שרית חדד בתפילה למען החטופים, סיפור חייו של ישראלי בונדק יכנס כחלק ממחזה חדש, מזל טוב לדנה לפידות וגילי מסמי, מה פיני קנה לאשתו ליום הולדת וזה ללא ספק היה השבוע של אייל גולן.

הימים האחרונים לא קלים לעם ישראל. בצל החטיפה של שלושת הנערים, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח. הרבה מפורסמים מביעים הזדהות , אם ברשת, בסטטוסים ותמונות ואם בהופעות מקווים  לשובם של הנערים. אחת מהם היא שרית חדד, שהגיעה לפני יומיים לקאנטרי קלאב בשערי תקווה בשומרון ופתחה את ההופעה בתפילה משותפת ובשיר 'כשהלב בוכה'. במהלך ההופעה אף פגשה כמה מבני  משפחתו של נפתלי- הם התחבקו והתפללו יחד.  

השחקן, חנן גולדבלט השתחרר מהכלא לפני שנתיים לאחר שריצה עונש על מקרי אינוס שונים. הוא מנסה להשתקם וכחלק משיקומו מעלה מחזמר בסגנון ברודווי ב'חג המחזמר' בחנוכה בשם 'חבסה'- שיספר את סיפוריהם של חמישה אסירים. ואיך זה קשור אלינו? בזמן שהייתו בכלא, שהה גם כן מנהלה של אתי לוי, ישראל בונדק. השניים התידדו וסיפורים שאסף גולדבלט על בונדק יקחו  חלק במחזה.

היו כמה שמחות השבוע. דנה לפידות צעדה לחופה בגיל שלושים ואחת עם  בחיר ליבה ומנהלה שמוליק וקסלר. משה פרץ הצעיד את הזוג לחופה, ליאור נרקיס שר את שיר הסלואו ומרגול הופקדה על האפטר פארטי. מגיע מזל טוב גם לגילי מסאמי שחגג השבוע ברית לבנו העונה לשם עילאי.

תלמדו מפיני חדד. השבוע הוא אירגן לאשתו לימור מסיבת הפתעה עם כל הקרובים קרובות ולא וויתר על מתנה ייחודית ויקרה שרשרת יהלומים עם הלוגו של  שאנל- מזל טוב.

לירון רמתי יחגוג בשבת הקרובה יום הולדת שלושים וחמש  וגם חזרה לשוק הרווקים- הוא ונטלי שלו כבר לא והוא פנוי להצעות.

זה ללא ספק היה השבוע של אייל גולן. כולם ידעו שאייל ורוסלנה שלו בהריון אבל הפעם הגיעה החותמת. בהודעה רשמית מטעם בני  הזוג נכתב :" רוסלנה ואייל שמרו את עניין ההריון בסוד כדי לשמור על פרטיותם וחיכו לתוצאות בדיקה מאוד משמעותית וחשובה של בריאות העובר. לאחר קבלת התוצאות אנו שמחים לאשר כי רוסלנה אכן בהריון בחודש רביעי ומצפה לבן" – מזל טוב!!!

עוד אצל גולן. בקרוב מאד תוכלו לשמוע אותו כאן ברדיו ירושלים, בתוכנית הספורט לצידה של אופירה אסייג בכל יום ראשון בין השעות שש לשמונה בערב. אייל יתפוס את עמדת הפרשן. וזאת לא ההפתעה היחידה לחובבי הכדורגל. גולן גם רכש את  קבוצת נעוריו הפועל מרמורק ובאופן רשמי הפך לבעלים - הוא כבר מתחיל לחפש מאמן יש המלצות?

ולסיום, הזמר היווני, ניקוס ורטיס ינחת כאן בארץ ביום ראשון הקרוב לקראת ההופעה המשותפת בשלישי וברביעי עם שרית חדד ואייל גולן, הוא ישהה במלון אינדגו לכל המעריצים שמתעניינים. הוא יעזוב מיד אחרי ההופעה השנייה ביום רביעי- נקווה שישאר לו זמן לטייל.

הופעות

 1/7 מאור אדרי בקיסריה

14/7 עומר אדם בהאנגר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה