שלושה טרנדים נוחתים אלינו הקיץ היישר מהעונות הקודמות. איך נתאים אותם לשגרת היומיום שלנו? האם הם מתאימים לכל אחת? ומה אנו חייבות לקחת בחשבון לפני שיוצאים מהבית? יצאנו לדרך

מידי, יש חיה כזאת?
השמלות והחצאיות בעלות האורך שאף פעם לא היינו מעיזות ללבוש חוזרות לקידמת הבמה ולמסלוי התצוגה הנחשקים. האורך בעייתי, בטח שלא מחמיא לכל אחת, תלוי במבנה הגוף, הגובה ויכולת התאמה של פאשניסטה מהשורה הראשונה. 
אז מה זה בכלל חצאית מידי? לא מיני ולא מקסי, פשוט מידי, באמצע. אחרי הברך ולפני אמצע השוק. פשוט שם. אתחיל ואומר כמו תמיד שמבנה הגוף והגובה הם בין הפרמטרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. נשים נמוכות יכולות לפסול מראש את הטרנד הבעייתי משום שחצאית באורך כזה עלולה "לקצר" להן את הרגליים עוד יותר וליצור מראה פחות מחמיא. נשים בעלות מבנה אגן רחב דווקא כן יכולות להשתמש בטרנד ה"מידי" בעיקר בשמלות וחצאיות שצמודות במותן ונפתחות באזור האגן. במצב כזה החצאית או השמלה "יטשטשו" את החלק הפחות מחמיא של גופך וידגישו את המותן והחלק העליון.
לגבוהות בעלות מבנה גוף רזה, חצאיות המידי יתאימו ללא כל בעיה.
והחולצה? יכולה להיות או מאוד צמודה עם חצאיות רחבה יותר, או חולצה נופלת בגזרה רחבה עם חצאית בגזרה צמודה יותר. גם חולצות בטן יכולות להילקח בחשבון אם המותן צרה וקטנה, חולצת אוברסייז בטן תיפול בצורה מושלמת ותראה את הגימורים של החצאית באופן מושלם.
לגבי נעליים - רצוי ומומלץ נעלי עקב. הפעם יותר מתמיד.

שחור פלוס לבן
מגמות נעליים הם הדבר שהכי כיף לדבר עליו. כי זה אומר שמייד אחרי שהטרנד מגיע יש לנו אישור פאשניסטי לרוץ לקנות עוד זוג,
כי "90 זוגות נעליים בארון זה מספיק לי" לא אמרה אף אחת, אף פעם.
הטרנד החם ביותר של הקיץ מדבר על צבעי שחור פלוס לבן בנעליים שטוחות ועקבים. אם פעם לא היינו מרשות לעצמנו לשים נעל עקב שחורה עם עקב לבן ועם גימורים לבנים, מעכשיו אפשר. שלא נדבר על נעלי עקב לבנות שהיו נחשבות כאופציה רק ביום החתונה, שלנו. ומשם לקופסא היישר לבוידעם לשמור לחברה טובה נעל במתנה רק כדי להיפטר ממנה. סטייל רטרו וקלאסי וגווני השחמט זה לגמרי אין. מה שכן ההמלצה החמה ביותר היא שאם כבר החלטנו ללכת על נעליים בגווני שחור לבן, נוכל להתפרע בבגדים צבעוניים ולאו דווקא בגווני הנעל. קיבעון זה לא פה.

שלמים, גבוהים ומנומרים
בשורה שנוייה במחלוקת בעולם בגדי הים מדברת על טרנדים שנשארים איתנו מהשנים הקודמות וכאלה שחוזרים עם טוויסטים מעניינים. בגד ים שלם זה ממש לא למלאות בלבד וגם ממש לא לנשים מבוגרות יותר, נהפוך הוא. הקיץ הזה אנחנו נראה הרבה בגדי ים שלמים על הגוף שנתפרו ממידות קטנות ועד גדולות, בגוונים צבעוניים, חלקים ואפילו מנומרים. כן, גם בגד הים המנומר חוזר היישר מהספארי ברמת גן למלתחת בגדי הים שלנו. בגד ים שני חלקים עם תחתון גבוה זה טרנד שמתחזק העונה, הסיקסטיז גם מאותת לנו שהוא כאן כדי להישאר, שחור לבן, וינטג' ומנומר (כן, שוב).
המלצה אישית: אני באמת חושבת שאין טרנד אמיתי בבגדי ים. לכל אחת מתאים בגד ים אחר, בגזרה אחרת. מי שכמובן בורכה בגוף שכל בגד ים יושב עליו בול זה נחמד, אבל רובנו יודעות בדיוק מה החסרונות והיתרונות שלנו בעיקר כאשר מדובר בבגד ים!
כמובן, יש לקחת בחשבון את עניין השיזוף בבגדי ים, מי שמעוניינת לרכוש תחתון גבוהה יכולה לשכוח מלהשתזף עם בגד הים ולהחליף לביקיני ביום שלאחר מכן.
תבלו, תהנו ותלבשו קצר כי הקיץ הגיע והוא כאן כדי להישאר.

אוהבת,
בר.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה