רשת מלונות וולדורף אסטוריה מגיעה לבירה



אחרי עיכוב של כמעט ארבע שנים, עם תקציב עצום נפתח כעת המלון בהדרגה. הבוקר (יום ה') התקיים טקס קביעת המזוזה של המלון בירושלים

במלון 226 חדרים, בעוד גודלו של החדר הקטן במלון הוא 37 מטר מרובע. בעלי הממון ביניכם יוכלו להתפנק באחת משתי סוויטות מלכותיות, כשגודל הסוויטה המלכותית הוא 200 מטר מרובע. כל שנדליר מעוצב היטב ומונה 15 אלף טיפות, מה שמסביר את העלות הגבוהה של אלף יורו לשנדליר. חושבים שזה השיא? עדיין לא שמעתם על הטכנולוגיה.

אילן ברנר, מנהל מחלקת מכירות של וולדרוף אסטוריה ירושלים, שוחח עימנו על הציוד המתקדם "חלק מההשקעה במלון הוא גם בנושא הטכנולוגי מעבר לעובדה שהחדרים במלון הם הכי גדולים בירושלים. חדר הכי קטן הוא 37 מטר מרובע, בהשוואה למתחרים שלנו כשהגדול ביותר שבהם הוא 30 מטר מרובע. כל המלון מרושט באינטרנט וברגע שאורח עושה צ'ק אין למלון הוא בחדר מחכה לו אייפד ועם המכשיר הזה הוא יכול לשלוט על המערכות בחדר מעבר להורדת דואר וגלישה. הוא יכול להזמין שירות חדרים, לשלוח הודעות למשק בית, לכבות ולהדליק את האור ועוד. הכלי השני זה כל נושא התקשורת הפנימי במלון, בכל קומה יש מנהל קומה אישי שמכיר את האורחים ומטפל בהם באופן אישי, בנוסף יש את התחום של מלון ירוק, כל הנושא האינסטלציה והטיפול בשפכים זה סטנדרטים בינלאומיים שאנחנו נבחנים עליהם על בסיס שבועי או ליין. אנחנו למיטב ידיעתי המלון היחידי במדינת ישראל שמפעיל מערכות חימום ומיזוג באופן מקביל".

מי שהגיעו הבוקר (יום ה') לטקס קביעת המזוזה היו שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו; ראש העיר ניר ברקת; הראשי לישראל ראשון לציון הרב יצחק יוסף; והרב הראשי לישראל הרב דוד ברוך לאו. 

גיא קליימן, מנכ"ל המלון "יום חג לירושלים הבאנו דבר חדש לעיר את הדבר המפואר ביותר שירושלים ראתה בשנים האחרונות. הברנד המצליח היום בעולם. יש פה פאר, הושקע פה הון עתק וירושלים זכתה ביצירת פאר, הברנד ידחוף אותנו לתיירות נוספת ויביא תיירים נוספים לעיר. לפרויקט לקח חמש שנים להיבנות והיה חשוב לנו לשמור על המסגרת והשימור. ובאמת זו כמו קופסת קסמים שוראים את הפאר כשנכנסים פנימה ורואים את היצירה". 

הרב הראשי לישראל, הרב דוד ברוך לאו "בניתם בניין שיפצתם וחידשתם כאן ויצרתם כאן בית. שהמיוחדות היא של העבר והיופי של הווה ותקווה לבית נאה וטוב. וכל מי שיגיע לכאן ירגיש שכשהוא בא לכאן הוא מוצא בית טוב ומקום לשהות בו ורצון לחזור שוב לירושלים ולהיות כאן פעם נוספת". 

מלבד הפאר והשירות האדיב בו ידועה רשת מלונות אסטוריה, התקווה בהבאת המלון לעיר למיקום מרכזי למדי היא לחזק את תרבות היוקרה, ולמשוך לשורותיו מגוון של תיירים. אפילו לחג הפסח הקרוב הוזמנו כבר חדרים מכל העולם, כפי שסיפר לנו עודד ליפשיץ, סגן נשאי הילטון בישראל, "מה שמשווק את המלון זה השירות שלנו וזה עושה את ההבדל, וזה עושה את המלון שלנו לייחודי. המחירים יהיו במחירי שוק. זה וודאי יפתח את התיירות הירושלמית, כי עד היום לא היה מלון בארץ בינלאומי בluxury end וזה המלון הראשון".  

רף הנופש החדש שהציבה רשת וולדורף אסטוריה ללא ספק צפוי להגדיר מחדש את גבולות העושר והיוקרה במלונות הבירה, ולרובנו רק ניתן לחלום על סופשבוע במלון המזמין והמפתה. 

 

תמונה הרב לאו קרדיט : דניאל כהן 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה