איפה מופיעים הזמרים ביום העצמאות? מי תבע את אתניקס תביעת ענק? איך דנה רון קשורה לרגב הוד, ישי לוי מפתיע את האישה ורותם כהן ונטלי דדון מחזיקים את הזוגיות

כולם חששו שאייל גולן לא יופיע ביום העצמאות , כבר הספידו ואמרו שבחגיגות יום ההולדת למדינה הזמיר ישאר בבית. אז זהו שלא. אייל גולן יעלה על הבמה בשדרות וכאן קרוב אלינו בבית שמש והיד עוד נטויה כי עוד ערים מהדרום במו"מ מתקדם איתו. יומיים אחרי יום העצמאות יוצא גולן לסיבוב הופעות נוסף בארה"ב על הקו ניו- יורק, מאמי לוס אנג'לס.  חובה לפרגן, לראשונה תשמעו את גולן מדבר ומתראיין בתוכניתנו כאן ביום שלישי הקרוב- יש למה לצפות.

ועוד ביום העצמאות. רק כדי לסבר את האוזן, הז'אנר שלנו מככב.

עומר אדם יופיע בראש העין, אשדוד ודימונה, שרית חדד מצפינה לעכו קרית ביאליק וקרית אתא, איתה לצפון מגיע ליאור נרקיס שהולך לעשות קופה ויגיע להופעה בנשר, קרית מוצקין, קרית אתא ואופקים, שלומי שבת ישמח את החוגגים באשקלון, פ"ת ור"ג, רגב הוד יופיע בר"ג גם כן, קובי פרץ ברמלה דודו אהרון בלוד, הרצליה ונשר... והרשימה עוד מתארכת.

 

שלומי שבת סוגר את הבסטה. אחרי שחיתן את ביתו מנור בספטמבר האחרון ביום שלישי חיתן גם את בנו אביהו, ואל תתבלבלו הוא לא הסתפק רק בהובלה לחופה. שבת היה מופקד על כל הפן האומנותי הופיע בפני האורחים יותר משעה ושר לזוג הטרי את שיר הסלואו שלהם. מה שעוד מעניין לשמוע הוא ששבת מתכנן ירח דבש משפחתי עם כולם, והיעד ככל הנראה איי סיישל- מפנקקקקק.

עוד שלב ביחסים. הזמר, רותם כהן ונטלי דדון שלו מוכיחים זוגיות צמודה ואיך עושים את זה? כשנטלי רשמית הופכת להיות חלק מהמשפחה. דדון הזמינה את אחותו של רותם לחופשת סקי מפנקת באלפיים הצרפתיים, אל תדאגו זה לא עלה לה, אבל העיקר הכוונה.

גבר נאמן- ישי לוי הפתיע את האישה וקנה לה רכב חדש- קאיה פיקטו שחורה מהניילונים. לכבוד מה אתם שואלים? לכבוד האהבה. האישה נדלקה וקיבלה.

תביעת ענק נגד אתניקס. לירן טל שזכור לנו יותר מהדואט עם חיים משה 'אחד כמוני'  והלהיט 'אהבה זמנית' החליט יחד עם סוכנו לשעבר, אדיר שלום, לדרוש פיצויים מזאב נחמה ויורם פויזנר, סך התביעה 450 אלף שקלים. בכתב התביעה נכתב:" הנתבעים שלשלו לכיסם את כספו של התובע, לא טרחו להפיק עבורו את האלבום ואת השירים, גזלו ממנו הקלטות של שלושה שירים .... "- ניפגש בבית המשפט.

רגב הוד בילה סוף שבוע מפנק יחד עם האישה, הלן בצימר בצפון ואיתם יחד נספו לחגיגה יריב נתי ודנה רון שלו. הרביעייה ציינו את יום הולדת 41 ליריב, השוס היה בפעילות אקסטרים משותפת- ריחוף עם מנצח, רגב הוד הפחדן וויתר.

הופעות:

הערב שרית חדד ממשיכה במתכונת האינטימית בזאפה תל אביב, במקביל אליה לראשונה יופיע קובי פרץ בתאטרון הבימה גם כן בת"א,
בשבת מאור אדרי ממלא את האנגר 11
וביום ראשון דודו אהרון מגיע לתאטרון ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה