גברים ונשים והשוני המהותי בניהם בהכנות וזמן ההתארגנות לפני בילוי עם חברים. לחץ לפני בילוי משפיע על כל הסביבה הקרובה פיסית לזירת האירוע המתוחה. אם חשבנו שנשים בעייתיות, אולי שווה לחשוב שוב. למי לוקח יותר זמן להתארגן לפני בילוי- נשים או גברים? מי החופר הרשמי בוואצאפ? ומי מקטר ללא סוף כל הערב?

לאורך האנושות כולה, נשים נתפסו ועדיין נתפסות כלחוצות ומלחיצות את כל מי שמסביבם לפני בילוי. עם השנים והמודרניזציה, הגבר החדש מערער את מעמדה של האישה הלחוצה והחופרת ואף תופס את מקומה. אם לא הבנתם אותי נכון, אנסה לדייק: גברים בימינו הרבה יותר לחוצים לפני בילוי וקפדניים לגבי הופעתם.

נשים הן עם מסובך, בעלות תואר בחפירות כשהן לחוצות ולפעמים תופסות שליטה מלאה ומפחידות את כל העולם ואשתו, אבל אם נחשוב על כך שוב- הגברים שלנו היום לא משאירים אחריהם עשן כאשר הם בשופינג או כשהם מתארגנים לקראת בילוי סוער. חולצה מכופתרת, מכנסיים במידה והצבע הנכונים וכמובן נעל מרשימה, הם חלק קטן מאוסף הפריטים שהגבר החדש חושב עליהם. כן, כן- גם גברים מתאימים את המכנסיים והחולצה בצבעים ובגזרה מתאימה ומחמיאה. אתם בשוק? אני כבר התרגלתי לתמונות בוואצאפ, לשיחות וידאו והודעות חופרות שנשמעות כך: "כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש...". מוכר לכם? טיפ שלי, לעולם לא תדעו כיצד תופתעו, תצטיידו תמיד במשכך כאבים שיעזור להעביר את כאב הראש מהידיד או בן הזוג.

בסוף השבוע האחרון שהיתי אצל חבר טוב והמתנתי לו בזמן שהתארגן לבילוי משותף. 45 דק הוא רק התמרח בקרם גוף, לאחר מכן 20 דק נוספות התלבט מה ללבוש והתאים צבעים כאילו הוא מינימום המעצב הראשי של ורסאצ'ה, ולבסוף- השיער לא הסתדר ולכן היה צריך לפוף שוב. החשק לבלות נעלם באופן כללי ואם אותו חבר נכנס לתמונה אז ההתלבטות גדלה. לכן תמיד שעת היציאה מוקדמת בשעה וחצי, כי תמיד צריך להמתין למישהו מהחברים- כן בדרך כלל הם גברים.

לאחר שסיכמנו או לפחות הבעתי את דעתי לגבי העובדה שגברים מתארגנים יותר זמן מנשים, נעבור לכלי התקשורת הכי חשוב בימינו – הוואצאפ! אנשי קשר בסלולרי לפעמים יכולים לעצבן בטירוף. מכירים את הקבוצות הגדולות של המשפחה/ החברים הכי טובים/ אחים לנשק/ יפייפות וכדומה? (תתפלאו יש קבוצות בעלות שמות שכאלה), הן האסון הגדול ביותר לפני בילוי משותף- כולם לחוצים וחופרים ויש גם את המצחיקים שחושבים שהם מצחיקים. פה נכנסים לתמונה הגברים: תמונות והתלבטויות משותפות, הן הדבר האחרון שמעניין אותי כאני בעצמי לא בחרתי מה ללבוש. אחי היקר, אם אני לא מעוניינת בך, קשה לי לומר אם אתה חתיך על בצבע ירוק תפוח או ירוק מנטה (מה נסגר?!).

כל זאת ועדיין לא ציינתי את החבר ה-לא מרוצה מההופעה הגמורה שלו באותו ערב, ואז הוא מתחיל לקטר! "לא נוח לי", "אני מרגיש מכוער", "בטוח שהצבעים הולכים?", רק חלק מהציטוטים שכבר שמעתי בעבר רק בנסיעה הלוך למקום הבילוי. הרגתם אותנו גברים שלנו, אתם תמיד נראים טוב ואם תשאלו אותי, טי שירט וי חלקה וג'ינס, הם המתכון המושלם להצלחה בעיני.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים ולא יושבים ליד הקטרן

שלכם,

יפית 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה