נשבע לך לא בוגד 2 עומד לצאת לדרך, דודו אהרון טס, מזל טוב למורן קריפי, מרגול מתכנן סיבוב הופעות מחוץ לגבולות ישראל , ליאור נרקיס פצוע וכבוד לאיל גולן שרית חדד וניקוס ורטיס

נפתח את הפינה עם השיר שעשה בלאגן בביצה 'נשבע לך לא בוגד'. מאז כניסתו של דורון מירן לבית האח הגדול לפני שבוע כל העולם חושב שהוא כתב את השיר . אז זהו שלא, השיר שייך לישראל בונדק- כבר עשרים ושתיים שנה. מי שהולך להנות  מהבאז שהוויכוח יצר יהיו שורטי וביגי. השניים עובדים בימים אלה על חידושו של השיר עם קליפ חדש- נשבע לך לא בוגד 2.

אל תחפשו את דודו אהרון כי הבוקר הוא המריא עם מנהלו האישי, אייל מלכא, לרומניה. ולא סתם לחופשה אלא לחגוג מסיבת רווקים לחברו הכדורגלן, אלמוג כהן. כל זה רגע לפני ההפקה הגדולה שמתוכננת באילת לסוף השבוע הבא, כשדודו ואיל גולן יופיעו יחד על במה אחת. ומה עם החברה- עידן?

עוד מסיבת רווקים שתתקיים בסופ"ש הקרוב היא של אלירן צור שמתחתן בתשעה ביוני. החברים ארגנו לו אירוע מצומצם בוילה בתל אביב, מי שלא מוזמן לא- להיפגע.

הרבה אבק כוכבים מגיע אלינו מחו"ל בקיץ הקרוב וזה מתחיל ממש עוד מעט עם ג'סטיין טימברלייק וקרלה ברוני. הרבה מקום לכוכבים המקומיים שלנו לא נשאר. שלומי שבת תכנן הופעת ענק בפארק הירקון לרגל יום הולדתו ה-60 וציון המון שנות קריירה, אבל נאלץ לבטל, לטענת מנהליו עקב לו"ז צפוף- חבל.

מי שדווקא כן חוגגים הקיץ הם איל גולן, שרית חדד והחיזוק היווני ניקוס ורטיס. להופעה הראשונה שלהם בעשרים וארבעה ביוני נשארו כרטיסים בודדים לכן פתחו מופע נוסף יום אחרי בעשרים וחמישה ביוני. עוד שש עשרה אלף איש בדרך לסלסל בבלומפילד.

לא רק שימי תבורי , גם למרגול יש בעיות מול השגרירות האמריקאית. כמה חתימות על מסמכים זה מה שהפריד בין מרגול לבין הופעה באמריקה הרחוקה. אבל אל תדאגו מקורביה של מרגול אומרים שבקרוב הויזה שלה תחודש ומרגול תצא לסיבוב הופעות בארה"ב ובדרך גם תעבור  לקוויקי בצרפת.

תאחלו החלמה מהירה לזמר ליאור נרקיס.  השבוע במסגרת חגיגות ל"ג בעומר וההילולות בקברו של רבי שמעון בר יוחאי, אחד החוגגים החליט להרים את נרקיס, רק שכח את העדינות בבית וגרם לו לסדק בצלע- רק בריאות.

 

ונסיים עם המון מזל טוב לזמר, מורן קריפי, שסגר תאריך לחתונה בששה עשר ביולי באולמי טרויה עם בחירת ליבו דניאל תשובה.

הופעות

היום יופיע קובי פרץ בהאנגר 11, במקביל אליו בזאפה ירושלים בעז שרעבי. שיר לוי יעלה על במת רידינג 3 ב2/6, ליאור נרקיס ישיק את אלבומו 'יהלום' ב-4/6 בהאנגר 11.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה