מדינת ישראל כבר לא ילדה, חגגה 66 שנים יפות יותר ויפות פחות. כל הארץ לבשה כחול לבן ויצאו האזרחים לחגוג במחולות. בירושלים עיר הבירה שלנו, כולנו ציפינו ואולי יותר מידי לחגיגות העצמאות שהשנה, קצת הפתיעו

המוטיב החוזר שלי בכל פעם שכתבתי לכם, היה ירושלים כעיר האהובה עליי מכל והנחשקת ביותר (גם בעולם). התיירות בעיר ירושלים גדלה בכל שנה ואם יש משהו שאני וכל איש לילה אוהבים- תיירים שרוצים לבלות בעיר. השנה היו מבקרים בכל קצוות הארץ בעיר, תיירים רבים מכל העולם וקצת מקומיים (אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות) שבאו לבקר לכבוד חגיגות יום העצמאות ה-66 למדינה היפה שלנו. לא מעט אנשים התפלאו ואפילו התאכזבו לגלות, שלמעט כמה מסיבות שהיו מלאות עד אפס מקום וטובות מאוד יש לציין, לא היו יותר מידי אפשרויות בערב יום העצמאות בירושלים.

צריך להבין את השיקולים שעומדים מאחורי כל הפקה: דיג'יי (שם מוכר- יותר כסף), תפאורה, אלכוהול ויש כאלה שגם מפנקים באוכל, כל אלה הן ההוצאות השוטפות של הערב מבלי שהתחלנו להחשיב את התשלום לצוות ועוד. עכשיו אחרי שהבנו פחות או יותר בכמה כסף מדובר, אפשר להתלונן ולומר- לא היו מסיבות מפוצצות בעיר ולא יותר מידי השקעה במגוון. המסיבות שאכן יצאו לפועל היו טובות, אך בעלות אותה שכבת גיל, אותו סגנון מוסיקה או בקיצור שגרת חיי הלילה בעיר בתקופה האחרונה. אותו הדבר בכל מקום.

התאכזבתי לגלות שלא רק שאין לי לאן לצאת לבלות בערב יום העצמאות, אלא גם בליינים ירושלמים מקומיים, העדיפו לבלות מחוץ לעיר (איפה שיש מגוון גדול של בליינים מכל הארץ כאילו בירושלים אין), ושכחו שלב ליבה של המדינה נמצא ממש מתחת לאף שלהם ויותר מזה- היא העיר הכי מגניבה בעולם. לאן נעלמה הכמיהה בירושלים, הייחודיות שלה ולאן נעלם האופי החם של בלייני העיר? אני מבינה שהשעמום והשגרתיות עולים על כל דמיון, צעירים מתחת לשכבת הגילאים שמציבים היחצנים חוגגים במועדונים- ואנחנו? מעדיפים בילוי איכותי יותר מסוג אחר. אולי זו הסיבה שאנשי הלילה בעיר לא הפיקו בגדול השנה בחגיגות יום העצמאות, כדי לא להפסיד כסף ולא להתאכזב מהקהל שפעם היה נאמן בעיניהם.

יחד עם זאת ולמרות הכול, אני כותבת את הדברים האלה, כדי לעורר איזשהו רצון להחזיר את הימים שאני מכירה, או יותר נכון את הלילות. מקומות בילוי מלאים בירושלמים- ואנחנו מארחים את כל קצוות הארץ כאן אצלנו בסלון. ביקורת בונה, ככה אני מעדיפה לקרוא לדבריי! שנה הבאה בחגיגות יום העצמאות כולנו חוגגים בירושלים, עיר הבירה המדהימה ביותר בעולם!

חג שמח מדינת ישראל (קצת באיחור, אבל עדיף מאשר לעולם לא), שתזכי תמיד לחגוג מוקפת באוהביי אדמתך...

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו בירושלים של זהב

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה