מעכשיו זה רשמי, ריהאנה מוסיפה לרזומה שלה את תואר "אייקון האופנה של השנה". על סמך מה היא זכתה בתואר? מה זה בכלל אייקון אופנה? ומה קורה בארץ?

לריהאנה יש את כל הסיבות שבעולם לקום עם חיוך בבוקר - היא זמרת סופר-מצליחה, מוכשרת, מחוזרת, מוערכת ומעוררת השראה אופנתית.

אה, וגם פרט שולי.. הונה מוערך בכ-80 מליון דולר. נשמע מופרך? לא לכוכבת גדולה כמוה. השבוע התוודעתי לידיעה מרעישה - ריהאנה מוכתרת ל"אייקון אופנה" של השנה. בטח אתם שואלים איך זוכים בתואר הזה? זה ממש ממש פשוט. מועצת האופנה של אמריקה מחליטה למי יוענק הפרס בטקס שנתי שנערך בניו יורק. ומה צריך לעשות בשביל לזכות בתואר הנחשק? פשוט  - להיות ריהאנה. למרות שאנחנו לא תמיד מסכימים לבחירות האופנתיות של הזמרת הבאמת מוכשרת, אי אפשר להתכחש לעובדה שרירי מכתיבת טרנדים ידועה, החל מנעליים, בגדים ועד לתספורות משוגעות שמהוות מודל לחיקוי. ואם אתם לא מסכימים לקביעה הזאת - חבל. כי הזכייה מדברת בעד עצמה. ב-2 ביוני בטקס השנתי של ה- CFDA תוכתר רירי לאייקון אופנה של השנה ויוענק לה פרס יוקרתי. בעבר זכו בתואר קייט מוס, ליידי גאגא ואיימאן. יש כבוד!

ילדה טובה? כבר לא

מכנסי ג'ינס שנגזרו לתחתון מינימלי, פטמה שמציצה מבעד לחזייה, ריקודים סוערים, עקבים שלא נגמרים ועוד - זה רק חלק קטן מהקליפ של ריהאנה pour it up שיצא בספטמבר האחרון. פורנוגרפיה או העצמה נשית? אפשר להתווכח על זה.

הסגנון של ריהאנה די ברור, הרבה פרובוקציות זולות מעורבבות בקוטור, צבעוניות ובעיקר שיגעון אחד גדול. אמנם אסור לשכוח כי מאחורי הסטייל של ריהאנה עומד צוות סטייליסטים נחשב ומסוגנן כשבראשם הסטייליסט הנחשק מל אוטנברג. אך למרות כל זאת נזקוף את הקרדיט לרירי שיודעת להעז ובגדול.

ההבדל בין האופי הפרובוקטיבי של הקליפים שלה לבין אופי הלבוש שלה בחיי היומיום רק הולך ומקצין עם הזמן ככל שהקריירה שלה מתפתחת. בחיי היומיום היא מתלבשת בסגנון בוייפרנד: מכנסי באגי, חליפות גבריות, חולצות קרופ והרבה כובעים. עם זאת, על השטיח האדום היא נתפסת כאחת שלא מפחדת לקחת סיכונים ובטח שלא מפחדת מביקורות. הופעה שלא קשה לשכוח הייתה בגאלת מכון התלבושות של מוזיאון המטרופולין בניו יורק בשנת 2009. שם לבשה ריהאנה חליפה גברית, אוונגרדית ושחורה של דולצ'ה וגבאנה עם כתפיים תפוחות. נפלה לי הלסת.

ומה קורה בארץ?

המושג אייקון אופנה בישראל הוא אבסולוטלי ייבוא מחו"ל. במדינתנו הקטנה עשינו קופי-פייסט. 

אז טוב, אצלנו אין יותר מידי טקסים אופנתיים, ומי שנחשבת "סופר אופנתית" זו מי שמככבת בפנאי פלוס תחת התואר "שיק" או מי שזכתה בשבוע האופנה בביקורות פנומנליות וגם כל מי שהשכילה להתאים את הנעליים לחולצה ושידכה לאאוטפיט תיק של שאנל (והיא חייבת להיות  סלבריטי) - היא לא פחות ממלכת הסטייל שלנו. אין פה ספק שמי שמכתיר את האייקונים במדינה שלנו היא התקשורת המסמנת את מי שלדעתה ראוי לתואר ומאששת את בחירתה בכל ערוץ אפשרי. אז מי נחשבת להכי שיק בתקופה הנוכחית? דורית בר אור, קרן מור, נטע גרתי, יובל שרף, איתי תורג'מן ואסי עזר. ומה עם איזה פרס? עדיין אין, אולי 5 דרקונים במקרה הטוב אצל דורין אטיאס.

לסיכום, תעזו, תהיו יצירתיים, ובעיקר לכו אחרי הסגנון המיוחד שלכם.

אה, ואל תשכחו להזיז הלילה את השעון האופנתי שלכם שעה אחת קדימה!

שיהיה לנו שבוע קייצי מלא בסטייל.

נשיקות, בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה