מה הקשר בין ויליאם לבן אל תבורי? מה כדאי שמשה פרץ ידע. כבוד לדניאל בן חיים ונבחרת האומנים, אייל ורוסלנה עוברים לגור שוב ביחד, מזל טוב לשריף ויואב יצחק

לידיעת משה פרץ. ג'סטין טימברלייק אומנם עזב את הארץ מיד אחרי ההופעה שלו לפני שבוע. אבל אשתו השחקנית היפה, ג'סיקה ביל המשיכה את הטיול בישראל בלעדיו. באחד הערבים, החליטה לסעוד כאן בירושלים, במסעדת מחנה יהודה. כל היושבים במסעדה לא יכלו להתעלם מג'סיקה שרוקדת לצלילי משה פרץ ויותר מזה , מזמזת את כל הפזמון של השיר 'אש'- אולי בפעם הבאה שלו בארץ הוא יארח את פרץ על הבמה.

מה הקשר בין ויליאם סולן להקת ה Black Eyed Peas לבן אל תבורי? בסוף השבוע האחרון התקיימה חתונת ענק כאן בירושלים כאשר ארקדי גאדימק, הזכור לכולנו כבעליה לשעבר של בית"ר ירושלים, חיתן את ביתו קטיה. על הפן המוסיקלי של החתונה הופקדו אמנים רבים, ואחת מהפניות נעשתה לתבורי, שישתלב בתוך להקה שהוזמנה לאירוע. הזמר הצעיר היה צריך לסרב בנימוס מפני שהוכרח ללמוד תוך יום חמישה עשר שירים- אם ידע מראש שוילאיאם יופיע איתו על אותה הבמה- אולי היה מתאמץ קצת יותר.


מעבר להיותו זמר, דניאל בן חיים לוקח גם חלק בנבחרת האומנים של ישראל. שמורכבת מלא מעט דמויות מפורסמות בינהם גם קובי אפללו, אקי אבני, דני רופ ועוד... השבוע הנבחרת זכתה להגיע לכבוד גדול בטורניר הגמר במוסקבה. במקביל בן חיים השתתף בתחרות מוסיקלית וזכה בתואר- הזמר הטוב מבין הנבחרות. ואם שאלתם- הנבחרת הפסידה בפנדלים כואבים 4:3 לרומניה- בן חיים עמד במשימה ואת הפנדל שלו הבקיע- זה רק ספורט.

עכשיו זה רשמי אחרי הסכם ממון והריון שבדרך, איך אפשר שלא לחזור לגור יחד. הפנטאוז של אייל גולן בפארק צמרת בתל אביב עוד מעט  מוכן וברגע שזה יקרה רוסלנה ואייל יאחדו כוחות ויעברו לישון על מיטה זוגית אחת. בנתיים אייל ברחובות ורוס ברמת גן- לא לעוד הרבה זמן בנפרד.


רוניוס הכנר הידוע שנמצא בעיקר מאחורי הקלעים, עובר רשמית למרכז הזמר בתור זמר. הוא כבר הספיק  להוציא סינגל ראשון ועכשיו הדואט בדרך עם סמיר שוקרי- מפרגנים. 

ונסיים עם המון מזל טוב ליואב יצחק ולשריף. יואב יחגוג ביום ראשון הקרוב חמישים וששה אביבים- רק בריאות. ולעומתו שריף יחגוג היום את שחרורו מהכלא לאחר שלושה חודשים- כל אחד והברכות שמגיעות לו.

הופעות:
מוצאי שבת הקרובה עופר לוי במנדיס בר ביהוד,
ב-10/6 מושיק עפיה פעם ראשונה בקריירה פותח קופה ברידינג 3.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה