טומי הילפיגר מגיע לארץ



שבוע האופנה גינדי ת"א עבר בשלום עם 22 תצוגות מהשורה הראשונה, עולם האופנה נפרד ממעצבת וסטייליסטית מדהימה, חנויות חדשות שעתידות להיפתח ממש עוד שבועיים ומעצב העל קופץ לביקור

סופסוף פורים נגמר ממלמלת לעצמי תוך כדי שאני מחפשת מקום בארון העמוס שלי לכל הפאות שנרכשו בחג הזה. נו נכון, הודעתי קבל עם ועדה שאני לא מתחפשת ואפילו הודעתי רשמית בקבוצת וואטסאפ "פורים-לך-הביתה" שאני לא מתכוונת להוציא על החג הזה ולו שקל אחד. פרנציפ וזהו. אז נכון, לא לקחתי חלק בהוצאות על הפאות, אבל היי, אמיר היה שם כדי לרכוש לי פאה בלונדינית, שהוכיחה את עצמה כתחפושת לכל דבר (סקס והעיר, מרלין, או כל שקר אחר), וגיליתי שאני גם ספרית מולטי מצטיינת כי דאגתי לגזור לפאה את הקו המושלם ולהפוך אותה לתספורת פאקינג-פרפקט, ממש כאילו השנייה יצאתי מהמספרה. אז אחרי שהחג המעיק והלא-מועיל-בעליל עבר בשלום, אני מתפנה לספר לכם על כל חדשות האופנה לשבוע הנוכחי. יצאנו לדרך.

שבוע האופנה גינדי ת"א לשנת 2014 הסתיים לו ממש בשבוע שעבר. בתפריט: תצוגות אופנה

זוהרות, דוגמניות מהממות, צלמים מותשים, לא מעט עיתונאים והרבה קהל אופנתי. במהלך השבוע הציגו 22 מעצבים שהיוו עידן חדש של אופנה מעניינת, מעוצבת, מסוגננת ועם הרבה מאוד סטייל. מיסוני פתח את התצוגות, ובית האופנה משכית סגר אותן. המפתיעים ביותר בעיניי היו: שני צימרמן המדהימה, לי גרינבאו המוכשרת שהציגה שמלות ערב בעבודת יד, סאמפל, קום איל פו ודורית בר אור שהפתיעה את כולם. שבוע האופנה בתל אביב הוכיח שיש דבר כזה אופנה ישראלית (או לפחות שהיא קיימת). אופנה-כחול-לבן תמיד מבורכת יותר. 

עולם האופנה הרכין ראש ונפרד ממעצבת האופנה והסטייליסטית המדהימה לורן סקוט, בת זוגו שלמיק ג'אגר, דמות צבעונית עם הרבה סטייל ומושא הערצה לרבות. סקוט נמצאה בביתה במנהטן כאשר צעיף משי כרוך סביב צווארה. סקוט המהממת החלה את דרכה דרך עולם הדוגמנות, התחברה עם האנשים הנכונים והצטלמה לעשרות קמפיינים בכל העולם. בהמשך, הפכה למעצבת אופנה, יצאה עם קולקצייה משלה וקו אופנה חריג ביופיו. מאז ועד היום כל הכוכבות הכי גדולות בחרו ללבוש את השמלות שעיצבה סקוט, החל מאופרה ווינפרי ועד מישל אובמה. ברשת "בננה רפבליק" מכרה קו אופנה זול יותר. הסטייל המיוחד שלה והכוח הנשי הפכו אותה לאישה משפיעה בתחום האופנה. אין ספק שנתגעגע אליה.

כולנו אוהבות ציפורניים מסודרות ואם אפשר לק עמיד, אחיד ו"שיין" שכאילו מרחתי הרגע. מותג הלק  OPI שאהוב על חובבות המני-פדי (ביניהן אני כמובן) פותח חנות ראשונה בחודש אפריל במתחם שרונה בתל אביב. ב- OPI nail boutiqe מתכננים להציע לנו מעל ל-300 גווני לק, מוצרי טיפוח משלימים ותפריט טיפולים בלעדיים במקום (אנטי-אייג'ינג, מניקור לגברים, מסכות פנים מיוחדות ועוד). הלכתי לישון שם עד שייפתח.

מתחם שרונה היקר מביא בשורה נוספת לארצנו הקטנטונת. לאור פתיחת החנות החדשה של טומי הילפיגר במתחם שרונה החדש, מעצב העל הודיע כי הוא יגיע לביקור ממש בתחילת חודש אפריל. החנות החדשה תמותג כחנות מרכזית בו יימכרו בגדי קז'ואל, ספורט-אלגנט, ג'ינסים ואפילו קולקציות מחוייטות ביותר. זו הפעם הראשונה של טומי בארץ והוא יחנוך את פתיחת חנות הקונספט הראשונה שלו עם פריטים שהוצגו בשבוע האופנה בניו-יורק.

מחכה לאפריל בקוצר רוח - סתם שתדעו.

#טומי בוא נשב לקפה

 

נתראה בשבוע הבא. בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה