הופעת ענק מתוכננת לקיץ הקרוב ואיך אייל גולן קשור אליה? גילי ארגוב בדרך לדה וויס, נסרין קדרי משנה סטטוס, והבן של שימי תבורי מתגייר.. כל החדשות החמות בפנים

פתחו יומנים וגם ארנקים כי הקיץ הזה הולך להיות חם. ואני לא מדברת רק על הרולינג- סטונז שמגיעים לארץ, או לג'סטין טימברלייק, כי הפעם זה נצבע בכחול לבן. תאריך משוער: תשעה עשר ביוני, מיקום: אצטדיון בלומפילד, על הבמה: אייל גולן, שרית חדד וחיזוק ייווני- ניקוסורטיס. וכל מילה נוספת מיותרת. מליאם הפקות נמסר:"איננו נוהגים לפרט את תוכניות הקיץ של אייל גולן".

שימי תבורי, אמנם לא קיבל ויזה מהשגרירות האמריקאית ואחרי שלושים שנה שטס ושב מאמריקה הרחוקה יצטרך לבלות את רוב זמנו בישראל, אבל הבן שלו אלירן חושב אחרת ועובר הליך גיור, אז אם תתפסו אותו עם כל האוטפיט- כובע, ציצית, כיפה,לא להתבלבל כי הבחור בדרך להיות יהודי כשר. ובנוסף, מהפקה האח הגדול שמו עליו עין והוא חזק ברשימת ההולכים לצעוד- נחכה לתחילת מאי.

גילי ארגוב הולך לככב על המסך שלכם. ארגוב הגיע לאודישנים של 'דה וויס' עבר אודישן כאחד האדם, ומי הסתובב ראשון -הפתעה- אביב גפן, ארגוב זכה לחיבוק משלומי שבת, וריגש את כולם עם ביצוע לשיר של אביו, 'עוד דקה את נעלמת'. במי הוא יבחר למנטור? לא בשרית חדד.

לירון רמתי החליט שלא מספיקה לו קריירת השירה ושהוא פונה לאפיקים נוספים.... הפעם להיות שחקן. רמתי לוקח את העניין ברצינות ואפילו לקח שיעורי משחק אצל אורי גבריאל.

רק לפני שבוע עידכנו אתכם שנסרין קדרי עברה לגור  מעל המנהל האישי. עכשיו הסיבה ברורה היא והחבר כבר לא. עצוב טיפה אבל אנחנו בטוחים שקדרי תסתדר גם בלעדיו. 

הפרויקט של רביבו טסו בשלישי בלילה לניו יורק לשתי הופעות ולא שכחו לארוז גם את הנשים לפרגן להן בחופשה בת שבוע- לאלירן זה ירח דבש מוקדם עם הארוסה.

קובי פרץ, היה הראשון בז'אנר שהופיע בנוקיה ועכשיו הוא יהיה גם הראשון שיפרסם שלטים מוארים על גבי מוניות. אז מיום שני הקרוב אל תופתעו אם תעצרו מונית וקובי פרץ יככב מעל השמשה.

 

הופעות:

היום במנדיס בר ביהוד תוכלו לצפות בלירון רמתי,
ביום ראשון, 30/3 דודו אהרון, בסבב ההופעות החדש בהיכל התרבות,
31/3 עופר לוי, ברידינג 3. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה