מסיבות לאור יום ולאור ירח באווירה חדשה מגיעות לעיר, ואת האמת שלא ציפינו לרעיון שכזה. אתם בטח שואלים את עצמכם, איזו אווירה אפשר עוד לייצר בעיר ירושלים שכבר גם ככה מכילה יותר מידי? תנו לי לחדש לכם...מקום בילוי חדש ודנדש נפתח בעיר, והדיבור חם!

שנים ודורות של יחצנים לקחו חלק בתרבות חיי הלילה בעיר, אך השנה התקבצו להם דור יחצנים משולב של זמנים טובים יותר והחליטו כי הגיע הזמן לנסות ולפתוח מקום בילוי חדש שייתן מענה לקהל רחב. כשאני כותבת קהל רחב, אני מתכוונת גם למבוגרים, משפחות ובליינים מכל הסוגים. אם חשבתם איפה אפשר למצוא קשת רחבה שכזו, אענה לכם: בחוף הים!

אומנם חוף אמיתי אין בעיר ירושלים, אך זהו הרעיון שיצא לפועל פה ממש פה  במתחם התחנה. Luna- כך נקרא המקום החדש וכבר בשם ניתן להריח את השם הטרופי שיחמם ויצנן לנו בו זמנית את הקיץ הקרוב. מי שיגיע לבקר במקום בימי שישי, כאשר השמש שוטפת ומשזפת אותנו, ייהנה מבירה צוננת ותפריט אלכוהול ואוכל רחב. מוסיקת חוף מדהימה ובעיקר אנשים יפים שבאים למקום כדי לקבל את השבת בחיוך.

בימי שישי בערב, כן, אחרי הקידוש- תוכלו להגיע וליהנות מבילוי ירושלמי באווירה תל אביב רק בלי הלחות האמיתית של תל אביב, ויותר הקור הירושלמי: להצטייד בהתאם! הגילאים בשישי בערב הינם 24+ ולכן תצטרכו להציג תעודת זהות בכניסה למקום. בנות יקרות, זה הזמן להדגיש, כי ה"לונה" מקום בילוי מיוחד במינו, אין רצפה נוחה לעקבים אלא חול אמיתי ומדגדג. תגיעו בלבוש חופשי ונוח, סה"כ חייב לזכור: שאנחנו יוצאים לבלות בחוף תל אביב אנחנו מגיעים "זרוקים", אז בירושלים? אדרבה, תרגישו בבית.

כל זאת ועוד לא הגענו לימי שבת בבוקר, המקום נפתח לקהל הרחב כולל משפחות. מי שלא אוהב ילדים, פחות הייתי ממליצה להגיע ביום שבת. למה? לא נעים להרגיש קובבות חול בין השיניים שאיזה ילד מעצבן זרק לכיווננו. זה המקום לציין כי הרעיון היפה, שסוף סוף יצא לפועל אחרי שנים של חשיבה "אם היה חוף בירושלים" ופתאום באמת יש חוף כזה ולא רק בשם, פתוח באמת לקהל מגוון בגילאים שונים. חוף או לא חוף אמיתי? אם שכחתי לציין, המקום נמצא במתחם התחנה בעיר ומחכה לכם לבוא ולהתרשם. מי שעוד לא ביקר, זה הזמן ללא ספק!

כל הכבוד על היוזמה לאנשי הלילה שבמקרה זה גם אנשי בוקר, והכוונה להחיות ולשנות מעט את חיי הלילה בעיר. אין לי ספק כי המקום החדש יצבור תאוצה במהרה ויהפוך למקום בילוי אטרקטיבי לכולנו.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

זכרו אם שותים לא נוהגים, ותנקו את עצמכם מהחול לפני שנכנסים לרכב.

שלכם,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה