איל גולן בדרך להיות אבא, מי החדשה של עומר אדם? דודו אהרון מפתיע את אבא, ניקוס ורטיס מגיע לארץ, ואיפה האמנים חגגו את המימונה.. הכל בפנים

אנחנו פותחים את הפינה עם הידיעה שהסעירה אתמול את מדורי הרכילות. הצמודה של איל גולן, רוסלנה רודינה, בהריון! עבורו  זה יהיה ילד מספר שלוש ועבורה  זאת תהיה הפעם הראשונה. השניים התניעו את הקארוון המפואר של איל בשישי האחרון, לחוף ניצנים שם העבירו את הערב- ואולי הרימו לחיים לרגל הבשורה.

עוד בגזרת איל - בשבוע הבא ינחת בארץ הזמר היווני, ניקוס ורטיס, ויחד עם שרית חדד השלושה יצטלמו לפרסומת מיוחדת לרגל המופע המשותף בקיץ- בקרוב אצלכם במסכים.

עומר אדם כבר לא לבד. בשבועות האחרונים הרווק המבוקש צמוד לבחורה בשם מעיין אשכנזי.
מקורבים אומרים שהשניים מהדקים יחסים- אולי היא תצליח לכבוש אותו?

גמר ליגת האלופות מתקרב. ומי הם ברי- המזל שישבו ביציע: דודו אהרון ואביו. דודו החליט להיות לארג' ולהפתיע את אבא בזוג כרטיסים לגמר שיתקיים בפורטוגל בחודש הבא- תקנאו. 

דיווחנו לכם שליאור נרקיס איבד את הרישיון שלו, אז עכשיו אפשר לעדכן --הוא קיבל אותו בחזרה באופן זמני והוא כבר לא צריך נהגים.

ולסיום, איפה נשמעו צהלולים השבוע. אז לכל חופשת פסח יש גם מימונה בסופה והז'אנר שלנו חגג. אצל לאה שנירר בילו אייל גולן ורוס, ליאור נרקיס התארח אצל משפחת רביבו, משה פרץ חגג עם משפחתו בבית, דודו אהרון התארח אצל מנהלו בבית משפחת מלכא ואצל אלון אלגלי התארחו  לירון רמתי, רגב הוד, איתי לוי, פאר טסי אופיר כהן והרשימה עוד ארוכה- בקיצור תרבו ותסעדו.


הופעות

29/4 עופר לוי מגיע למנדיס בר ביהוד. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה