מושיק עפיה פושט את הרגל, הבית של מרגול נשרף, מה הקשר בין מוש בן ארי וישי לוי, אלירן צור חוגג חינה, עופר לוי מגיע לכנסת ומה דורון מירן לא יודע על קארין מבית האח הגדול?

הכתובת הייתה על הקיר כבר תקופה ארוכה אבל עכשיו זה רשמי. מושיק עפיה פשט את הרגל. לפני כשבוע הגיש לבית המשפט המחוזי בלוד בקשה להכריז עליו כפושט רגל. המצב התדרדר מאותו היום בו עפיה נכנס לחרדה ולא הסכים לטוס לתוכנית 'לה לה לנד' שם רשם הפסד של כ650 אלף ₪, משם המצב התדרדר, עפיה התגרש וצבר חובות שקרובים לשני מליון שקלים.

לא להיבהל. אם יצא לכם לעבור ליד ביתה של מרגול שלשום יכולתם לשים לב שהבית עולה באש. אבל נא להירגע, זהו לא הבית שמרגול חיה בו אלא רק דירה שהיא משכירה. אם מישהו דאג אין נפגעים ומרגול בריאה ושלמה.

בשקט בשקט, ישי לוי מצא פרטנר חדש לעשות  איתו דואט. הפעם הוא בחר בדמות מיוחדת, מוש בן ארי. השניים הקליטו כבר שיר ראשון  שעתיד לצאת בקרוב. מצפים  לשמוע.

אלירן צור מתכונן לחתונה שלו שתהיה ב-9/6. אבל בינתים אי אפשר בלי חינה. ביום שני השבוע חגג עם כל החברים באולם בפתח תקווה ועם אשתו לעתיד  ספיר עד השעות הקטנות של הלילה. צור לא שכח לפרגן לצד הבוכרי של ארוסתו  הביא רקדנים מיוחדים וגם כיכב איתם על הבמה- מזל טוב.

עופר לוי הפתיע השבוע את חברי הכנסת והגיע לביקור אצל  חברו אריאל נחום היועץ של יו"ר הכנסת,. במסדרונות נתקל לוי באריה דרעי, נפתלי בנט, גדעון סער ועוד. ולא מעט הציעו לו  'זה הזמן לרוץ לנשיאות'. לוי דווקא ענה בחיוב אבל הסביר כי זה צפוף מידי -  ההרשמה הסתיימה אתמול- לא נורא נחכה לפעם הבאה.

ונסגור את הפינה עם האח הגדול. דורון מירן תופס תאוצה בחוץ ואפילו זכה ששלוש בנותיו טסו במיוחד כדי לחזק את אותו. אבל אנחנו גילנו משהו אחר. דורון מירן ודיירת נוספת בבית קארין לא מסתדרים, וכבר הספיקו לריב, למשל שקארין בחרה לגנות את דורון ולקרוא לו 'קוף'. מעניין מה קארין הייתה אומרת אם הייתה זוכרת שדורון מירן כיבד אותה בבריתה שלה עצמה והגיע להופיע? מישהו צריך להגיד להם את זה- אולי זה יגרום לסולחה.

הופעות

שיר לוי 2/6 רידינג 3

מושיק עפיה 10/6 רידינג 3

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה