מה עבר בין הזמרת אושרית מלכה למנהלה זאב יונה?, האחיין של סטלוס בקרוב על המסך שלכם, מה הקשר בין לירון רמתי לאריק אינשטיין?, רגב הוד בעוד ריאלטי, אייל גולן ומשה פרץ פותחים את עונת משחקי המונדיאל בגדרה, שבוע הגאווה נפתח ומזל טוב לאלירן צור ואלי קשת

זמרים ראו הוזהרתם. אם נתפסתם מעלימים הכנסות של הופעות מהמנהל שלכם אל תחשבו שהוא יסלח מהר וצפו לתביעה. ככה קרה בין הזמרת, אושרית מלכה, לבין מנהלה, זאב יונה. אושרית מואשמת מצד מנהלה על כך שהפרה את החוזה והופיעה ללא ידיעתו. מזאב יונה נמסר בתגובה:"אני מנוע מלהגיב עקב הליכים משפטיים שאני מנהל נגדה". מאושרית מלכה נמסר:" תוסיפי את תגובתה של אושרית מלכה: "אני מאחלת לזאב יונה הרבה בצלחה".

האח הבכור של דורון מירן, סטלוס המוכר לנו כחצי מהצמד סטלוס ואורן חן, עכשיו לא רק האח של דורון מירן מהאח הגדול הוא גם מקבל נציגות ב'דה וויס'. האחיין שלו ,יובל חן, יככב בעונה החדשה כבר השבוע. לא נגלה לכם מי המנטור שלו אבל תוכלו  להיות בטוחים שמהיום סטלוס יישב הרבה מול הטלוויזיה.

שבעה חודשים עברו מאז מותו של אריק איינשטיין ולירון רמתי החליט שזהו הזמן להתחיל להפיק  מופע מחווה. רמתי יבצע שירים נבחרים של איינשטיין במופע יחיד כאשר יארח אמנים שונים  בסיבוב ההופעות. הראשון  יהיה יגאל בשן- כבוד לאריק.

רגב הוד לא רק יופיע לכם על המסך בריאליטי 'היחידה' שיעלה בספטמבר הקרוב שם יהיה  טירון פשוט מן המניין. הוא גם הולך ללמוד לבשל. בתוכנית חדשה שתעלה  בקשת, מפורסמים שלא יודעים להכין אפילו חביתה יכנסו לבית אחד ללמוד לבשל. הוד נמצא במשא ומתן מתקדם.

אייל גולן חזר מרומניה עם רוסלנה שלו אחרי חופשה ספונטנית היישר אל הפנטהאוז החדש שלו

בתל אביב-בפרויקט היוקרתי - פארק צמרת. והיום בתוך הלו"ז העמוס הוא ימצא את עצמו יחד עם משה פרץ משחק מול לירון רמתי ולירן טל ומה הכוונה? בעיר גדרה חונכים מגרש קט-רגל חדש והזמינו את הכוכבים למשחק ראווה  לחנוך אותו. אייל גולן ומשה פרץ בקבוצה אחת מול לירון רמתי ולירן טל בקבוצה השנייה? יש הימורים? 

ואם כבר עוסקים בכדורגל, נשיא חדש נבחר למדינת ישראל ,רובי ריבלין. אוהדי בית"ר ירושלים יכולים להיות מרוצים כי מעכשיו הנשיא בצד שלכם.

השבוע הוא שבוע הגאווה, ולא שכחו את הלהיט של עומר אדם מהשנה שעברה 'תל אביב'. השנה דראגסטית מובילה מארה"ב העונה לשם, וויליאם, וטראנס ג'אנדרית בשם, אמנדה, לקחו את הפסקול וצילמו אתמול קליפ ברחבי תל אביב אותו ישדרו בכל העולם- גאווה.

ונסיים במזל טוב לאלירן צור מהפרויקט של רביבו ולמעבד אלי קשת שהתחתנו השבוע כל אחת עם בחירת ליבו- הצלחה בחיי הנישואים. 

הופעות:
17/6 סגיב כהן ודקלון במנדיס בר ביהוד
25/6 שרית חדד אייל גולן וניקוס ורטיס בבלומפילד
1/7 מאור אדרי בקיסריה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה