מעצבי העל נכנסים לכלא



שבוע מסעיר בעולם האופנה, שני מעצבי על גדולים נכנסים לכלא, טרנד שלא בא לכן לפספס, סלפי עם כנפיים ומכירות סופהשבוע בסימן יום הולדת למדינה

בוקר שכזה, הבגדים מפוזרים בכל מקום - בסלון, על הריצפה, על הכסא, בתוך הכוורת של הספרים והעיקר לא במקום שהם נועדו לו - בארון הבגדים. בטוחה שאתן מכירות את ההרגשה הלא נחמדה הזאת שיש כלכך הרבה ואין מה ללבוש דווקא כשבא לכן להיות הכי אופנתיות. אז כך בדיוק קרה לי הבוקר כשהייתי כל כך קרובה לצאת מהבית הרגשתי שהפיג'מה היא הבגד הכי אופנתי שלי ולכן עדיף שאשאר היום בבית! ואולי יקרה איזה נס והכל יסתדר מעצמו.. ואראה איזו מחט בערימה שאי אפשר להבחין בה בכלום חוץ מחלקי חולצה שאלוהים יודע לאיזו חולצה הם היו שייכים לפני כמה ימים.
ואולי הכפתור השחור האבוד שמונח במסלול המכשולים למיטה, אולי הוא רוצה כבר לחזור לאמא חולצה שהערצתי ביום שקניתי! חייבת עזרה בבלאגן, סדר באי-סדר ושקט נפשי. איפה קונים את זה?

טרנדים ועוד קצת טרנדים

השבוע כשהסתובבתי בקניון נתקלתי בטרנד שהיה לי קצת מוכר, מפעם. טרנד נעלי הטרקטור. או בעברית - נעליים עם פלטפורמה משוננת. חשבתי איפה פגשתי את הטרנד הזה לאחרונה ונזכרתי כשממש לפני 22 שנים כשהייתי גורה בת שנתיים הייתי הולכת עם אמא ואבא לים לבושה בבגד ים ונעלי שקפקפים שקופות - אלו בדיוק אותן נעליים רק משודרגות, גבוהות יותר ואדג'יות לחלוטין! הלוק האורבני שצועק "אני לא נשית ולא מתיימרת להיות!" מופיע ברוב בתי האופנה הגדולים בעולם ומציע לנו לוק גברי, מחוספס ונוח! למי זה מתאים? לרובנו. לבעלות רגליים מלאות/שריריות יותר הטרנד פחות מתאים משום שהנעליים נראות גדולות וכבדות ויכולות להיראות מגושמות וגדולות.
אמצו בזהירות ובטעם! בהצלחה

תדהמה בעולם האופנה
הקאפל דולצ'ה וגבאנה נכנסים לכלא והפעם- זה סופי! אתמול בית המשפט דחה את הערעור שהגישו דולצ'ה וגבאנה ומעצבי העל ירצו עונש מאסר של עשרים חודשים בכלא! למה הם יושבים? העלמת מס בגובה של כ-300 מליון יורו מאיטליה, הארץ שבה הם יסדו את בית האופנה היוקרתי על שמם. השניים כמובן הכחישו את הטענות נגדם, אך זה לא עזר. עכשיו הם יצטרכו להוכיח לנו שיש סטייל גם במדי כלא.

אופנת הסלפי
טוב אז ברור שהסלפי הפך כבר למחלה אמיתית אצל רובנו, ומי שלא עושה סלפי כבר נהיה חולה בעצמו. אז מה התחדש בגזרה האופנתית? סלפי עם כנפיים. את הצילום המשעמם עם הסמארטפון מחליף גימיק חדש וממכר לא פחות: צילום עצמי בוידיאו על ידי מטוס זעיר על שלט. הגימיק החדש נקרא "דרוני" ואל תשכחו איפה שמעתם עליו לראשונה….
שופינג של עצמאות
יום העצמאות מתרחש ממש ביום שלישי הקרוב וזו לגמרי סיבה למסיבה לצאת לשופינג מטורף ברחבי הארץ. המבצעים והמכירות השוות יתרחשו כמעט בכל מקום אפשרי לכבוד יום ההולדת 66 למדינה.
תכינו דף, עט וכרטיס אשראי (רצוי של מישהו אחר).

-אירוקה - כל זוגות המשקפיים ב-66 ש"ח עד ה-7.5 או עד גמר המלאי.

-גולברי - 66 ש"ח מתנה בקנייה מעל 300 ש"ח. בכל חנויות הרשת.

-הודיס - במגוון מבצעים על פריטים בגווני כחול-לבן. בכל חנויות הרשת.

-רשת הנעליים אינסייד/אאוט בהנחה של 66 ש"ח על רכישת זוג נעליים.

-הילה גאון - מעצבת שמלות הכלה משיקה חנות אאוטלט ל3 חודשים בלבד במחירים סבירים ביותר לצרכן. כתובת: טשרניחובסקי 21 ת"א.

-דיזינגוף סנטר מארח את מכון אבני לאומנות ועיצוב ביריד אופנה מיוחד בטווח מחירים של 10-50 ש"ח. שווה בטירוף! היריד יתקיים בחמישי-שישי.
יום הולדת שמח!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה