כחול זה האדום החדש



שבוע חדש עם חדשות אופנה צבעוניות מתמיד, גוון חדש חודר היישר למלתחת הבגדים שלנו, צבעי שפתונים חדשים ואופנתיים, תצוגה שאסור לפספס ופגישה צבעונית אצל הספר

קמתי בבוקר לצלילי השעון המעורר והיום, כמו בכל בוקר התעוררתי עייפה מתמיד. "כנראה שעבר עלי שבוע לא קל" מלמלתי לעצמי כמו מתוך חלום, תוך כדי שאני מזיזה את השעון המעורר עוד שנייה אחת קדימה, ואז כשהוא מצלצל "רק עוד שתי דקות שינה אחרונות וזהו". ושוב הוא מצלצל : "עוד דקת שינה אחת - זה יעזור בטוח.." וההמשך ידוע מראש…. ואז מצאתי את עצמי מתגלגלת מהמיטה אחרי שנתתי לעצמי שעת שינה נוספת מהמתוכנן ופספסתי את המשימה הראשונה בצ'ק ליסט היומי. כנראה שאצטרך לוותר על משימה מס' 5. "מציאת שמלה לחתונה של החברה הכי טובה". אין לי זמן לנשום. שמישהו יאריך לי את היום! תודה.

אין כמו תערוכות אופנה, ובמיוחד כאשר מדובר על תערוכת נעליים איקונית אני הראשונה לקפוץ על המציאה. התערוכה שאני רוצה לדבר עליה ולהכיר לכם מקרוב היא תערוכת נעליים מגניבה ביותר של יונייטד ניוד - חנות הנעליים הכי מגניבה ויצירתית! אז רק אספר לכם שהתערוכה נפתחה בתחילת השבוע והיא תישאר בדיוק עד ה-23 לחודש. אז זה בדיוק הזמן ללכת ולראות! בתערוכה שכבר כיכבה בגלרי לאפייט בפריז, במוזיאון ברוקלין בניו יורק ובבית סלפרידג' בלונדון - יוצגו 15 דגמים בלתי נשכחים ובלעדיים והיא נערכת ממש ברגעים אלה בקניון רמת אביב, ת"א. 

כמעט בכל קיץ יש ייצוג מחודש לצבע עיקרי במלתחה. הצבע של הקיץ כך מסתמן בכל חנות או רשת ברחבי הגלובוס הוא מסתבר הצבע הצהוב! שמתקשר ישירות עם צבע השמש. צבע בולט, ייצוגי, מתאים עם שיזוף של קיץ ומזכיר לנו את הזכייה של מכבי לפני כמה ימים! שילובים של הצבע עם צבעים נגדיים - יעבדו בצורה טובה מאוד, וכמובן עם גווני שחור-אפור-לבן שהם צבעי הבסיס שלנו לכל גוון חדש שמגיע. יחד עם זאת, גוונים מטאליים כמו סנדל כסוף ותיק שקוף ישתלבו מעולה עם הגוון הקייצי! תתפרעו עם זה!

איך אנחנו אוהבות אודם אדום שמשדרג לנו כל הופעה בשנייה, מתות על זה! אז זהו, שזה כבר ממש לא IN. היום יותר מתמיד ליפסטיקים בצבעים של כחול כהה, ירוק ניאון, בורדו כהה במיוחד וסגול כהה - הפכו להיות השפתונים הכי חמים על השטיח האדום! ריהאנה, קאשה לופיטה ועוד רבות כבר הבינו שלא חייבים גוון ורוד או אדום בשביל לדפוק הופעה ואימצו את הטרנד! אל תשכחו - שכמו כל טרנד שמגיע לא הכל מתאים לכולן, בנות עם שפתיים דקות צריכות לקחת בחשבון שאודמים כהים יכולים להדגיש את דקיקות השפתיים. לעומתן לנשים עם שפתיים עבות הטרנד יתאים יותר מתמיד. קחו בחשבון ש- more is less במיוחד כאשר מדובר באיפור - אם השפתון כהה, העיניים עדינות על מנת לא ליצור מראה אגרסיבי. רצה לקנות לי אודם סגול כהה (כי בורדו כבר יש לי… ואני עדיין מפחדת מכחול וירוק!)

ואם עד כה תשומת הלב לא הספיקה לכם עם הבגד הצהוב והליפסטיק הכהה, חכו שתשמעו על הטרנד הבא - שיער בגווני פסטל! יש לי קטע מסויים עם שיער לבן ואפור - זה הדבר הכי שיק שיכול להיות, אבל עד שהוא יקרה כנראה שאחכה להזדקנות שלי.. זה ברור שיש כאלה שלא מצליחות לחכות וצובעות בעודן בגיל 30 וזה מקובל וסבבה, אבל בעיני קצת weird… אבל לא כמו גוון שיער סגול או ורוד! ידוע שקלי אוסבורן מסתובבת כבר מעל שנתיים עם שיער סגול אבל מסתבר שהיא ממש לא לבד במערכה. יחד עם הסגול, הורוד הבהיר והכחול מככבים על ראשיהן של לא מעט סלבס ידועות. למה? כי כנראה פשוט משעמם להן - או שזו אופצייה נוספת למשוך תשומת לב - אין כבר טרנדים נוספים לאמץ.

אז אני אומרת, טבעי זה הכי אחי! ומי שבא לה להתפרע שתדעי שאת לא לבד, גם דמי לובאטו מחזיקה לך את היד. 
אז ברוח הצבעוניות המתפרעת,
שבוע טוב
אוהבת, בר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה