מי הכוכבת שיצאה מהבית בעירום כמעט מלא? מה חדש בגזרת הכובעים? למה אתם חייבים לרכוש נעלי גומי? ומה הסיבה שבגללה הייתי חייבת להגיע להופעת השנה? אופנה זה כאן

בבוידעם - בא לי יותר מתמיד להגיע להופעה הזאת. אבל.. כשאני חושבת על זה שוב, יש סיכוי גדול שהייתי מגיעה להופעה רק בגלל האאוטפיט.. יש מצב שאני אוהבת אופנה יוצר מאשר מוסיקה... 

בינתיים אסתפק בהופעה של הבקסטריט בחודש הבא ואתלבש כמו מעריצה תיכוניסטית עם צמידים זוהרים וחולצות בטן…. אבל עכשיו, שנזכרתי בזה.. מתחשק לי לבטל את הכרטיסים!

אתחיל באייקונית האופנה של השנה שרבים מאיתנו יערערו על כך… ואולי אפילו בצדק. ריהאנה מפתיעה אותנו תמיד ביציאות האופנתיות שלה. אבל בטקס המועצה האמריקאית הגבוהה לאופנה היא השאירה גם אותי עם פה פעור. ריהאנה הגיעה לערב הטקס עם שמלה שעיצב לה במיוחד המעצב אדם סלמן שלא הסתיר יותר מדי פרטים - או יותר נכון, לא הסתיר כלום! הכוכבת לבשה שמלה שקופה לחלוטין אשר חשפה את הכל ולא חסכה אף לא איבר אחד, וכמו תמיד השאירה את כל הנוכחים במקום פעורי פה. כשהגיעה לטקס ושמעה כי פרק אייקון הסטייל עומד להיות שלה השנה, הגיבה בפליאה ואמרה שהפרס גורם לה להרגיש מאוד עצבנית. טוב נו, בינתיים אני מרגישה עצבנית על זה שהפרס לא יגיע אלי לעולם.

הטרנד הכי חם העונה הוא טרנד שאני אישית מאוד אוהבת. לא הייתה פעם אחת שהייתה לי

 הזדמנות לצאת איתו ולא ניצלתי אותה בשתי הידיים. ואני מדברת על כובע הקש, על צורותיו המגניבות, הצבעים והעיצובים השגרתיים והשווים ביותר. ולמה כובע? כי זה הכי מחמיא, מגן עלינו מפני השמש, ומזכיר לנו שאפשר להיראות תיירות גם בארצנו הקטנטונת! בקיצור, הכובע הוא מאסט בכל הופעת קז'ואל והוא מסתדר בול עם מזג האויר המשוגע בחוץ! הכי אוהבת: שמלת אוברסייז, תיק בד, סנדל כסוף וכובע קש בהיר גדול. משקפי שמש - בתיק!

ובהמשך למגמת נעלי הגומי הגורפת והמסעירה את כל החנויות, נעלי השקפקפים חוזרות, והפעם - על עקב. אז אם עד כה לא הצלחתי להפתיע אתכם עם נעלי שקפקפים מגומי בצבעים מסעירים, עכשיו הנעל המגניבה ביותר עולה 5-8 ס"מ לכל מי שמעוניינת לטייל בה גם מחוץ לגבולות החוף. במידה והחלטתן לקחת חלק מהמגמה הגורפת של השקפקפים הן יתאימו בעיקר לטוניקה/שמלה קצרצרה, למכנסי ג'ינס, ולגלאביות ארוכות. העיקר לא עם שמלות חגיגיות! תתפלאו - נעלי הגומי הגבוהות אפילו הופיעו בוורסיות שונות בתצוגות של מעצבי העל, ביניהם סטלה מקטני ופראדה. יש כבוד!

רשת הנעליים המוכרת TO GO הפונה לקהל צעיר ומציגה מבחר נעליים במחירים שפויים לגמרי, החליטה על שיתוף פעולה עם הפרזנטורית שלהם - עדי הימלבלוי. שיתוף הפעולה החדש כולל קולקצייה של סנדלים, נעלי בובה ונעלי עקב. על הבחירות שלה בדגמים הספציפיים האלה, עדי הסבירה שהקולקצייה מושפעת מסגנון הרטרו והדיסקו האהוב עליה. טווח המחירים של הקולקצייה נע בין 130-180 ש"ח. 

הכי אהבתי: את הנעליים השטוחות בגוון מנוחש. הכי פחות: נעלי עקב בגוון זהב.

נתראה בשבוע הבא,

אוהבת


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה