שבוע חדש עם עדכון אופנתי שהולך לשנות לנו את המלתחה ולאתגר אותנו. מה הטרנד הכי מדובר בעולם האופנה? איך נתאים אותו לשגרה היומיומית? ולמה התאהבתי בו מהרגע הראשון?

איזה כיף שסופסוף הגיע הקיץ, או לפחות סימנים לכך שכבר ממש בא לו להיות כאן! ואני אומרת איזה כיף, כי גם אנחנו כל כך השתוקקנו לו.

והיום, בדיוק ברגע שפתחתי את החלון עפתי אחורה מרוח סופר-מעצבנת ושוב פעם עמדתי מול הארון במשך שעה ואמרתי לעצמי שאני מאותגרת אופנתית ליום הלא-ברור הזה. הרי בטח עוד דקה תצא השמש ואני ארגיש מגוחכת עם חולצה ארוכה, ומצד שני אם אני אשחק-אותה-לרגע קשוחה ואלבש קצר אתהלך כל היום עם עור ברווז ובגלל שכל כך קר לי. בקיצור החלטתי שבתקופה הקרובה אני לובשת קצר בתוספת ג'קט קטן (וקבוע!) שהולך לשבת לי בתיק (והלוואי שלא יהיה שימוש בו)!

השבוע הפתיע במיוחד בזכות הנעליים שאנחנו הולכות לנעול מ-עכשיו ועד שיגידו לנו אחרת. ואני לא מדברת עם הסטילטו הגבוהות וגם לא על סנדלים עם פלטפורמה, אני הכי מדברת על נעלי הספורט (ששכבו אצלנו בבוידעם-במשך הרבה זמן). כן, אלה עם השרוכים, הלא אופנתיות האלה - כן אלה. וקבלו סקופ, ככל שהן יהיו יותר ישנות - הן יהיו הרבה יותר אין.

בקיצור נראה שהשנה מסתמנת מהפכה של ממש! בינואר האחרון, בתצוגת אביב לשנת 2014 של שאנל, שלח קרל לגרפלד את הדוגמניות שלו בנעלי התעמלות נוחות, שהחליפו עקבים בלתי סבירים. הצעד הנועז הזה הקפיץ את נעלי הריצה שלנו מדרגה והפך אותן לדבר-החם-הבא (גם עבורנו).

נייקי למשל בתקופה האחרונה החייתה והפיחה רעננות צעירה וחדשה בדגמים ישנים וטובים מהאייטיז-ניינטיז על מנת לספק את דרישת הלקוחות הלא ספורטיביות שלה. ואני, למרות שאפשר לומר שאני עושה ספורט בקביעות (ואפשר גם לומר שלא!) רכשתי זוג מדובר אחד כשנאמר לי בפירוש בחנות - אל תנסי לרוץ עם זה, ולפני שחשבתי לעצמי: "מה יש לי לעשות עם נעלי התעמלות שלא ניתן לעשות איתן ספורט?" רכשתי מיד ונעלתי אותן בבוקר לבית קפה. ואיך שהגעתי כולם שאלו אם בדיוק חזרתי משיעור ספורט? או כמה רצתי? ואני התהלכתי עם חיוך יום שלם כי...

  1. היה לי נוח.
  2. כל פעם ששואלים אותי אם אני עושה ספורט - זה מרגיש שאני נראית טוב.
  3. אני אופנתית וטוב לי עם זה.

הסקופ הנוסף כמובן מדבר על נעלי הניו-באלאנס (שלירלרתי לעצמי שאם יהיו לי כאלה לא ישארו לי חברים) - שחוזרות ובגדול! פומה, אדידס ואסיקס - גם חזרו לשוק עם לא מעט דגמים אופנתיים. בקיצור, לא חסר - אמצו ומיד.

ואולי עכשיו, אחרי שהרסתי לעצמי את כפות הרגליים עם עקבים לוחצים וכואבים.. אולי עכשיו, אני אחזיר לעצמי את הרגל שהיתה לי פעם (כשהייתי בת 10… כאילו בתקופה שלפני העקבים?).

 

איך נועלים? למה? ואיך נתאים את טרנד החדש לבגדי יציאה שלנו? האמת, בקלות.

נעלי הספורט יכולות להתאים לכל לוק, למעט לוק-אוסקר. (ויש כאלה שגם הוכיחו לנו שבלוק הזה הן הצליחו להוציא שפן מהכובע). אך באמת, הכל נמדד ביכולת שלנו להתאים את הפריטים בצורה הנכונה. אתחיל ואומר שנעלי ספורט ונעלי טניס בעיקר מתאימות לשורט'ס וחצאיות קצרות, בשורה מנחמת בעיקר כאשר הקיץ ממש עוד רגע כאן. ג'ינסים בגזרת בוי-פרנד-קאט יתאימו במיוחד ללוק הספורטיבי, רק הקפידו לזרוק על עצמכן גופייה לא מתאמצת כדי לא לצאת בחלק העליון אלגנט ובחלק התחתון ספורטיבי. נעלי הספורט שלנו למאותגרות אופנתית (בלבד!) יכולות לעבוד עם שמלות קצרצרות ושמלות ארוכות, ומי שרוצה להבין בדיוק איך?! יכולה להציץ על תצוגת האופנה של שאנל ולהיווכח בקסם-אמיתי. כי שם הכל עובד. (לפעמים אני מחכה לאיזה לוק בתצוגה שיעקם לי פרצוף, או איזו דוגמנית אחת שנראית פחות טוב, או פשוט חליפה אחת שלא תעבוד - וכל פעם מחדש כשאני לא מוצאת אני קצת מתבאסת! הם כאלו טובים ברמה כזאת שאם יחטפו אותי חייזרים ויגידו לי "take me to your lider" אני בטוח אקח אותם לקרל המעצב של שאנל).

לנמוכות שבניינו, בתקופה האחרונה יצאו לא מעט נעלי ספורט עם פלטפורמה בנויה נמוכה (כ-4-5 ס"מ בערך). אמצו אותן.

אה, ואם פתאום ממש יתחשק לכן לעשות ספורט - כי זה טוב, בריא, מרזה, מחטב.. ועוד הרבה דברים טובים יש להגיד על זה (כמו שאבא אומר(, אז הטרנד הזה כבר עשה משהו טוב לאנושות. ואם לא בא לכן, גם להיראות ספורטיבי "בכאילו" זה מחמיא!

 

שיהיה לכולנו חג שמח וכשר!

נשיקות, בר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה