ליאור נרקיס אבא בפעם השלישית, יניב בן משיח חוגג, מה קרה לדף הפייסבוק של דודו אהרון? וזמרי הז׳אנר תומכים בתושבי הדרום, הכל בפינת הסלסולים

אנחנו נתחיל בחדשות הטובות. ליאור נרקיס אבא בפעם השלישית. בתחילת השבוע הרגישה אשתו של נרקיס צירים חזקים בשעה חמש בערב ונסעה מלווה בליאור לבית החולים וולפסון בחולון. נרקיס, שהיה צריך לצאת להופעה בשעה 21:00 התפלל לאורך השעות שיפסיק לראות את הלידה לפני היציאה להופעה. וכך קרה ברבע לתשע בתו הראשונה, אחרי שני בניו הגיחה לעולם. ואפילו האזעקה שהגיעה עשרים דקות אחרי לא יכלה להרוס את החגיגה- מזל טוב. אולי הם יקראו לה צוק?

עוד שמחות, יניב בן משיח חגג השבוע יום הולדת שלושים וחמש במסיבת הפתעה שארגנו לו המשפחה והחברים במסעדה באור יהודה. הגיעו לברך: קובי פרץ ואשתו, משה פרץ, ליאור נרקיס לא וויתר ושלח הודעה מוקלטת ועוד מוזמנים– ברכות.


רגעי לחץ עברו על המעריצים של דודו אהרון. אחרי שהשבוע האקרים השתלטו לו על עמוד הפייסבוק. החליפו את תמונת הנושא לישראלי מנשק את רגליו של בחור פלשתינאי ואת תמונת הרקע לתמיכה במאבק הפלשתיני. זה לא היה פשוט אבל בסופו של דבר מנהליו של דודו השתלטו על המצב- ראו הוזהרתם.גמר המונדיאל התקיים ביום ראשון, ארגנטינה ומסי מול הגרמנים. כמובן שאף זמר לא העיז להופיע באותו הערב וכולם היו מול המסכים. ליאור נרקיס ניצל את האירוע וצפה בגמר עם חברי ילדות, ישי לוי ורגב הוד איחדו כוחות וצפו במשותף, עופר לוי בחר להנות בצימרים בצפון וצפה יחד עם האישה, אייל גולן ובנו, ליאם נהנו מצפייה משפחתית, הרוב היו בצד של ארגנטינה והתבאסו – כמו שכולם יודעים, ארגנטינה הפסידה 0:1.

 

ונסיים עם קצת טוב על הלב שזמרי הז'אנר דואגים לעשות לתושבי הדרום בעקבות המצב הבטחוני המתוח. ישי לוי הופיע בנתיבות ושר עם אחת הנערות בקהל דואט, כמוהו גם בנו שיר לוי שירד לדרום, מאור אדרי הופיע באופקים ואמש מול 600 ילדים בהיכל התרבות שדרות, רגב הוד ירד לאשקלון לשמח את חייל צה"ל והתושבים במתנס"ים המקומיים, פאר טסי, הפרויקט של רביבו ועוד רבים וטובים.

 

הופעות

קובי פרץ יופיע בבריכת הסולטן כאן בירושלים בשבעה באוגוסט

פאר טסי יגיע לזאפה ירושלים בשלושה עשר באוגוסט

ובעשרים ואחת באוגוסט ליאור נרקיס בקיסריה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה