הטרנד שניתן לחלוק עליו תופס טרמפ גם על שנת 2014 ומגיע לעשרות חנויות רשת, בוטיקים ואפילו על המסלולים הכי נחשקים. אז איך עושים את זה נכון? ולמי זה מתאים?

רעש מוזר של דפיקות קטנות בחלון העיר אותי הבוקר. חשבתי לעצמי שהפעם השכנים שלי הגזימו. אתמול שיפוצים, היום נקיונות של הדירה! ואז נזכרתי שאני גרה בקומה האחרונה של הבניין אז הסיכוי שהמים של שכנים שלי נזלו עלי מלמעלה הוא קלוש בהחלט. יכול להיות שזה גשם? עכשיו? בשיא השיזוף שלי? נו באמת. חייבת להבין איך זה מסתדר עם מזג האוויר ולמה דווקא בקיץ? או יותר נכון, למה הגשם הגיע אחרי שדחפתי (בכל כוחי) את כל קולקציית החורף שלי לקומה התשיעית של ארון הבגדים שלי! חייבת מעלית, או קיץ. תחליטו.

תודו, אי אפשר לדבר על הקיץ מבלי להזכיר את הטרנד הבלתי מעורער שהגיח אלינו ממש בתחילת 2013 והוא כאן כדי להישאר. והשנה יותר מתמיד!

בשנה שעברה אני זוכרת לא מעט יציאות שלי מהבית עם חולצות דקות, קצרצרות, לפעמים גדולות יותר, לפעמים קטנות, הנקראות בשם הכולל "חולצות בטן" לרוב עם מכנס גבוה גבוה, מבלי שיראו את הפופיק.
בהמשך, הטרנד התרחב והציע לא מעט חזיות ספורט שיש האומרים שניתן לצאת איתן מהבית (ויש האומרים שלא) ולא מעט שילובים משונים. לא פעם יצא לי לטייל ברחוב בוגרשוב
שמתחת לבית שלי ולגלות לא מעט נשים, שלא אשמות בזה- הן כנראה באמת לא יודעות כיצד ללכת עם הטרנד הלא שיגרתי הזה, שנראו מגוחכות למדי. אז אם את מהמתלבטות או מהנועזות אני כאן כדי לעשות סדר בבלגן! חולצות הבטן לא מתאימות לכל אחת וכמובן שאינן מתאימות עם כל אאוטפיט. ללא ספק המגמה הגורפת הפכה לנגישה יותר לכלל.
כמעט בכל חנות בוטיק/רשת שהסתובבתי בה לאחרונה ראיתי עשרות חולצות בטן צמודות, רחבות, קצרות, גדולות, עם מחשוף, בלי מחשוף, עם צווארון או בלי שרוולים. הפרשנות האלגנטית לטרנד החשוף פונה לקהל מסויים של נשים ומתארת חולצה שאינה חשופה כלל אלא רק מראה פס זעיר מהמותן. לרוב תראו על המסלולים חולצות אוברסייז שילכו עם גזרה גבוהה של חצאית או מכנס גבוה וממש לא תמצאו קשר בין מכנס נמוך, חצאית מיני או טופ מוגזם למדי. מיותר לציין שאם נלך על הפרשנות האלגנטית של הטרנד יותר בנות יוכלו להשתמש בו ולתת לבטן שלהן לצאת החוצה (או יותר נכון - לפס הבטן שלהן).

אז איך עושים את זה נכון?
פעם שמעתן את המשפט כל המוסיף גורע? אז פה זה ההיפך, כל המוסיף בד מוסיף סטייל.
ואסביר זאת באופן די פשוט. אם הולכים על חולצה צמודה, רצוי שהחלק התחתון יהיה עם הרבה יותר בד. כלומר מכנס מתרחב גדול או מכנס ארוך עם גזרה גבוהה ואפילו חצאיות ארוכות אחרי הברך.

טיפ מומלץ:
 כדאי ללכת על חצאיות או מכנסיים שרחבים יותר משום שכך הם יוכלו להוות ניגוד לטופ הצמוד. מה שכן, חצאיות מיני ומכנסיים צמודים וקטנים מחוץ לתחום - גם אם את בעלת המבנה המושלם. זה פשוט לא יעבוד.

אם בחרת חולצה רחבה - אתחיל מזה שזו הגזרה המחמיאה ביותר לטרנד הנוכחי ורצוי גם אותה לשלב עם מכנס או חצאית גבוהה אך צמודה בגזרת מידי כדי לא להרחיב ולהגדיל אותנו. מיותר לציין שחצאיות המידי מחקו באופן רשמי את חצאיות המיני מהארון שלנו והן באורך המושלם והמדויק ביותר עבורנו בייחוד כאשר החלק העליון הוא רחב יותר.
ואם החלטת ללכת על מכנסיי הבוייפרנד שנכנסו חזק לאופנה - לכי על חולצת בטן רחבה, גדולה וארוכה ככל האפשר שתראה פס קטנטן מעל המכנס ולעולם לא יותר מזה!

טיפ נוסף -
 הסתירו את הפופיק. אל תחשפו אזורים פחות מחמיאים בגוף וכמובן את כל הטופים שקניתן לאחרונה תשמרו לחדר כושר!
בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה