חיים משה בבית חולים, גליקריה סופגת קריאות בוז, אייל גולן מבקר פצועים, רותם כהן מפתיע חייל שביקר, שרית חדד מוציאה שיר חדש בעקבות המצב הביטחוני

נפתח את הפינה עם הזמר, חיים משה, כדי לעשות סדר בשמועות . בערב יום שלישי האחרון הופצה שמועה שחיים מאושפז במצב קשה בבית חולים בלינסון, אז אפשר להרגיע את הרוחות. הוא עבר טיפול שיניים שהסתבך על לכדי זיהום, היה צריך להתאשפז למספר ימים, קיבל טיפול והיום הוא בביתו מתאושש- אנחנו מאחלים החלמה מהירה.

הזמרת היווניה גליקריה, החליטה בימים קשים אלו לפרגן לישראל. באחת מהופעותיה השבוע באתונה החליטה לשיר שני שירים בעברית. זה לא התקבל כל כך יפה על ידי הקהל המקומי, חלקם פשוט קמו והלכו וחלק אחר בחרו לצעוק בוז. מה שלא הרתיע את גליקריה שהמשיכה עד סוף השירים.

אחרי שלומי שבת ואייל גולן, גם שרית חדד החליטה להוציא שיר לרגל המצב. בשיתוף פעולה עם 'פרחי ירושלים' מקרית מלאכי, היא הוציאה את השיר 'יחד ננצח', אותו כתב יוסי גיספן. חדד, גם ירדה לראשונה מאז תחילת המבצע השבוע יחד עם הקולגות שלה מדה וויס, שלומי שבת ומוש בן ארי לבית החולים סורוקה שבבאר שבע לבקר פצועים.

משה פרץ החליט שמעבר לקמפיין התרומות שהוא מריץ לטובת חיילי צה"ל. הגיע הזמן לרדת פיזית לדרום. פרץ, הגיע ליישובי עוטף עזה, שם תפס עמדה בה מגישים אוכל לחיילים והחל לחלק. כמובן שזה לא הסתכם בזה ופרץ גם שר לחיילים. 

אייל גולן חזר מסוף שבוע ברודוס עם רוסלנה אשתו , היישר לבתי החולים בדרום, שם ביקר פצועים. אחד מהם סיפר לו כי איבד את משקפי השמש שלו במהלך המבצע, והן דומות לאלו של אייל. כמובן שגולן לא נשאר אדיש ומיד נתן  לחייל את משקפי השמש במתנה.

גם רותם כהן החליט להפתיע את אחד הפצועים שפגש, שגילה שעומד להתחתן בעוד כשבוע. רותם הציע לפצוע ולארוסתו להכניס אותם לחופה בהתנדבות עם שירו 'אל העולם שלך', הזוג המאושר הודה לו בדמעות.

זמרים נוספים שפקדו את אזור הדרום השבוע היו דודו אהרון שמדדה על  קביים, עידן יניב, קובי פרץ, מאור אדרי, ליאור נרקיס ועוד.

 

 

הופעות

הופעתו של קובי פרץ בבריכת הסולטן בירושלים בשבעה באוגוסט נדחתה עקב המצב הבטחוני לשלושה עשר בספטמבר

כמוהו גם, משה פרץ שעתיד היה להופיע בקיסריה באחד עשר  באוגוסט, אך דחה לאחד עשר בספטמבר

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה