מי הפרזנטורית החדשה של שאנל? מה אתם צריכים לבקש מההורים? איזה אאוטפיט אתם פשוט חייבים לרכוש? וכל הפרטים על חתונת השנה

ישבתי עם חברה אתמול והבחנתי בלק המקולף שלה, מאון לאון לא הצלחתי להוריד את המבט והייתי חייבת לזרוק הערה "נגמר לך האציטון?" היא צחקה וקשקשנו בנינו לבין עצמנו על האהבה שלנו לאופנה ולטיפוח. זה הרי לא ברור מאליו שאנחנו משקיעות כל-כך הרבה בביגוד, באיקסוס (מהמילה אקססוריז), במני-פדי, נעליים, שיער…. והרשימה עוד ארוכה. בקיצור, לא! זה לא ברור בכלל למה זה הדבר הכי חשוב לנו בעולם?! ובכל זאת, אני לא מצליחה לחשוב על אופצייה אחרת! וחכו שתשמעו כמה כסף אנחנו מוציאות על כל האהבה הזאת כל חודש.. רמז: זה פשוט לא נגמר. וזה עדיין בלתי נמנע. למישהו יש תשובה זולה יותר? בקיצור מי שיצליח למצוא פתרון (ואפילו זמני) שיכתוב לי. 

אזעקת קאמבק 
- זוכרים את התיק שאמא הייתה שמה לכם בתוכו לחמנייה עם שוקולד ושקית שוקו?! יופי אז לכו תשאלו אותה איפה היא החביאה אותו, תורידו את המדבקה עם השם (כי קצת פאדיחה) ותתחילו להסתובב איתו ברחבי הגלובוס. נשמע לכן מונפץ?! אז זהו שתיקי השרוך הפכו ללהיט הכי חם של העונה- ואני כבר רכשתי 3 (כי חייבת לגוון בצבעים). על המדף: הרבה תיקים מעור, ניילון, תחרה, בד ואפילו קטיפה - העיקר שהרצועה של התיק תהיה שרוך ואתם ממש בשיק-אורבני. תתפלאו או לא - התיקים האלה נוחים להפליא. אין כמו להסתובב עם תיק על הגב מאשר לאחוז בו יום שלם עד היד תקרוס! שיק בטירוף, נוח ושווה במיוחד! 

שבו טוב, האוברול חוזר, והעונה יותר מאי-פעם. הדגם שעד לפני ארבע שנים לא הלך יד ביד עם המילה שיק, היום מפנה לעצמו מקום ברשימה הראשונה ומזיז את הגלאביות למקום השני. ניתן להבחין השנה באובורולים אלגנטיים יותר, אוברולים בדוגמת סרבלים, בצבעים אחידים או בהדפסים מקושקשים. ונחשו מה - ניתן להשיג אותו כמעט בכל חנות מעצבים, רשתות אופנה וכמובן אצל מעצבי העל. מבחינת מבנה גוף: אוברול בגזרת סקיני מתאים יותר לנשים בעלות מבנה אגן צר, אם מדובר על גזרה משוחררת יותר, ניתן להסתיר גם אגן רחב. השנה מסתמנים צבעים בוהקים יותר בגוונים של טורקיז, כתום, צהוב וכמו כן, גם גווני פסטלים נוספים. האוברול ג'ינס הקצר חזר לאופנה גם כן, ותוכלו למצוא אותו כמעט בכל מקום. אם תשאלו אותי, אין כמו אוברול בגוונים של קיץ עם נעל שטוחה ליומיום, הכי קז'ואל עם הכי הרבה סטייל.

יש מותגים שלעולם לא יוצאים מהאופנה ויש פריטים שתמיד נחשבים לסופר-שיק. החברה המפוארת והבלתי ניתרת לערעור היא כמובן שאנל שאוחזת בבושם "שאנל 5" הקלאסי מכולם שעד היום היה מזוהה עם הפרזנטורית המקורית שלו : מרלין מונרו. אז מה השתנה אתם שואלים? הפרזנטורית. מותג העל בחר בלא אחרת מאשר ג'יזל דוגמנית העל להיות הפרזנטורית החדשה למותג הבושם המוכר והידוע. כולנו בציפייה לדעת עם הקונקשן יעבוד ויותר חשוב, כמה הדוגמנית תקבל על הקמפין הענק הזה?! ציפור קטנה לחשה לי שג'יזל היא הדוגמנית הכי מרוויחה בעולם כבר שנה שביעית ברציפות, מה שאומר שעוד מליון דולר לחשבון לא באמת יזיז משהו. מפרגנת לה.

חתונת השנה! 
קים קרדשיאן בשעה טובה התחתנה עם אהוב ליבה קניה. מה שאומר: הרבה בלאגן, ים של הוצאות על דברים לא רלוונטים בעליל, והרבה טראש. טוב, אז כל זה באמת היה. אחרי כמה ימים נוצצים, שבהם בילו בני המשפחה וחבריהם של הזוג בפריז, הגיעו האורחים לטירה של מעצב העל ולנטינו שם אכלו ארוחת ערב וציינו את האיחוד המרגש, ארוחת הערב המיוחדת נערכה באולם המראות הגדול בארמון ורסאי. הזמרת לנה דל ריי הופיעה בשלושה שירים שהזוג הכי אוהב.. רגע, וזה עוד לא נגמר.. ביום שבת האורחים הגיעו לפירנצה שבאיטליה, ללוקיישן החתונה (כי עד כה זה היה קדם-חתונה! כאילו-דה) בטירה עתיקה המשקיפה על העיר. האירוע עצמו כלל כ-200 אורחים ברי מזל. השמלה שלבשה קים לבית האופנה ג'יבנאשי מוערכת בכ-2 מליון דולר, אך סביר להניח שהטראשית ממש לא שילמה מחיר מלא וקיבלה הנחת חבר. ולנו נותר רק להזיל ריר ולצלצל לבר רפאלי לשאול איך היה בחתונה של קימוש?! נמנעו מלהגיע: ביונסה וג'יזי… למה? סיפור ארוך.

נתראה בשבוע הבא,
אוהבת,
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה