כל הפרטים על הנציג שלנו מבית האח הגדול, דורון מירן. מי נפרד ממי ואיזה זוגיות חדשה צצה למאור אדרי. אייל גולן ומשה פרץ נגד רשות המיסים וכבוד גדול לבן סנוף ושקד קוממי

בוודאי יצא לכם לראות אתמול  עם כל עם ישראל את הכניסה המסקרנת לבית האח הגדול מספר שש.ללא ספק הבית הכי מסקרן במדינה. בין הדיירים החדשים גם דורון מירן שלנו. למי שלא מכיר מירן נשוי פלוס שלושה, גר בגבעתים ואח של סטלוס הוא חתום על להיטים כמו היא מקנאה וסוד האהבה. למירן בטן מלאה על הז'אנר- אחת הטענות העיקריות שלו הוא שגנבו ממנו שירים- לא נעשה לכם ספוילרים ונספר לכם בהמשך מי מואשם בגנבה. 

דלית זריהן כבר לא עם מתן גלילוב אבל היא לא מוותרת על זמר מזרחי צמוד. הפעם מי שמסתמן להיות החדש הוא מאור אדרי. השניים מבלים לא מעט ביחד  לאחרונה ואולי מתרקם לו כאן סיפור אהבה.

אייל גולן בדרך להסדר טיעון עם רשות המיסים. בדיון שנערך אתמול בבוקר בבית משפט השלום בת"א- הוחלט כי נוסף  לתשלום שכבר שולם מצידו של גולן לרשות המיסים ארבעה מליון שקלים, נידון  גולן לארבעה חודשי עבודות שירות, כולל קנס שעדיין  לא נקבע. את עבודות השירות ככל הנראה גולן ימלא למען הציבור.

באותה השעה נכח משה פרץ גם הוא בדיון מול רשות המיסים, בבית משפט השלום ברמלה, שם הוחלט כי הצדדים יופנו למגשר בנושא.

אנחנו רוצים  לאחל החלמה מהירה לגילי ארגוב שכבר לא מתלוצץ עם רופאיו השבוע התאשפז גילי בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שהתגלה אצלו זיהום בדם. לאחר שלושה ימים באשפוז גילי החליט שדי  לו וברח מבית החולים ולא בהמלצת רופאיו. מאז נעלמו עקבותיו. כדאי לציין  כי גילי לא ממשיך בתוכנית הריאלטי 'דה וויס'.  האם יש קשר?

מזוגיות להפרדת כוחות . אנחנו מאוד  שמחו לעדכן אתכם שרותם כהן ונטלי דדון מתחזקים

זוגיותצמודה אבל עכשיו צר לנו לבשר  שזה נגמר והשניים כבר לא. זה היה קצר ואולי טוב שכך.

 

החתונה של אלירן צור מהפרויקט של רביבו מתקרבת והוא טרוד ושקוע כולו  בהכנות. ואיך לומר גם כאן החברים בתמונה. אלירן החליט לשלב אותם בטעימות לקראת האירוע יחד עם אשתו באולם האירועים.  מקווים שהם בחרו קינוחים טעימים.

 

כבוד גדול לבן סנוף. פסטיבל הקולנוע  קאן מארח בתוכו גם לא מעט נציגים מישראל  אבל זמר ישראלי- יהודי עוד לא הופיע על הבמות שם, סנוף  זכה בכבוד. הוא ימריא לצרפת כבר בימים הקרובים וינעים לנוכחים  עם 'שבחי ירושלים' ו'שיר למעלות'- שאפו.

אם אתה מנסים להשיג כרטיסים להופעה של שקד קוממי ביום שלישי הקרוב אז כדאי שתפסיקו לנסות. הבחור הצעיר והמוכשר  שפעם ראשונה יעלה על במת רידינג כבר מילא את המקום. מה שנקרא סולד אאוט חמסה חמסה- רק בהצלחה.

סימן שאלה: מי עובר לקדמת הבמה. בחור מוכשר מאד שכבר שנים ארוכות מלווה את כולם אבל את כולם בנגינה,, הולך להוציא סינגל חדש. לא נהרוס לו וכמובן לא נעשה עין הרע- אבל בקרוב מאד כולם ידעו.

הופעות

יום שישי הקרוב שימי תבורי במנדיס בר ביהוד, בעשרים ושניים במאי חיים משה ברידינג 3 ומקביל קובי פרץ בהאנגר אחת עשרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה