החג השמח בשנה הסתיים מי התחפש למי ולמה לליאור נרקיס לא היה כזה שמח... אחות של דודו אהרון נכנס לעסקי המוסיקה, מי ייצג אותנו במרתון ירושלים, האם לירון רמתי נתפס? נסרין קדרי משנה מיקום ורגב הוד פוגש את מלכת היופי- כל הפרטים בפנים

אז החג השמח בשנה הסתיים-פורים. ולסיכום- אייל גולן הרים מסיבת פורים פרטית באחד המועדונים המקומיים ברחובות ומי נכח? דודו אהרון- הגיע כקוסם, מנהלי המסיבה רוס ואייל היו מחופשים לגוטים- מושקע מאד, פאר טסי הלך עד הסוף- והיה עליסה בארץ הפלאות , גם איתי לוי נכח אבל השאיר את התחפושת בבית, נסרין קדרי הגיעה ועוד... היה שמח.

 

לליאור נרקיס היה פורים פחות מאושר למרות שהתחפש בצורה מקורית לצביי הנינג'ה עם אשתוספיר. נרקיס נתפס נוהג במהירות של כ180 קמ"ש, וזאת לא הפעם הראשונה שלו. רשיונו הופקד לשלושים הימים הבאים – מי יסיע אותו עכשיו?

לא רק אח של משה פרץ, גם אחותו של דודו אהרון בתמונה. עינב האחות הגדולה לבית משפחת אהרון הוציאה אתמול סינגל ראשון שאותו כתב והלחין דודו 'אז תבוא'- מעניין מה אמא ציפורה אומרת. עוד אצל אהרון הוא והחברה החליטו לדפוק הופעה לפורים וחוץ מתחפושת הקוסם הוא גם החליט להיות דני זוקו מגריז כשחברתו מחופשת לסנדי - מה שאהרון לא יודע שגם האקסית, נטע דנינו בחרה להיות סנדי- סטוקרית?

מחר מרתון ירושלים ואנחנו מקווים שאתם בכושר.. בעמדת הסלב עופר דומינגז מארגן ריצה של 800 מטר בלבד, והנציג שלנו יהיה רותם כהן לצידו החברה החדשה, נטלי דדון- מי מצטרף?  

לירון רמתי צריך לחזק את קישורי האנגלית שלו, כי הצמודה החדשה שלו היא אמריקאית. רמתי חביב הנשים נתפס חזק בבחורה העונה לשם נטלי, היא בת 23, ויש כבר תמונות זוגיות של השניים באינסטה- ומעכשיו רק נשאר לו להתחיל לכתוב באנגלית.

משנה מקום משנה מזל. נסרין קדרי עוברת דירה, היא עוזבת את אשדוד לטובת המרכז ונוחתת בראשון לציון. ונחשו מי השכן שלה? ממש קומה מעליה- המנהל האישי חגי אוזן – צירוף מקרים?  

במסיבה מקומית באזור הדרום, רגב הוד נתקל במקרה במלכת היופי הנכנסת, מור ממן. השניים דיסקסו מעט וציפור קטנה לחשה לי שממן עומדת לקחת חלק בקליפ של הוד- מעניין מה יהיה הקונספט.

כשאשתו בחודש שביעי ועם בן בבטן, גילי מסמי עמד ביום ראשון תחת החופה ונשא את, אסתאר, לאישה. רובי לוי הוביל את השניים להחלפת נדרים והמון חברים הגיעו לפרגן בינהם: רון שובל, לירון רמתי והצמודה החדשה, שימי רון, פאר טסי – שיהיה במזל.

סימן שאלה: להקה מוכרת מאד שכבר הביאה לעולמנו כוכב גדול בז'אנר. החליטה לעשות מעשה לא נעים, הקליטה שיר עם זמר אחד התחרטה והחליטה להעביר אותו לאחר. זה הולך להיות הלהיט שלכם לקיץ הבאה... כשזה יצא נגלה לכם מי גנב למי.

 

הופעות:
במוצאי שבת הקרובה, ישי לוי יגיע לרידינג שלוש, בעשרים ושלושה למרץ הפרויקט של רביבו מגיעים לבירה ויופיעו בזאפה ירושלים, עשרים ותשע במרץ רגב הוד מגיע לדי בר בהרצליה. בשניים באפריל שרית חדד עולה לזאפה ירושלים ומאור אדרי ימלא את ההאנגר אחת עשרה בחמשה באפריל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה