ההופעות הגדולות של אייל גולן שרית חדד וניקוס ורטיס, משה פרץ מצפה, דורון מירן מודח מבית האח הגדול, ליאור נרקיס קיבל אורח מיוחד, דורון מירן מודח מבית האח הגדול ומי מזמרי הז׳אנר חגג במסיבת החצר של האח?

נפתח הפינה עם הופעות הענק שהתקיימו בבלומפילד השבוע- שתיים במספר. אייל גולן, שרית חדד וניקוס ורטיס הרקידו ושימחו שלושים ושניים אלף איש בחפלה מהסרטים. בכל כלי התקשורת קיבלו השלושה פרגון גדול, וכמו שהם כינו את הערב הזה- משהו של 'פעם בחיים'.

 

נמשיך עם מגפת הבייבי-בום שפוקדת את סלבריטאי ארצנו. לא רק אצל הצמודה של אייל גולן, רוסלנה רודינה, מתפתחת לה בטן הריונית. גם אשתו של משה פרץ, מצפה לבת והיא גם בחודש הרביעי להריונה. נחכה שהשניים יגדלו- אולי הם יהיו זיווג משמיים.

 

ליאור נרקיס, זכה השבוע לאורח מיוחד בגינה. והפעם הוא היה בדמות צב ים. נרקיס והילדים החליטו לשמור את הצב. עד שראו שלט ברחוב אשר אומר 'אבד צב מים העונה לשם פרדי המוצא הישר מתבקש ליצור קשר'- ליאור כמובן לא הסס  והחזיר את הצב, מה שנותר לו זה למצוא חית מחמד אחרת- לא נורא.

 

בעוד שבוע יצא סינגל חדש שכתבה אשתו של רגב הוד, הלן, לביתה אדל אשר נקרא 'להיות שם בשבילך'. הלן כתבה את המילים רגב שר, וגם על עטיפת האלבום נמצאים השניים בתמונה חצויה של פניהם- דרך מצוינת לתחזק זוגיות.

 

דורון מירן התראיין ברדיו ירושלים בתחילת השבוע וזאת אחרי שהודח מבית האח הגדול והתחיל במסכת ההתנצלויות. לא מעט טענות הופנו אליו מצד הז'אנר המזרחי, זה התחיל בכך שטען שכתב את השיר 'נשבע לך לא בוגד' אותו כתב בכלל ישראל בונדק והמשיך באמירות על אבי ביטר שהוא מסכן והלכה לו הקריירה- מה שגרר מצדו של ביטר סטטוס זועם בפייסבוק. דורון התחיל בהתנצלויות והראשון היה, בונדק. דרך שיחות לא פוסקות ושליחת שליחים ניסה לבקש סליחה האם בונדק סלח? נקווה שכן.

 

ואם כבר עסקנו בבית האח הגדול. ביום שלישי נערכה מסיבה בחצר הבית של האח- חלק מהמוזמנים יהיו הדיירים החדשים שיכנסו ביום שבת הקרובה לבית. ביניהם נכחו: רגב הוד, פאר טסי, לירון רמתי, דיירי עבר, פיני בלילי, לירון שטראובר ועוד.. האם תיכנס נציגות מהז'אנר?  

 

 הופעות

 1/7 מאור אדרי בקיסריה

עומר אדם האנגר אחת עשרה ב14/7

פאר טסי 7/8 רידינג 3

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה