THE CHILDREN'S PLACE עכשיו גם בישראל



רשת האופנה האמריקאית THE CHILDREN'S PLACE הגיעה לישראל ופתחה חנות בקניון הדר בירושלים

רשת האופנה האמריקאית THE CHILDREN'S PLACE היא הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר לבגדי ילדים בצפון אמריקה, אשר מעצבת, מייצרת ומוכרת פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז לילדים ולתינוקות במידות 0-14 באיכות גבוהה ובמחירים נוחים.

הרשת מציעה קולקציה רחבה לבנים ולבנות, מפריטי קז'ואל ועד פריטים אופנתיים ונוחים. 

מגוון הפריטים הרחב בחנויות הרשת מאפשר יצירת MATCH& MIX להתאמה מהירה ונוחה של פריטי הלבוש לקבלת לוק מושלם מכף רגל ועד ראש הכולל גם אקססוריז ונעליים.

חנויות הרשת מציעות חווית קניה ידידותית, בסביבה מרווחת ונוחה לילדים ולמבוגרים כאחד.

הרשת מפעילה מעל 1,100 חנויות בארה"ב ובקנדה.

בשנת 2012 נכנסה רשת THE CHILDREN'S PLACE לשוק הבינ"ל. נכון להיום לרשת מעל 30 חנויות זכיינות במזה"ת. בתחילת חודש מרץ הגיעה הרשת גם לישראל. עד סוף חודש מרץ יפתחו 9 חנויות ועד סוף שנת 2014 תמנה הרשת כ- 23 חנויות בפריסה ארצית.

מיכל ריבקינד, מנכ"לית רשת CHILDREN'S PLACE  THEבישראל: "הרשת היא רשת אופנת ילדים המביאה משהו חדש ומרענן לשוק אופנת הילדים בישראל. החנויות גדולות ומשתרעות על פני שטח של כ - 220 מ"ר ומציעות מגוון רחב של פריטי לבוש ואביזרים ל - LOOK  TOTAL מושלם לילדים ולתינוקות, לבנים ולבנות. האמא הישראלית שתיחשף למותג החדש תמצא חנות בה ניתן לבצע את כל הקניות במקום אחד ולהלביש את הילד מכף רגל ועד ראש. אני משוכנעת שהיא תתאהב בחנות ממבט ראשון".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה