אייל ושרית סוגרים הופעות בארה״ב, רוסלנה מוציאה רישיון נהיגה, שימי תבורי נפרד מבניו, גילי ארגוב ועופר לוי נופשים, ליאור נרקיס מתקעקע ודודו אהרון מתגבס

בשבוע שעבר עדכנו אתכם במשא ומתן המתקדם בין אייל גולן, שרית חדד והמפיק ממיאמי, שמעון פאר. היום אפשר לומר כי המשא ומתן הצליח. אם אתם מתכננים חופשה בארה"ב כדאי לכם לתכנן אותה לדצמבר הקרוב – ולערים לוס אנג'לס, ניו יורק מיאמי ואולי גם טורנטו שבקנדה. לאור ההצלחה הגדולה בארץ גם בארצות הברית רוצים להנות מהשילוב בין אייל לשרית.   
 

הצמודה של אייל, רוסלנה רודינה החליטה שהגיע הזמן להביא ילד לעולם, את זה כבר כולם יודעים,אבל היא החליטה שהיא רוצה גם רישיון נהיגה. בקרוב רוסלנה תחגוג יום הולדת 26 ועד אז נקווה שתעבור גם תיאוריה וגם טסט. רוס החלה לקחת שיעורי נהיגה, כי לקראת היותה אמא היא תצטרך להיות ניידת ועצמאית. אם מישהו שואל – מעל גיל 24 נהג חדש לא מחויב במלווה- לכן אייל יכול להיות רגוע.

שימי תבורי  מתחיל  להתחיל להתגעגע. שלושה מילדיו, אלירן, דניאל ובן אל החליטו לארוז את החפצים ולהמריא ביום ראשון הקרוב ללוס אנג'לס. בניגוד לאביהם לשלושה אישרו ויזת כניסה לארצות הברית והם מתכננים  לנסות את מזלם בהופעות משותפות במועדונים ישראליים- הטיול ייארך  חודש שלם- בהצלחה.
 

אחרי שהופיע בשלבי האודישנים של 'דה וויס', פרש והתאשפז בבית החולים ,איכלוב, לאחר בעיות בריאותיות קשות, אל תחפשו את גילי ארגוב. הוא החליט להמריא לברלין עם בחורה חדשה העונה לשם, דנה. טיב היחסים בין השנים לא ברור אבל העיקר שתהיה חופשה נעימה. עוד מישהו שניצל את החופש הגדול הוא עופר לוי שטס עם אשתו והבת הקטנה לברצלונה שם הם מבלים עם זוג חברים נוסף.  

אשתו של ליאור נרקיס בסוף החודש התשיעי ואוטוטו צריכה ללדת. אבל ליאור לא מחכה לזמן הלידה. לפני יומיים ניגש נרקיס למקעקע הפרטי שלו וחרט את שמות שני בניו, דוד ואליה ואת שמה של אשתו, ספיר, הכי קרוב ללב בצלעות. כמובן שהוא לא שכח להשאיר מקום לבת שצפויה להיוולד בימים הקרובים.

ניימאר לא לבד. דודו אהרון מגובס. במסגרת משחק עם חברים בשכונה דודו עשה תנועה לא נכונה ושבר את הקרסול, למזלו לא היה צריך ניתוח אבל יצטרך ללכת עם קיבוע לתקופה של חודש וחצי. אל תדאגו שום הופעה לא תבוטל והזמיר הולך עם שרפרף צמוד כדי שיוכל להשעין את הרגל. אמא ציפורה בנתיים מבלה בבורגס ודודו מעלים ממנה את ההתרחשויות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה