מכירים את האקס המתאמץ? זה שמגיע לכל מסיבה שאת נמצאת, מתחיל עם בחורות בצורה מוגזמת והופך לחיה ללא שם או הגדרה, עד שתואילי בטובך למצמץ לכיוונו? השבוע פגשתי באחד כזה ולא רק שעשה מעצמו צחוק, הוא גם הפך להפתעה המעניינת ביותר במועדון. שואלים את עצמכם מה בדיוק היה שם? תכף תגלו

לכולנו יש אקס מיתולוגי, מעצבן, שנוא שלעולם יישארו אליו רגשות לא רציונאליים. הכול טוב ויפה עד שהוא הופך לנוכח יותר ממה שהיה במערכת היחסים בניכם. בעיר קטנטונת כמו ירושלים, חיי הלילה לא באמת אפלוליים ומסתוריים ואם מישהי פוזלת לכיוון האקס או להיפך, הריכולים לא מאחרים להגיע. לפני שאמשיך, רק אציין עובדה: משחקי אגו עם האקס נחשבים למערכת יחסים בפני עצמה! אחרי שהבהרתי את נקודתי, אספר לכם חוויה מצחיקה והזויה של אקס מתאמץ.

המוטו שלי לחיים מאוד פשוט: קיבלת החלטה? לעולם אל תחזרי אחורה או תתחרטי! כן, כך אני חושבת גם לגבי אקסים (יש סיבה לכך שהם אקסים לא?!). עם כל הסיסמאות שאני אוגרת במגירה בחדר השינה, השבוע פגשתי באקס משמעותי באחד ממועדוני העיר. ההרגשה הייתה קצת מוזרה, ופתאום אין יכולת שליטה בשפת הגוף ואם שותים יותר מידי, אז אפשר לאבד שליטה על ההתנהגות שלנו. למזלי, לא טרחתי להתעסק בזה והתרכזתי בחברים ובמוסיקה הטובה שהתנגנה ברקע. ממש לא צפיתי את התסריט שמחכה לי בהמשך הערב.

בשלב מסוים של הערב נתקלנו אחד בשני ונאלצנו לברך לשלום צבוע ומיותר, שפתח את סצנת הפתיחה של כל ההצגה. תחילה קיבלתי כוסית יין לבן מבחור "אלמוני" וכשהסתובבתי הוא קרץ בהגזמה. המשיך להערות ועקיצות לאורך כל הערב, והשיא הגיע לרחבת הריקודים. מי היה מאמין שאותו אקס יבש, חסר הומור וממש לא בליין יקרע את רחבת הריקודים בברייקדאנס מושקע?! הדבר הדאיג, אבל אין כמו לראות מופע סטנדאפ טוב וליהנות. כשמופע היחיד שלו יצא להפסקה קטנה, התאספו שוב ברחבה כל אותם בליינים שנשללה מהם הזכות לרקוד וליהנות למספר דקות ארוכות וכך גם אני וחבריי התחלנו לפזז. רוקדים ומשתוללים להנאתנו ולפתע מגיח בחור יפה תואר (אני סתם נסחפת- חמוד) ושאל אם חברתי פנויה להכיר? חייכתי בנימוס והזזתי אותו בדחיפה קלה לכיוונה וכמה ששילמתי על כך ביוקר.

האקס המתאמץ החל בהצגה נוספת: הודעות טקסט! הטלפון הוצף בהודעות קצרות ומעצבנות ללא יכולת לענות עליהן כלל. אם לומר את האמת, לא רציתי לענות אבל כעס שלט בי. איך לעזאזל אקס משפיע בצורה כזו או אחרת, על הבילוי שלי עם החברים, על פלרטוטים עם רווקים מעניינים והכי חשוב על מה שאני חושבת? לא ברור, או שכן?

אם כל כך חשובה לי דעתו, וההתנהגות המוגזמת שלו תופסת את תשומת ליבי ואני מעוניינת להגיב להודעות חסרות תוכן שהוא מנסח בשביל לעצבן (אגב, זה עבד) , אז כנראה שעוד אכפת לי. כמובן שאף אחד לא נשאר פרייר והאש רק מתחזקת. הערב נהרס לשנינו והעצבים גם הרסו לחברים שלנו. מסקנה מאוד ברורה עולה מהחוויה הזאת: זה לא נגמר, עד שזה נגמר!

הרי לא נוכל להפסיק להיפגש במקומות בילוי שבהם מבלים חברים משותפים, אלא פשוט נלמד לשחרר וזה אכן יעבוד! אקס יכול להישאר חבר טוב ואפילו להוסיף לנו בחיים.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה