בשבועיים האחרונים טענו בליינים רבים, כי חיי הלילה בעיר דועכים. מי שאינו מודע למצב הביטחוני כרגע בארץ, בטוח כי החיים ממשיכים כרגיל. נכון, צריך לבלות ולהפיג את המתח והחרדה- אך מקומות בילוי רבים חושבים זהיר יותר. לאחר בירור מעמיק, הנה לכם התשובות לחיי הלילה בירושלים שמתקיימים במתכונת זהירה

ירושלים היא עיר שנויה במחלוקת ותמיד תהיה, אך דבר אחד בטוח כולנו יודעים- כולם רוצים אותה! חלק ממנה לפחות. לפני כשבועיים הפך המצב הביטחוני למתוח מאוד ופלאשבקים רבים מתרוצצים לנו מול העיניים. אנשי הלילה ניסו לקיים תרבות לילה שגרתית, אך תגבור המאבטחים ולחץ ביטחוני כמעט ולא מאפשר זאת. אין צורך בלקיחת סיכונים מיותרים, ולכן חיי הלילה והמסיבות השונות מתקיימות במתכונות שונות- מה גם שחלק מאנשי הלילה הידועים בעיר כבר קיבלו צו 8 וכנראה שלא יוכלו לעזור לכם הרבה בכניסה למקום הבילוי.

השבוע החלטתי לכתוב לכם ממקום ניטרלי, הרי שאני כאן בשבילכם ולמענכם אך גם מייצגת את אנשי הלילה בעיר בצורה כזו או אחרת. בגילאים צעירים יותר, צמאי הבילויים אנו לא שמים לב לפרטים הקטנים ולעיתים הוראות הבטיחות לא מעניינים אותנו. אז בימים אלה יש להיזהר ולהישמר. כמה שהיינו מעוניינים לחשוב שארצנו הקטנטונת ועירנו היפה מתנהלות כסדרן- אז נחשוב שוב וננסה להבין את המצב הנוכחי. בלי הרבה פוליטיקה פשוט היזהרו!

צאו לבלות עם חברים ותיהנו כמה שאתם יכולים, על מנת להפיג את המצב המתוח וחוסר הוודאות המחניק הזה שסוגר עלינו. בירה טובה בבר נחמד תעשה את העבודה לסוף השבוע עם החברים הטובים גם בלי יציאות בילוי גדולות וזוהרות. לאלה שבכל זאת מעוניינים לבלות במועדונים ולטייל בלילה הקריר של ירושלים, עשו זאת באחריות רבה והישמעו לכל הוראת בטיחות!

אנשי הלילה בעיר עובדים שעות נוספות, כדי להביא לשגרה לפחות בעולם הלילה שלנו לבליינים ושלא נרגיש בחוסר משונה. רוב המסיבות וההפקות מתקיימות כרגיל עם תגבור אבטחתי ככל שניתן. אנחנו פה בשבילכם ובשביל חווית הבילוי שלכם, אז אם כבר ריככתי אתכם או הלחצתי, תנסו גם להגיע לקראת היחצנים הלחוצים, המארחת בכניסה למועדון וכמובן לצוות האבטחה. אל תדחפו, תתלהמו, ותתעצבנו. בהבנה הדדית נרים מסיבה מדהימה- איכותית ובעיקר נהנה ונפרוק מהלחץ של ימי השבוע הלא קלים למדינה.

עד לסוף שבוע הבא, שבתקווה יהיה הרבה יותר שקט ושמח

צאו ותבלו ככל שניתן ותהיו זהירים

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם, יפית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה