מבצעים, הנחות, משלוחים חינם והכל רק כדי לגרות אתכם לקנות מוצרי אופנה בימים טרופים אלה. אז מאיפה הכי שווה לקנות? ואפליקצייה חדשה ואופנתית תוצרת כחול-לבן

ימי מבצע או ליתר דיוק מלחמה (פור גט סייק שמישהו כבר יקרא למבצע הזה מלחמה) הם ימים קשים לכולנו. אנשים כבר בקושי יוצאים מהבית. בחנויות הבגדים האהובות עלי התקצרו התורים לתאי המדידה ועסקים שעד לפני 16 יום היו מלאים כבר לא יגידו לכם ש"אין מקום". יש מקום, ועוד איך, תגיעו בחפץ לב עם כל המשפחה, כיתה, שכבה, פלוגה, רק אל תתנו לנו לחוש שהמלחמה הזאת הרגה לנו את העסק. או כמו שאבא לי אומר : "להיות עצמאי זה לא תמיד טוב, לכי חפשיעבודה שתהיי בה שכירה, תרוויחי משכורת קבועה כל חודש ותלכי לישון בשקט!" אבל זה לא מה שהולך לקרות אבא, אז סליחה טוב?

תכנון לו"ז זה אחד הדברים המאתגרים ביותר, בעיקר כאשר אתה מג'נגל בין כל תחומי החיים ואתה באמת-באמת-באמת לא יכול להחליט אילו מן העבודות והפרוייקטים שלך אתה אוהב יותר.
או במילים אחרות - אומנות או למות.
ולמה אני מזכירה לכם את ימי המלחמה הקשים האלה? כי אתם רק יכולים להרוויח מזה. נו טוב, לפחות מבחינת רכישות אופנה. ורק תגידו לי שאתם לא זקוקים למעט בגדים נעליים ואקססוריז לנשמה בימים העצובים האלה.

ואיך אתם מרוויחים מזה? ליקטתי לכם אתרי אופנה מגניבים, שמציעים הנחות, משלוחים חינם, חנויות בוטיק שמציעות להביא לכם את המוצרים עד המשקוף של הבית ובקיצור, רק טוב יוצא לכם מזה.


אתר ראשון ומגניב של שתי פאשניסטות הוא - LegalOutfit.com - מציע לכם 25% הנחה על כל השמלות באתר עד מוצ"ש, בנוסף עד 50% הנחה על קולקציית האביב, עד גמר המלאי. ואם זה לא מספיק לכם - משלוחים והחזרות חינם! לכל הארץ! אז לא תקליקו? התאהבתי בשמלת מקסי חומה ואני ממש לא מתכוונת לספר לאמיר שרכשתי אותה! 
 
צילום מסך
אפליקציית GOTit, מציגים עצמם כאינסטגרם אופנתי לרכישות ברשת. אלא שכאן עבור כל תמונה שמשתמשיה מעלים הם יכולים להוסיף למוצר פרטים נוספים כמו מחיר ומהיכן נקנה ולהוסיף לינק לרכישה. לא מעט חנויות ואתרי קניות ישראלים דוגמת "סטורי" כבר הצטרפו לאתר ונדמה שאפשר לבצע רכישות מלא מעט חנויות בצורה נוחה וקלה. הקנייה והמשלוח מתבצע דרך האפליקציה - דרך מגיבה לערוך קניות מהרבה חנויות בלי לזוז מהספה.

Vered S. boutique היא חנות מעצבים היושבת ברחוב דיזנגוף בתל אביב. וקבלו את ההצעה הבאה: אתם ממש לא צריכים להגיע עד לעיר הגדולה בשביל לבצע רכישה. מה שמגניב בכל זה הוא שאתם יכולים להסתכל באינסטגרם, לחפש לכם פריט שאהבתם, לקנות אותו דרך הנייד ולקבל משלוח חינם עד הבית! מת"א ועד אליכם. החנות מציעה בין היתר שלל מבצעים והנחות והקאצ' הקטנטן הוא שאתם יכולים לראות את הפריטים אך ורק באינסטוש, אז פשוט תשבו ותחכו לפריטים שאתם אוהבים :)

זירת השופינג האינטרנטית - Adika (שלאחרונה פנתה גם לשוק הגברברים שבניכם), מציעה לכם להיכנס לאתר או לחלופין לאפליקצייה המגניבה שלהם בפלאפון - לבחור לכם פריטים שאהבתם ולקבל בימים הטרופים האלה - שליחות חינם עד הבית בכל הזמנה באתר מעל 60 ש"ח - מדרום ועד צפון. בנוסף, עד 50% הנחה על כל הפריטים המופיעים בפינת ה- sale. פלוס משלוחים והחזרות חינם! 

רשת האופנה הגדולה CASTRO מציעה לכם לערוך שופינג בקלי קלות באתר שלהם מבלי לצאת מהבית. האתר קל ונוח לשימוש ומציע בימים אלו פינת סיילים ענקית בהחלט הפונה לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. המשלוחים בעלות מינימלית של 15 ש"ח לכל מקום בארץ. וההחזר הכספי מלא תוך 14 יום מהרכישה. שווה.

בקיצור, אנחנו לגמרי לא חייבים לצאת מהבית כדי לבצע קניות, נהפוך הוא. הרבה יותר כיף ונוח לבצע קניות מהמכשיר הסלולרי שלנו או מהמחשב הנייד תוך כדי שאנו צופות בחדשות או יושבות בממ"ד. 
מאחלת לכולם ימים שקטים יותר.

אוהבת, 
בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה