משה פרץ מגיע לבית המשפט.. מה עומר אדם עושה בהופעת רוק? שרית חדד מפתיעה אותנו בקמפיין חדש.. מושיק עפיה והבחורה המסתורית, מה יהיה עם הרומן של שימי תבורי ושגרירות ארה"ב? הכל בפנים

משה פרץ הגיע ביום שלישי האחרון לבית משפט השלום ברמלה לדיון בגין העלמת הכנסות על סך

מהאינסטגרם של משה פרץ

מליון שקלים. פרץ החליט לכפור בהאשמות נגדו. עורך דינו, אפרים דמרי מסר בתגובה:"אנחנו מאמינים בחפותו של מרשי, מאמינים שב"ה הצדק יצא לאור, אם זה לא היה משה פרץ לא היה מוגש כתב אישום".


אם חשבתם שזה הפריע למהלך חייו של פרץ אז ממש לא, יום אחרי המשפט פרץ עלה על בימת היכל התרבות בתל -אביב וחתם את סיבוב ההופעות שלו 'מול כל העולם', לאחר מכן המשיך עם אשתו לארוחה טובה במסה, השניים לא נשארו הרבה כי לירדן היה מבחן ביום שלמחרת- בהצלחה.



עומר אדם
בילה בסוף השבוע האחרון באילת, ותפסנו אותו בפסטיבל רוק. אז נכון הוא גם בילה במועדונים המקומיים אבל הוא לא פיספס את ההופעה של אברהם טל וקרולינה!- מפרגן לקולגות גם לא מהז'אנר.

יום שני האחרון חגג עידן יניב את הערב האחרון שלו בארץ הקודש, לחודש הקרוב, בחתונה של אחותו, נויה. יום אחרי הוא כבר התייצב בשדה התעופה עם כל המשפחה לצידו, עלה על מטוס והמריא להודו- והכל בשביל צילומי התוכנית החדשה 'בוליווד'.

כולם יודעים שתימניות מתבגרות יפה, וגם מרגול יודעת את זה אבל בכל זאת החליטה שהגיל עושה את שלו והגיע הזמן. היא התייצבה במרפאה של ד"ר קליין וזכתה לכמה טיפולי פנים משובחים- אנחנו אוהבים אותך כמו שאת.

שגרירות ארצות הברית עושה בלאגן לשימי תבורי. למרות שחי בארצות הברית תקופה ויש לו שם משפחה וילדים, את האמריקאים זה לא מעניין, והויזה של תבורי לא אושרה. הוא לא וויתר והגיש ערעור שיתקיים בסוף החודש- אליו הוא מתכוון להגיע מצויד במכתבים מאקו"ם, חברי כנסת ועוד המלצות ואם כל זה לא יעזור הוא יתפוס קבע מחוץ לבניין וירים הפגנה- מי מגיע?

תמונה: פלאש 90


שרית חדד
קצת נעלמה לנו מהנוף אבל עכשיו תוכלו לראות ולשמוע אותה בכל מקום. חדד לוקחתחלק בקמפיין של חברת 'דאב' בו היא מעודדת נערות צעירות לאהוב את הדימוי העצמי שלהן- מטרה טובה. עוד אצל חדד היא זוכה לחבר חדש בפאנל של 'דה וויס', חמישה ימים בדיוק לפני תחילת צילומי התוכנית- משינה OUT מוש בן ארי IN.




השכנים של מושיק עפיה מדווחים שלאחרונה נראת בחורה בלונדינית ויפה מאד שנכנסת ויוצאת מביתו של הזמר. אולי זאת סתם ידידה?! לא נראה לנו- בכל זאת שיהיה בהצלחה.

 הופעות:

אייל גולן 15/3 בנייני האומה ירושלים.
רגב הוד 15/3 באולמי הנסיכה בחיפה.
אתי ביטון ושרית חדד במתחם BIG בבאר שבע ב16/3. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה