תל אביב.

תהנו ותאהבו,
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה