הטוב, היפה והמכוער



הנושא אולי הכי מדובר בחברה המודרנית, שמעסיק כל כך הרבה אנשים נוגע גם בחיי הלילה ומשפיע רבות על התפיסה האנושית שלנו את העומדים לפנינו. אם אתם שואלים את עצמכם מדוע אני מתעסקת בנושא כה שטחי? אנסה לענות לכם בתשובה קצרה ומספקת- אכפת לי

כתבתי בלוגים שהכותרות שלהם דיברו על חיצוניות, אחת מן הכותרות הייתה "בלונדיניות נהנות יותר". כן, היא עסקה במראה חיצוני והצביעה על התנהגות חברתית מסוימת שגם אני לקחתי בה חלק. לאחרונה שמתי לב לגברים שנדחים באופן שיטתי במועדונים, ברים או פאבים שביליתי בהם והדבר צרם לי מאוד. למה? כי ביטחון עצמי חשוב לנו לקיום מערכת יחסים עם כל אדם ולא רק עם בני המין השני והוא הכרחי לאהבה העצמית שלנו ולאהבת הסובבים אותנו.

אתם בטח תגידו את דבריי כהתייפייפות, אבל אני באמת חושבת שזה חשוב ואם כבר מחליטים לדחות אדם (גבר ואישה כאחד), אז עדיף לבחור בדרך ארץ ראויה (חוץ מהמציקים- אין דרך להיפטר ממציקים שלא כלולה ביום גרעיני כלשהו). אני אשקר אם אספר לכם שכל בחור שמחליט לגשת אליי במועדון ולהזמין אותי למשקה, אני מסכימה לצאת אתו לדייט או יותר מזה: מחייכת בנימוס. ובדיוק בגלל הסיבה הזו, ולאחר שראיתי כמה מקרים מהצד, החלטתי שאולי יש דרך אחרת לעשות את הדברים.  

הטוב, הרע והמכוער הם כותרת שלא מכסה את כל מה שאנחנו חושבות על גברים וגם לגבי נשים אם נהפוך את התמונה. הטוב לא בהכרח טוב- הוא שיכור ונחמד מידי. הרע מושך יותר- כי הוא

 הביצ'ית המושלמת שבתוכנו או שהיינו רוצות להיות אתו. והמכוער...אבא שלי לימד אותי שאין אנשים מכוערים- לכולם פוטנציאל הכלול בטיפוח ואהבה עצמית ומודעות, וזה הרבה תלוי באכפתיות של החברה. אנחנו יכולים לשנות והרבה! החתיך לא כלול בכותרת, בגלל שסביר להניח שלא תהיה לו בעיה להתחיל עם בחורה או שיתחילו אתו בכמויות.

אנשים ממוצעים לפעמים זוכים להערכה ולפעמים לבוז חברתי. זו החברה המודרנית שלו ואם נסתכל אחורה, תמיד הייתה כזאת. בחיי הלילה זה מוחצן הרבה יותר, כי האלכוהול משחק תפקיד משמעותי. הדם זורם הרבה יותר מהר, התגובות חריפות יותר בגלל שהמוח לא מתפקד 100% ואנחנו? יוצאים ממש לא כמו שתכננו או כמו שאנחנו באמת.

עצה ידידותית? שקלו מילים, תאמצו ערכים חברתיים חדשים ותמצאו דרך ארץ לבטא את מה שאתם חושבים- גם אם בראש הכול נראה ממש יותר בוטה. אנחנו בסה"כ בני אדם כולנו.

צאו למועדון ותכירו, אל תכירו. תחייכו ואל תחייכו, תרקדו ואל תרקדו- תסכימו לרקוד עם מישהו או לא...תישארו נאמנים לעצמכם! אני יודעת שאני למדתי לקח חשוב לחיים, ואם בדרך כזו או אחרת פגעתי פעם בבחור נחמד ומנומס זה המקום להביע התנצלות- אני עובדת על זה.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה