חברת בוני התיכון במבצעים חסרי תקדים



חברת בוני התיכון המשווקת את פרויקט "TOP ארנונה" בירושלים יצאה במבצע "80/20" לקראת הקיץ למעוניינים לרכוש דירה בפרויקט– במסגרתו לקוחות החברה, הרוכשים דירה בפרויקט יישלמו ברכישת הדירה 20 אחוז מערכה כאשר את 80 האחוזים הנותרים יישלמו עם קבלת הדירה ללא הצמדה למדד – מבצע חסר תקדים בענף הבנייה

לקראת הקיץ יצאה חברת בוני התיכון במבצע לרכשי הדירות בפרויקט טופ ארנונה , במסגרתו לקוחות החברה, הרוכשים דירה בפרויקט יישלמו ברכישת הדירה 20 אחוז מערכה כאשר את 80 האחוזים הנותרים יישלמו עם קבלת הדירה ללא הצמדה למדד – מבצע חסר תקדים בענף הבנייה.

כמו כן נותרו בפרויקט מספר דירות מצומצם של 5 חדרים במחיר בלעדי של 1,980,000 ₪.

המבצע ניתן רק לדירות הנמכרות בבניינים A B שזמן המסירה של דירותיהם יהיה בתוך כשנה (יוני 2015).

הילה פלז סמנכ"ל השיווק של חברת בוני התיכון ״ חברת בוני התיכון בקשה להקל על רכשי הדירות את תהליך הרכישה בידיעה שחלק גדול מהם נאלצים לשלם את תשלומי המשכנתאות במקביל לשכר הדירה החודשי או לחילופין , מעוניינים למכור את דירתם הנוכחית רק בסמוך למועד אכלוס הדירה החדשה.

פריסה זו תיצור אצל הרוכשים שקט נפשי בכל הקשור לפן הממוני.  בעבר יצאה החברה במבצע דומה אך הפעם רכשי הדירות לא יישלמו הצמדה על 80 האחוזים הנותרים."

החברה השקיעה משאבים רבים בתכנון הפרויקט כמו גם השקעה רבה במחקר שוק  מקיף לאיתור הצרכים של קהל היעד בפרויקט. מסקנות המחקר באות לידי ביטוי בתכנון המוקפד, המותאם והפונקציונאלי של הדירות  בפרויקט  כולל רמת גימור גבוהה ומפרט טכני עשיר. לכל הדירות מרפסות שמש בגדלים שבין 12-40 מ"ר, חלקן מרפסות סוכה. משרד האדריכלים בפרויקט הוא "הוק אדריכלים".

בפרויקט  "TOP ארנונה"  שני טיפוסי בניינים: מגדלים בני 12 קומות ומדורגים בני 10 קומות. תמהיל הדירות רחב ומגוון וכולל דירות בנות  3,4,4.5,5, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים. תכנון הפרויקט עונה לכל צרכי המשפחה המודרנית .

המפרט הטכני המוצע בדירות הינו יוקרתי וכולל ריצוף 60*60,  אסלות תלויות, מכלי הדחה נסתרים, תריסי גלילה חשמליים ועוד.

חברת בוני התיכון מעורבת בנוסף לפרויקט "טופ ארנונה" בהקמת מאות יח"ד בפרויקטים שונים ברחבי הארץ בניהם:

פרויקט "טופ ספורט" בחולון, בחודש הקרוב עומד להיפתח לשיווק פרויקט נוסף בחולון "מגדלים בשדרה".

פרויקט "טופ השרון" בהוד השרון מגדל חדש ששיווקו נפתח לאחרונה ומצטרף להצלחת המגדל הקודם בהוד השרון ששיווקו הסתיים באחרונה.

"ויסטה נתניה" פרויקט חדש שנפתח בימים אלה לשיווק בנתניה מגדל המונה 27 קומות, 106 יחידות כולן צופות לים התיכון.

פרויקט "בוני התיכון רחובות המדע" פרויקט חדש בעיר רחובות.

בנוסף, עומד להיפתח לשיווק בימים אלה פרויקט של  פינוי בינוי בפתח תקווה ובקריית אונו, מרכז מסחרי בכ"ס והקמת מלון של כ- 198 סוויטות בטיילת חוף נתניה ועוד. 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה