ההצגה חייבת להימשך



סיעור מוחות שלי עם עצמי על התקופה האחרונה, תצוגת אופנה שהותירה אותי עם פה פעור, טרנדים חדשים ואינסטגרם אחד שמחולל מהפכה בעולם האופנה

בקרים לא שקטים עוברים עלינו בימים האחרונים. בילוי ממושך בממ"ד ובחדר מדרגות כבר הפך להיות חלק משגרת חיינו. אזעקות במהלך היום והלילה, חדשות בכל מקום וחוסר ביטחון כללי. לא קל לנהל ככה את חיי היום יום שלנו, חשבתי לעצמי תוך כדי שאני שומעת את האזעקה השנייה של היום בבליסת גלידה בדיזינגוף סנטר. לא נמאס להם? הפחד שתקף אותי אתמול לאט לאט הופך להדחקה, וההדחקה מביאה איתה הרגל שפשוט אין הסבר לו. כבר לא מפחדת, כבר לא אכפת לי, אפטיות למצב זה הסימפטום הכי טוב שיכולתי להמציא לעצמי במצב הזה. מנסה להתעסק בכל דבר רק לא בבלאגן - שיגמר כבר - עכשיו - בבקשה - תודה! החתונה שלי התקיימה רק שתדעו, ממש לפני שבוע וחצי, או ליתר דיוק שבוע לפני שהתחיל משחק הטילים הזה. אלוהים אוהב אותנו, שיערתי. וכל מה שרציתי לעשות זה לשלוח לו מכתב תודה עם נשיקה. חתונה בזמן מבצע זה לא הדבר הכי משמח לזוג שמתכנן את יום חתונתו מגיל 14 בערך.. אגלה לכם ששם המשפחה שלי שונה לאיתן והבטחתי לאומה שאקרא לילד שלי צוק! או שלום, כי עד שאכנס להריון אני משערת שיהיה שלום בנינו לבין הצד השני ונוכל לשבת על החול בסיני ולרבוץ בים! (חלום מספר 79!) 
ומה יגרום לכם לחייך הבוקר אם לא אופנה? אז הבאתי איתי מרחבי תבל חדשות מגניבות ומעניינות שיגרמו לכם התנתקות מושלמת לכמה דקות מהמתרחש בחוץ - התחלנו.

יום רביעי האחרון בהאנגר 11 בתל אביב (איפה שהתחתנתי - ומבטיחה שזה איזכור אחרון לחתונה שהיתה ונגמרה!) התרחשה תצוגת אופנה של בוגרי שנקר מחזור 2014. בין אזעקה לאזעקה העלו הבוגרים את קולקציות הגמר שלהם שכללו 41 קולקציות לבוש. את התצוגה המדהימה והמהפנטת פתח גולן טאוב עם קולקצייה אוונגרדית - עתידנית בהשראת דמות הלוחם היפנית מימי הביניים, קולקצייה שעוררה השראה בגזרת הסטיילינג המשוגע. מי שסגרה את התצוגה היתה נעה רביב המצטיינת של מחזור 2014 שהציגה קולקציית תלת מימד בצורה מרהיבה של חיתוכי לייזר, צביעות ייחודית ועיבודים שעבדה עליהם זמן רב. אין פלא שבתום הערב הוכתרה כזוכה בפרס היוקרתי ליצירתיות ומקוריות באופנה על סך 50,000 ש"ח. ללא ספק שנקר הוכיחו שההצגה חייבת להימשך במיוחד כאשר מדובר בדור העתיד של עולם האופנה. מצדיעה לכל הקולקציות. שאפו.

בתחום האיקסוס (אקססוריז בשבילכם) נראית מגמה שחוזרת על עצמה מעונות קודמות - חרוזים, נוצות, עור, מתכת ואלמנטיים אדג'יים. עם עד עכשיו דיברנו על התכשיטים הרגועים והקטנים, אנחנו חוזרים אחורה למראה אורבני יותר.. שבא לידי ביטוי גם במטפחות לשיער, טבעות גדולות, עגילים עגולים של פעם ושרשראות שלא משאירות טעם של עוד. המלצה שלי: כל מה שבמינון יכול לבוא לי טוב, הולך אך ורק עם בגדים חלקים, מקושקש ותכשוט מאסיבי זה הכי לא.

מעכשיו לא תצטרכי לשבת שעות בשמש כדי לצבור לעצמך כמה נמשים - אלא תוכלי לצייר אותם. מאז ועד היום נמשים נכנסו ויצאו מהאופנה כאילו שיכולנו להשפיע על העניין יותר מדי. טופשופ השיקה עיפרון חדש שהתמיסה בתוכו יוצרת מראה תלת מימד שמחקה באופן מושלם את הנמשים האמיתיים. אפשר להשיג את העיפרון בכמה גווני חום ולצייר לעצמך כמה נקודות שרק תרצי. המלצה שלי: טבעי זה השחור החדש וכל המוסיף גורע!

האינסטגרם תוקע יתד בעולם האופנה הגדול - מארק ג'ייקובס, ברנדי מלוויל, שאנל ואסוס החליטו ללהק דוגמניות לקמפיינים עתירי התקציב שלהם דרך האינסטגרם. התחרות הגדולה כבר ממש תפסה תאוצה ובתחרות האחרונה של מארק ג'ייקובס תייגו עצמן כ-75 אלף בחורות תחת התגית cast me marc וחיכו לתשובה. הקאסטינג המעניין ביותר בעיני היה לתצוגת האופנה הקרובה של שאנל. מדובר בשיתוף פעולה עם סוכנות הדוגמנות פורד שתעניק לזוכה חוזה דוגמנות נדיב ביותר ותמונה עם המעצב בגדול לפני העליה למסלול במילאנו. אז תייגו walk with kar בא לי! קאסטינג דרך האינסטוש זה הכי אחי! 

מאחלת לכולנו שבוע שקט ורגוע עם חדשות משמחות
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה