מזל טוב כפול לאייל גולן, באיזה קליפ אתם הולכים לראות את חן טל, מי מתכנן דואט עם סאבלימינל, יניב בן משיח מטייל על חמור לבן, לירון רמתי עושה מעשים טובים, רותם כהן חוגג יום הולדת והגיע הזמן לעשות סדר בשמועות- הכל בפנים

נפתח את הפינה עם אייל גולן. שהתארח ברדיו ירושלים בתוכנית ביום שלישי, למי שפספס- וחבל אני אסכם לו- הוא ורוסלנה חושבים על ילדים, את השיר 'אני מקווה' הוא לא שר על גרשותו, אילניתלוי, אייל גם אישר את הפקת הענק שמתוכננת בקיץ הקרוב בבלומפילד, אייל, שרית חדד וניקוס ורטיס במופע משותף ב-24/6.

עוד אצל אייל גולן. לאחר שסיפרנו לכם שביום העצמאות הקרוב תוכלו לראות את גולן על במת שדרות ובית שמש, עכשיו אפשר לדווח שגם במוצאי יום העצמאות אייל מגיע לרידינג 3. ברכות גם על מעמד הפלטינה לדיסק החדש 'ימים יגידו' שהגיע בתוך יום אחד בלבד ל30 אלף עותקים- וגם על יום ההולדת שמתקרב ביום שבת הקרובה- מזל טוב.

 

הזמר דניאל בן חיים צילם היום קליפ לשירו החדש "כמה כמה". בתסריט דניאל שודד בנק ומי שחורת אותו היית אמורה להיות חן טל. אבל טל הבריזה, ובמקומה הצוות הקפיץ את לפיד סידלר (שהשתתפה בתכנית הרווק עם דודו אהרון). 

 

זמרים מהז'אנר המזרחי מוצאים עצמם מתחברים לסגנון חדש, ראפ. סאבלימינל עובד בימים אלו על אלבום חדש וייחודי והשמועות אומרות שאתי ביטון הולכת לקחת חלק בפרויקט ולא רק היא גם שמו של מאור אדרי עלה - תמיד טוב לגוון.

 

אל תבהלו אם ביום ראשון אתם הולכים לראות את יניב בן משיח מטייל על חמור לבן בשוק מחנה יהודה- כאן אצלנו בירושלים- זה רק לצילומי קליפ חדש. אבל כן תופתעו שהוא בעניין של למצוא את המשיח- שיהיו חיפושים מוצלחים.

 

מעשים טובים. לקראת חג הפסח לירון רמתי לא נשאר אדיש. אסף מספר חבילות אוכל והלך לחלק באופן אישי בבתיהם של משפחות נזקקות- כל הכבוד על היוזמה.

 

רותם כהן חגוג פעמיים כי טוב לא בשלישי, אלא בראשון, חגיגות יום הולדת שלוש ושלוש משולבות בהופעה שלו יחד עם כל החברים בצוותא ת"א, יבואו לפרגן: שלישיית מה קשור, מתן גושן וכמובן החברה נטלי דדון. כל מי שמגיע עם עוגה שידע - שהכל הולך לתרומה לרגל החג- מזל טוב.

 

והגיע הזמן לעשות לכם סדר בשמועות אחת בהריון והשני קיבל מכות. אז זהו שלא- הכי לא. הצמודה לזמר גרוש לא בחודש רביעי להריונה והמנהל של לא קיבל מכות השבוע אלא רק נפל ונפצע – והמבין יבין.

הופעות:

הערב במנדיס בר ביהוד יואב יצחק מגיע לחמם את הקהל, בשבת הקרובה עופר לוי גם כן במנדיס בר ביהוד. רגב הוד יום אחרי ערב החג ב15/4 יגיע למועדון ה'ממילא' בתל אביב ומקביל אליו נסרין תופיע בקפה ת"א.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה